De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    We love AZ, we do!_O_

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moeten we vaker doen, blij zijn met AZ. :+

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Begin maar vast met het naaien van de 3e ster _O_

4. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Het was billenknijpen, maar AZ: bedankt!_O_

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tutututut, SIMON POULSEN!!

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord de beker, Ajax de titel :b:. Moet toch wat af te spreken zijn.:lol:

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    =( Wij stellen zondag gewoon een B-team op. Moeten spelers sparen voor de bekerfinale :+

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    A- of B-team, Twente pakt ze toch wel.

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Jullie hebben niet eens een B-team ;) Feyenoord gaat gewoon gehakt maken van Twente, en Ajax pakt zo de dubbel \o/

Alvast bedankt _O_

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Onee. Het halve B-team staat sowieso in de basis :+ Maar ik zie Twente niet zo snel verliezen van Feyenoord in eigen huis.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Twente mist ook een aantal belangrijke.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ajax gaat gewoon een compromis sluiten met feyenoord. Als feyenoord punten afsnoept van Twente, dan mag Feyenoord de beker hebben. Ajax stelt dan namelijk gewoon een elftal op met wielaert, kennedy, sulejmani, aissati etc :+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :lol:

Lekker AZ! Heb echt 10 minuten billen geknepen, was erg spannend. Jammer dat het arbitrale trio niet goed z'n werk deed.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En misschien verliest Ajax wel morgen van Willem II :+ Alles is mogelijk ;)

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Na Feyenoord moeten ze ook nog na NAC :) Ajax is feitelijk al kampioen :+

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :x

Over de wedstrijd:

Bijna een hart verzakking man man man. AZ maakt het zichzelf toch best lastig. Eerste helft waren ze in mijn ogen overduidelijk de betere. Tweede helft is geen discussie over mogelijk dat die voor Twente was, al bleef de 100% kans in mijn ogen uit. Strafschop was het sowieso, maar wat ze ook zeggen heh, aan het eind van het seizoen is het in balans (de dwalingen dan). Zo zou ik kunnen beginnen over penalties die Ajax had moeten hebben en dan krijg je weer een als scenario. Ik begrijp de woede, want die heb ik ook, maar laten we in ieder geval concluderen dat Vink voor beide kanten dramatisch floot. Zoals de commentator terecht opmerkte: "ene keer door laten spelen, andere keer pietluttig, niemand weet waar hij aan toe is". Overigens had Twente niet te klagen dat Tiendalli en Stam allebei geen geel kregen. Ook n'Kuffo niet. Verder heb ik op Lens gelet, want zijn naam valt nogal vaak op een bepaald Ajax forum. Vond hem erg wisselvallig, maar had misschien meer kunnen beteken als Mounir wat minder zelfzuchtig was. Vond Mounir een slechte wedstrijd spelen en heeft niet laten zien dat hij klaar is voor de Europese top.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vink moet geschorst worden. Gewoon aan beide kanten erg rare dingen door laten gaan. Maar die handsbal had iedereen gezien. Als de 4e man oplet ziet die het ook gewoon en die mag dan ook wat zeggen. Wel lekker spannend zo.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ajax moest vorig jaar ook nog maar één puntje om kampioen te worden. Toen gingen ze ten onder tegen Sparta.

Al die mensen die hier weer komen zeuren over dat Ajax al kampioen is. Vergeet niet dat AZ vorig jaar LANDSkampioen was? Twente zal waarschijnlijk tegen NAC wel 3 punten pakken jammer genoeg. Alhoewel ... wij hebben nog een appeltje te schillen met de Tukkers :+

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar zo gaat dat altijd! Nog steeds een punt achter als ze morgen winnen maar die ster kan er al op gezet worden. Ik denk ook wel dat ajax kampioen word maar doe nou niet alsof ze 4 punten voor staan met nog 2 wedstrijden te gaan!

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    uhh.. nee als ze van sparta wonnen hadden ze nog een kans op de titel (mocht az nog een keer verliezen).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina