Is er al ergens een E3 2010 discussie gaande of is dat nog wat te vroeg?
Ik mag dit jaar er zelf ook weer naartoe en beleef het dus niet zoals de rest van jullie plebs
thuis achter de buis, maar live in het theater. (Ik zal zwaaien, ok?)
Misschien mag ik dit jaar naast godheid Mirik zitten en zijn handje vasthouden. . . of hij de mijne, want meestal is hij heel cool en ik heel uncool.
Anyways, er is zoooo veel te vertellen dit jaar dat ik goed begrijp dat Natal een eigen show krijgt. Alleen met Natal zijn er al zo veel dingen te tonen dat je haast vergeet dat er nog veeeeel meer gaafs aankomt \o/\o/\o/
Ik geloof dat er hier en daar voor de E3 ook al nieuws wordt losgelaten, zoals Epics verrassing. >>> Ik heb het al gezien, ze zijn er tegen dat het uitkomt meer dan 3 jaar mee bezig geweest en de belofte is, grafisch mooier dan Uncharted 2 en God of War 3... Wat ik er al van gezien heb is inderdaad wonderschoon. Vanaf het niveau GoW3 en UC2 wordt het volgens mij wel lastig om aan te tonen wat nou mooier is. We bereiken langzaam het eind van wat een oog kan zien. Laat ik zo zeggen, de huidige versie die dus nog lang niet af was, was al zo mooi als die 2 PS3 games, denk ik.
Maar zo hebben we nog wel meer vet nieuws. Hoe bijt ik op mijn tong de komende 2 maanden???
Het zijn mooie tijden voor gamers, althans voor PS3 en Xbox 360 gamers...
Klik om te vergroten...