De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik niet eens zo heel gek, want het was onmogelijk te zien vanaf zijn positie.

2. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    je vult aan het einde het gehele formulier in. als het dan niet zo goed kan zien kijk je toch even naar videobeelden. het gebeurt sowieso wel vaker dat er een klutsdoelpunt is waarin slecht te zien is wie scoort en uiteindelijk krijgt diegene die scoort toch altijd het doelpunt op zijn naam. dus dat dat nu niet het geval is vind ik opvallend.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hoorde van meerdere mensen die niet op de korte kant zaten bij het doel waar de handsbal werd gemaakt dat zij ook de handsbal niet hadden gezien. Nou stond Vink er korter op en had hij het moeten zien, maar ik ben blij dat we GVD eens een keer een kutmoment meekrijgen in plaats van tegen. Iedereen telde hem al en er waren alleen maar opgeluchte gezichten op de tribune en ook van Poulsen.

Voor de rest was AZ gewoon 60 minuten beter en hadden ze het gewoon af moeten maken. Ze maken het zichzelf moeilijk en pas nadat de Jong en Parker en Cartney (?) erin kwamen kreeg Twente wat kansen. Het waren echter geen uitgespeelde kansen, maar ze probeerde alleen maar de ballen er hoog in te pompen. Daar werden ze een paar keer gevaarlijk mee maar dat vooral omdat Didulica om ver werd gelopen/geschopt. Heerlijk avondje al met al met een super sfeer :)

Ik zat achter het doel waar het doelpunt werd gescoord, maar iedereen dacht bij ons ook dat El Hamdaoui hem binnentikte via Wisgerhof. Lekker voor hem dat hij hem evengoed kreeg dan. Heb de beelden nog niet gezien dus kan zelf ook niet zo goed oordelen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Stel dát Ajax kampioen wordt, wie gaat er mee naar A'dam?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol Daz. Wacht gewoon vanavond eerst af. ;)

6. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

stel dat feyenoord de beker wint. ga je dan mee naar de coolsingel8)

als de finale gespeelt gaat worden!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En de volgende 2 wedstrijden natuurlijk :+

Als Ajax vanavond wint van Willem II dan zijn er nog twee wedstrijden te spelen. In die wedstrijden kunnen zowel Ajax als Twente nog punten verspelen. Als ze beide hun wedstrijden winnen is Twente gewoon kampioen. Ajax blijft afhankelijk van Twente en dat is meestal niet zo'n geweldig voorteken natuurlijk.

Ik hoop zeker dat mijn club kampioen wordt maar ik geloof er niet specifiek meer in dan gisteren voor Twente had verloren. Twente hoeft maar 2 potjes te winnen. That's it.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Formulier wordt meteen na de wedstrijd ingevuld hoor, dus hij heeft geen beelden gezien.

Wel raar, heeft huntelaar destijds ook niet een doelpunt minder gekregen achteraf door 1 of andere vage commissie?

9. Munnie

Munnie Guest

Twente niet dan?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Jawel, maar gisteren heeft wel aangetoond dat dat nog een probleem kan worden voor Twente.

11. Munnie

Munnie Guest

Meen je dit nu serieus? Een super sfeer? Laat me niet lachen. De enigen die sfeer maakten bij AZ waren toch echt de uitsupporters. Ik was er zelf niet maar kon toch duidelijk horen dat twente de beste sfeer had. Enige wat ze daar bij AZ kunnen is met boekjes klapperen :+.

12. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    klopt. hij schoot toen via iemands rug en die bal ging erin. werd toen gezien als een eigen doelpunt of zoiets.

13. Munnie

Munnie Guest

Ten eerste, het is een thuiswedstrijd. Met die sfeer zoals altijd moet het lukken!
    En ten tweede kunnen ze eigelijk niet zo'n slechte scheidsrechter hebben als Pieter Vink :).

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde ook meer, bekijk het wedstrijd voor wedstrijd. ;)

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik woon er dus op mij nvt. Ga zeker feestje vieren mocht Ajax kampioen worden (de tap gaat dan open in mijn stamkroeg)

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het is wel duidelijk dat je er niet bij was. Die 'geweldige' uitfans waren na de goal tot de 70e minuut (het moment dat Twente zijn eerste echte kans kreeg) niet te horen.

17. Munnie

Munnie Guest

Haha, duidelijk niet. Juist voor de 70e minuut.
    Daarna werd de spanning groter, geef gewoon toe, twente heeft een veel betere sfeer. Ook al speelt het uit :).

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het vak in een uitvak is bijna altijd goed aangezien daar de fanatieke fans zitten. Ben nog nooit bij Twente geweest dus hoe de sfeer daar is weet ik. Ik weet wel dat in het vak waar ik altijd sta de sfeer heel goed is. Helaas zit er ook te veel saai klapvee in het stadion, maar zulke mensen zitten overal (in nederland in ieder geval).

Als jij er was geweest gister had je in ieder geval geweten dat de sfeer heel goed was en ik heb die van Twente echt na de goal amper meer gehoord.

19. Munnie

Munnie Guest

Maar het uitvak is wel véél kleiner. En wat jij zegt klopt wel, want als je tussen de fanatieke supporters staat is de sfeer veel beter te horen.
    En dat saaie klapvee zit meestal op de VIP tribune. Daar heb je sowieso niks aan :+.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het viel deze keer zelfs nog mee met de rest van het publiek, maar dat kwam ook door de wedstrijd.

Vanaf waar ik stond had ik het echt het gevoel dat de supporters van Twente stil waren en gespannen naar de wedstrijd keken :lol: Was zelf behoorlijk schor na de wedstrijd :9

Hoop dat Twente de volgende wedstrijd de schroom van zich af gooien en lekker gaan voetballen. Dan winnen ze de laatste twee wedstrijden en kan het feest losbarsten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina