Wat weinig praat over de game zeg...
. Ik vind de game steeds toffer worden, en dan vooral het sneaken, het geeft ECHT een kick als je voorbij een stukje komt zonder gezien te zijn, dat is echt heel nice.
Nu zit ik bij het
level, en net had ik een checkpoint,maar daarvoor was ik een paar keer gespot. Dus ik besloot het level opnieuw te doen en echt alles te sneaken. Net ook een stukje...ik zat ergens achter en ik checkte heel goed wanneer een guard wegliep en de andere guard wegkeek, toen heel gauw uit mijn cover gegaan en naar een veiliger stukje gesneakt. Hopelijk dat ik nog veel meer van dit soort dingen krijgen..want sneaken is die shit!!!!!
En ik heb 2 van die portable EMPs, en de game zegt steeds dat ik het moet gebruiken, echter ben ik al aardig ver in dit gebied gekomen zonder maar 1 ervan te gebruiken...i likes
Net het level gehaald...ik moest helaas 2x EMP gebruiken, er was geen manier om daar voorbij te komen zonder of geluid te maken of EMP. Verder GEEN guards neergemept, niemand heeft me gezien, dit is echt zo fucking gaaf he, wauw!!!! Stealth for the win!!!!!
Klik om te vergroten...