De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Een beetje spanning in de wedstrijd is wel leuk maar bij ajax in de thuiswedstrijden zit weinig spanning in. Op zich wel relax als je voor ajax ben maar het is leuker als je af en toe wat tegenstand thuis krijgt lijkt mij. Bij voetbal hoort een beetje spanning :).

Willem II ook al 2-0 achter. Lekker weekend voor den haag.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Voor de sfeer in het stadion is een dikke overwinning wel lekkerder maar als ik thuis zit te kijken mar er inderdaad wel wat meer spanning in. Ben nu eigenlijk al afgehaakt

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    urby urby urby :)

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    5-0 :D

Suarez

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    We worden wel een beetje geholpen :)

Suarez voor > 35

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Een spannende pot vind ik vaak wat sfeervoller omdat iedereen dan om je heen staat te trillen van de zenuwen en dan zit je wat meer in de wedstrijd. Den haag won 1x ruim dit seizoen thuis en dat was 3-0 tegen Willem II en was erg blij maar miste wel een beetje spanning en dan ook een goede sfeer. Maar het is wel beter voor je hart :)

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zelfs een goede goal van Panetlic :)

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Toch nog 10 gogogo

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Hahaha lekkere overwinning hoor voor Ajax. 7-0 sjemieneej :D!

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Aardige pot van Feyenoord met El Ahmadi als beste man. Terechte uitslag als je kijkt naar de kansen aan beide kanten. Woensdag van Sparta winnen en de doelstelling is binnen.

En PSV is klaar.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Was nog redelijk rustig hier, terwijl ik door een falende verdediging op eigen veld 9-2 verlies maakt Ajax er op het zelfde moment 7!
    Ik klaag nietO-)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lekker hoor Ajax! Volgende wedstrijd Twente even verliezen van AZ en dan zie ik nog een gelijkspel gebeuren.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het zou leuk zijn als we gewoon weer uit zouden kunnen gaan van de vaste TOP 3. Ajax, Feyenoord, PSV. Lang geleden dat we het lang volgehouden hebben in de Champions League :mad:

Willem 2 mag van mij overigens echt niet degraderen. Dan word de Brabantse derby voortaan PSV - NAC :+

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Kut dat Ado won:mad: ploeg die er het hele jaar niks van bakt en dan tegen Ajax zich opeens wel kan geven, nu winnen ze overigens wel bijzonder knap bij Utrecht maar VVV gun ik de eredivisie meer..
    En ik vind het ook beter dat Feyenoord Europa League gaat spelen.
    Het beste voor Nederland in de CL is natuurlijk Ajax en PSV en dan in de Europa League Twente, Feyenoord, AZ en Utrecht (houdt vaak de nul en scoort enorm veel in corners, daarmee kom je ver in Europa)

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind ADO maar een raar clubje bij elkaar. Ze kotsen massaal de trainer uit en nu spelen ze ineens weer keihard mee. Leuk om te zien natuurlijk, maar zo naai je alleen jezelf en de club. Geen manier om een statement te maken. Zouden de spelers van Ajax eens moeten doen :emo:

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wel toevallig dat het in zowat elke competitie nog niet zeker is wie er kampioen word. In Spanje gaat het erg nauw op tussen Real en Barca, in Italié zijn er meerdere kandidaten aangezien Inter steeds punten laat liggen. In Nederland heeft Ajax ook eventueel kans op die derde ster, in Engeland gaat het ook afhangen van de laatste paar wedstrijden en ook in Turkije gaat alles nog gelijk op.

Galatasaray heeft op papier het makkelijkste schema, met wat geluk zouden we nog kampioen kunnen worden. Maar ik ben al tevreden als we tweede worden, na al die jaren eindelijk weer eens CL voetbal _O_

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vergeet Duitsland en Frankrijk niet, ook daar is het erg close.

Voorspelling:
    Nederland - Twente, kleine hoop op Ajax, nog 2 dagen wachten.
    Duitsland - Bayern.
    Engeland - Chelsea, helaas.
    Italië - Inter, voor Nera :+
    Spanje - Barca.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel wedstrijden moeten er nog ongeveer gespeeld worden in de Premier League (voor Chelsea)?

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    38 totaal, dus nog 4 (voor Man U) of 5 (voor Chelsea en Arsenal).

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Alleen in Turkije klopt er geen fuck van. Tijdens de wedstrijd Bursaspor (huidige koploper) - Diyarbakirspor waren er rellen en de wedstrijd werd zodoende gestaakt, de wedstrijd daarna gingen de Diyarbakir 'supporters' ook rellen en werd die wedstrijd ook weer gestaakt. En dan heb ik het over de scheidsrechter/spelers bekogelen met flessen en stenen. Volgens de regels van de Turkse bond moet een team per direct teruggezet worden naar een lagere divisie als er zoiets gebeurd. Wat doet de TFF, ze geven Bursaspor 3 punten cadeau maar laten Diyarbakir nog steeds op het hoogste niveau voetballen. Like wtf, ooit gehoord van de wedstrijd opnieuw laten spelen op een neutraal terrein :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina