De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze hebben nog wel wat centjes liggen van Lazovich, misschien dat er nog een speler vertrekt? Liever zou ik Lens naar Ajax zien gaan, ik ben erg gecharmeerd van hem en het is natuurlijk een Amsterdammer. Zo leuk zijn om hem op rechts te gebruiken en Rommedahl als stand in. Luis aan de linker kant en Pantelic als die blijft centraal.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat verhaal uit de televaag stond er een maand geleden ook al in. Ondertussen is Lens toch wel gegroeid tot basisspeler en volgend jaar is hij eerste keus in de spits als Dembele en El Hamdaoui weg gaan. Denk dan ook niet dat hij weg gaat :)

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zal een hoop oplossen ja, iedereen die iets fout doet neerschieten. :):

Zeer spijtig dat de Ajax weer eens het voordeel krijgt. Net zoals met die gele kaart van de Zeeuw.
    Bekerfinale gewoon 1 maal in de kuip, niets meer niets minder. Harde kernen van Ajax en Feyenoord zitten rond de 300 man per stuk... als je dat al niet eens in bedwang kan houden. De rest zijn ongevaarlijke meelopers.

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  4. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu gaan we gezellig de 25ste naar amsterdam. Als ze het voor ons verzieken kunnen wij dat ook. worden massaal oproepen geplaatst om met zo veel mogelijk feyenoorders naar de arena te gaan

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:-

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bekerfinale 1 wedstrijd in de Kuip = Voordeel voor Feyenoord
    Bekerfinale 2 wedstrijden = Neutraal

Ja sorry hoor maar dit slaat nergens op. Als alles in het voordeel van Feyenoord is dan hoor je niemand klagen. En in feite wordt het voordeel nu gewoon gelijkgetrokken.

7. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    johan cruiff schaal in de arena= VOORDEEL ajax!

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    I don't give a fuck wie er nu in het voordeel is. Ik vind het belachelijk dat de KNVB überhaupt aan dit idee heeft moeten denken. Weet wel waar de fout ligt....

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Supporters -> Politiek -> KNVB

Ja en daar hebben we het nu niet over.

Zou vooral met je mede supporters naar Amsterdam afreizen op 25 april! Denk dat heel voetbal liefhebbend Nederland het je in dank af zal nemen...

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  10. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    ja zal ik zeker gaan doen en oproepen om met zoveel mogelijk mensen daar heen te gaan. Als ze voor mij de finale verzieken doe ik het ook voor een ander. In amsterdam lopen ze eerst te huilen dat ze mischien niet willen spelen als er geen fans mee mogen. Daarna zielig doen dat ze 2 wedstrijden willen en ze krijgen hun zin ook nog. Een finale hoort 1 wedstrijd te zijn ook bij feyenoord-ajax. En als je dan echt zo voetbalfan bent uit amsterdam dan protesteer je hier ook tegen want dit is geen finale. Maar die van der boog en die supporters vereniging zijn hier tevreden mee. Feyenoord moet gewoon zelf zeggen douw die beker maar lekker in suarez.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ben je er in ieder geval zeker van dat Feyenoord - Ajax nooit meer met supporters zal zijn. Gister al die rellen, dan in Amsterdam weer, vooral mee doorgaan :) Nu nog een eierdop op je kop zetten en het feest is compleet.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    serieus het intellect van groepen supporters is nog lager dan dat van Kelly... echt ongelooflijk hoe dom die gasten zijn.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt triest, verneuken de échte wedstrijden.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Naar Amsterdam gaan lost helemaal niks op. Gaan er gegarandeerd rellen komen, kan de KNVB/overheid alleen maar roepen dat ze gelijk hebben. Komt er een 50jarig verbod op uitsupporters. Heb je alleen jezelf en Feyenoord mee. Enige wat je kan doen om een signaal af te geven is een massale boycot. Gewoon niemand kaarten afnemen, en de 25ste de spelersbus tegenhouden, hangsloten op hekken rond de Kuip ofzo.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zou gewoon boycotten , niet meer. Dan laat je ook zien dat het kan zonder extreme maatregelen.

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het jammere van boycotten is dat er altijd mensen zijn die wel gaan. Zit straks de Kuip vol met klapvee. Daar maak je een lekker statement mee. Of iedereen moet kaarten kopen en vervolgens niet gaan. Kan natuurlijk ook. Had nu toch niet meer gerekend op 30euro retour.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het niet, doen of niet doen? Overtuigen doet hij niet.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij willen de meeste ajax supporters ook liever een echte bekerfinale.

Maar als het een veldslag dreigt te worden heb ik er liever geen uitsupporters bij. Het is heel jammer maar het moet blijkbaar zo omdat er teveel mongols in beide kampen zitten die niet op een normale manier hun club kunnen steunen.

Het enige wat er volgens mij gedaan kan worden om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer nodig is is op een normale sportieve manier de rivaliteit te uiten. Vind het vooral jammer voor alle gewone supporters die zich verre van het geweld houden. Hoorde vanmorgen een Feyenoord supporter op Radio1 die in deventer voor de kaartverkoop had gelegen om een kaartje te bemachtigen... die mensen zijn hier echt de dupe van. Al die moeite voor niks en ook nog eens geen echte bekerfinale.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zeg doen.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Van mij mag hij ook weg, hij is niet in vorm en voegt voor Ajax niets meer toe. PSV is zo te zien ook niet meer zo van het scouten, valt me toch erg tegen bij de topclubs de laatste jaren. Gelukkig begint Ajax het weer een beetje te leren dit seizoen.

Advocaat gaat zo goed als zeker naar Rusland. Vraag me af of hij net als Adriaanse nog altijd ontkent dat hij de weg van het geld volgt.

:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina