De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0

Zijn die mensen nou zo dom
    Dit filmpje zegt genoeg hoe dom Feyenoorders zijn :
    http://www.dumpert.nl/mediabase/187941/acda645d/rotterdammers_kunnen_niet_rekenen.html :lol:
    Nee zonder grappen,vorig jaar was ik naar Borussia Dortmund - Stuttgart geweest en daar liepen de supporters gewoon door elkaar, beetje jammer dat dat niet overal kan!
    Ben benieuwd of de supporters dit accepteren, zal wel niet maar de knvb trekt toch aan het langste eind

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    edit//beetje heel erg laat

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Het zegt eerder hoe dom jij bent :emo:

En natuurlijk ligt er ook schuld bij de hooligans. Echter, dit is een ontzettend kleine groep die het verziekt voor de rest. Dit moet gewoon te organiseren zijn, het gebeurt in andere landen ook. Maar door alle media-aandacht is het zaakje zo opgeklopt dat er nu een belachelijk besluit (door de KNVB) is genomen.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Het schijnt dat gudde en jacobs hebben ingestemt:emo:

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh. Ik las net dat Feyenoord niet akkoord wilde gaan, maar dat ze door de KNVB zijn overruled via een 'noodregel in het reglement'. We'll see.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In Engeland kan het thuis wel normaal maar buiten Engeland rellen ze vaak, hier is het precies andersom aangezien landen het juist geweldig vinden als een WK/EK land Oranje kleurt, we kregen zelfs de middenstip mee naar huis. Het is inderdaad jammer dat het bij dit soort wedstrijd niet normaal kan. Aan de ene kant begrijp ik de keuze en voor de kansen van Ajax is dit natuurlijk ideaal. Maar verder vind ik het toch helemaal niets en ik vind het ook niet vreemd dat de Feyenoorders dit niet pikken. Had het in ieder geval niet verwacht na alle voorbereidingen die er de laatste weken zijn getroffen.

7. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van sarcasme?:9

Wel beter voor ajax, 2 keer feest in 1 week\o/

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Maarja, wat is nou een finale in twee wedstrijden?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De hoofdreden is geld, de inkomsten zijn nu veel meer en de uitgaven ( beveiliging etc.) veel minder. In het huidige economische klimaat en de financiele status van beide clubs is het dus wel begrijpelijk.

Maar leuk? Nee.

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dan moet Feyenoord zondag meer ff 160X in eige goal schieten, hebben ze in madagaskar ook gedaan in protest, Maar helemaal niks voor de KNJB.

11. Munnie

Munnie Guest

Dat zouden ze moeten doen, lijkt me wel grappig :+.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan hou je hetzelfde probleem, maar dan in een andere gemeente. Sterker nog: dan moet je twee groepen supporters vervoeren en kost het nog meer geld en is het gevaar nog groter.

Verder natuurlijk enorm kutnieuws dit. Het mooie is er meteen vanaf...

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Beker interesseert me toch geen hol. Landskampioen moeten we worden. Al zal het nu wel makkelijker worden om aan kaarten te komen voor die heenwedstrijd. Terugwedstrijd zit ik helaas op vakantie dus die kan ik niet zien, maar goed.. zoveel boeit de beker me niet.

Het mooie was er sowieso al vanaf door dat gezeik de hele tijd met die 7700 supporters enz.

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien wordt het wel een enorm succes, die bekerfinale over 2 wedstrijden. :lol:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    In welk opzicht?

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Financieel, wat anders?

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Net Sport1 samenvatting gekeken. Wat een spel weer van Barca! Die combo tussen Messi en Alves, of die omhaal van Dani of die goal van Pedro.... pfff wat een spel.

Ik vind het trouwens wel best hoor dat die in 2 wedstrijden wordt gespeeld. Dan zie ik die beker door Ajax wel gemakkelijk winnen.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Naja, stel je voor, Ajax wint thuis, en de 2 wedstrijd winnen ze ook. Lekker vieren dat je de beker hebt gewonnen zonder uitsupporters.... moet er niet aan denken als het mijn clubje was.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    x2. Kesler en de KNVB in een notendop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.