De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    misselijk makend mannetje die Advocaat, wat naait hij de KBVB hard zeg. Hij had al eerder Australie genaaid toch , toen Zenit op het allerlaatste moment voor hem kwam en hij daardoor daarheen ging ipv Australie waar hij al een mondelinge overeenkomst had?

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Laat die jongen eens een jaartje stage lopen bij een andere club, dat die jongen potentie heeft lijkt mij wel duidelijk. Maar in een jeugd elftal wordt die blijkbaar niet voldoende geprikkeld. Terug sturen naar PSV moet dan minimaal voor hetzelfde bedraag gaan dan wat we ervoor hebben betaald, zo'n 4 miljoen toch?

Ik vind het allemaal een beetje op een Perez verhaal lijken hoor :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maar ik denk (weet haast zeker) dat Eriksen en Lodeiro beiden betere voetballers zijn dan Aissati, dus veel ruimte voor hem is er sowieso niet.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup:
    Waarom geeft die gast het niet gewoon toe. Het is een goede coach maar zonder een voetbalhart, mijn respect heeft hij in ieder geval verloren. Over een paar jaar zal hij zijn loopbaan wel ergens afsluiten in Dubai of Qatar.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aissati hooguit verhuren aan een andere Nederlandse club. Anders verkopen richting buitenland. Ik zie dat mannetje helemaal opbloeien bij PSV of Twente, en daar moet ik niet aan denken.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja, ik vind dat je als je zo een besluit neemt je ook moet toe kunnen geven dat je het voor het geld doet. Net als Adriaanse, fucking jeudelftal van Qatar 8) zeg dan gewoon lekker dat je erheen bent gegaan voor het geld, zullen die arabiers ook niet erg vinden want die weten dat je het ook niet doet voor de ambitie.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Co heeft ook altijd aangegeven het voor het geld te doen, logisch ;)

8. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een poll op fr-fans.nl bleek dat 80% van de feyenoorders zondag tegen twente liever verliezen dan winnen.
    Ben benieuwd of Feyenoord ook daadwerkelijk alles gaat geven, al zou een puntje ook al genoeg zijn voor ajax

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Juist niet. Hij zat ergens dit seizoen nog bij Studio Voetbal te verkondigen dat hij het absoluut niet voor het geld deed en enkel voor de uitdaging e.d.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Fans != Spelers.

Spelers zijn sportmannen en die willen altijd het beste geven en winnen. Je leest het ook zo vaak in de media: De relaties tussen de spelers van beide clubs is totaal anders dan die van de supporters.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zijn ook zat spelers van Feyenoord die geen haat hebben tegen ajax hoor.. gewoon spelers die uit een neutrale omgeving naar Feyenoord zijn gegaan om een stapje hogerop te komen.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zou toch geniaal zijn als feyenoord tegen twente 2-1 voostaat in de 89'e minuut en er vervolgens nog 2 bij zichzelf in schiet.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heel geniaal..

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Net zo geniaal als Vitesse supporters die uit het niets haat hebben tegen Ajax en ook gelijk nooit meer over hun eigen club posten.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik zou het een stuk genialer vinden als ze Twente gewoon met een dikke 5-0 verslaan. :p

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja het was al langer bekend dat elke niet-Ajacied in Nederland vurig hoopt dat Twente kampioen wordt zodat Ajax het maar niet wordt.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag toch? Ajax is nou eenmaal geen populaire club buiten hun eigen fans om.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag het ja. Maar ik vind dat je dan niet moet gaan janken over de arbitrage ofzo, wat sommigen doen(KNVB wil dat Ajax kampioen wordt :emo:). Als Ajax dan wint, hou dan maar gewoon je mond.

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En Ajax vervolgens ook verliest. :+

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zou elke Ajacied zijn ergste nachtmerrie zijn. Twente dat verliest en dan Ajax die vervolgens ook niet de punten pakt, dan zou er hier van alles door de kamer vliegen gok ik O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina