1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hier trouwens een nieuwe startpost;




    [​IMG]

    [gb]Splinter Cell Conviction[/gb]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360
    ~
    Uitgever
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Developer
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Genre
    Stealth-shooter
    ~
    Release datum
    Reeds verschenen

    [gb]Informatie=(/gb]

    ^top
    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top
    [gb]Filmpjes=(/gb]









    ^top
    [gb]Co-op=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]





    ^top
    [gb]Achievements en Boxart[/gb]

    [​IMG]

    Secret Achievements:
    [​IMG]



    [​IMG]

    ^top
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt, op die shots ziet het spel er fantastisch uit, maar de demo vond ik helemaal niks aan. :+
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard :):
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weet niet of iemand m al genoemd had, maar kwam net kleine easter egg tegen! Ben nou op de kermis bij het Washington Monument, en bij de Blazing Hoops kraam kun je Raving Rabbits knuffels winnen ;)! En er staan ook twee kraampjes van Nivea & Philips voor de Philips Nivea For Man Shaver. Heb ik ff gegoogled, vind ik deze site: http://www.game.feeldifferent.philips.com/
    Check dat laad icoontje eens ;)!
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vind de versus mode toch wel heel tof gedaan. Tuurlijk, het is niet zo uitgebreid als spy vs mercs, maar toch wel erg leuk. Eindelijk weer een game die 1 op 1 splitscreen leuk is om te doen.
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jammer dat de Shadow Armor nog niet in het spel zit. Misschien later als DLC content....

    [​IMG]
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ziet het uit eindelijke spel er mooier uit dan de demo zelf?
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Geen duidelijke verschillen iig
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vermaak me prima met de game, maar ik vind er toch wel weinig vernieuwing inzitten. Het stoort niet heel erg verder. Ik zit nu in een bepaald level ;
    Irak
    en grafisch is dit toch absoluut niet super, het ziet er vrij normaal uit daar. Had gewoon absoluut veel mooier gekunt.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat weinig praat over de game zeg...:eek:. Ik vind de game steeds toffer worden, en dan vooral het sneaken, het geeft ECHT een kick als je voorbij een stukje komt zonder gezien te zijn, dat is echt heel nice.

    Nu zit ik bij het
    Kermis
    level, en net had ik een checkpoint,maar daarvoor was ik een paar keer gespot. Dus ik besloot het level opnieuw te doen en echt alles te sneaken. Net ook een stukje...ik zat ergens achter en ik checkte heel goed wanneer een guard wegliep en de andere guard wegkeek, toen heel gauw uit mijn cover gegaan en naar een veiliger stukje gesneakt. Hopelijk dat ik nog veel meer van dit soort dingen krijgen..want sneaken is die shit!!!!! :thumbs:

    En ik heb 2 van die portable EMPs, en de game zegt steeds dat ik het moet gebruiken, echter ben ik al aardig ver in dit gebied gekomen zonder maar 1 ervan te gebruiken...i likes :)

    Net het level gehaald...ik moest helaas 2x EMP gebruiken, er was geen manier om daar voorbij te komen zonder of geluid te maken of EMP. Verder GEEN guards neergemept, niemand heeft me gezien, dit is echt zo fucking gaaf he, wauw!!!! Stealth for the win!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik probeer dat level ook te halen zonder opgemerkt te worden. Ik doe het voor die 2 moeilijke challenges, maar toch wordt ik telkens gespot.

    Een gozer op Youtube is het wel gelukt.......



    Trouwens veel gasten hebben de achievement dat je het spel op realistic moet uitspelen gewoon niet gekregen, is wel f*cked up.



    Hoop dat de glitch/bug snel gefixed wordt.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Twee EMPs waren nodig, en verder gewoon veel in de schaduws blijven, op het juiste moment wachten en dan gauw naar een ander plekkie sneaken, heerlijk, echt supertof!!!!

    Dus na het uitspelen met realstic krijgen mensen geen achievy? Das wel dom ja, ach ik maak me niet heel druk om achivies, maar snap wel dat mensen er van balen. Maar ik begin de game echt heel erg tof te vinden, en dat komt vooral omdat ik besloten heb te sneaken en zo weinig mogelijk te schieten en dat mark & execute mag van mij helemaal de boom in...en dus doe ik dat ook ;)
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar kun je beter missie twee, Kobin's Mansion voor gebruiken! Daar ben ik nu ook mee bezig, en die is redelijk makkelijk! Alleen was ik net op t einde in de kamer met Kobin 1 mannetje vergeten en greep toen per ongeluk Kobin al, waardoor ik dus ontdekt werd door dat mannentje! Nu ff opnieuw ;)!
    Maar dit is idd wel echt het vette aan de game vind ik, gewoon proberen een heel level onopgemerkt uit te spelen!
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang doe je over de SP?
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    De PU zei rond de 11 uur :)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En andere review sites spreken weer van 6 uur. :9

    Dus denk dat hij het daarom hier gewoon aan wat mensen vraagt die vaak een beter beeld geven dan wat reviewers.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zojuist uitgespeeld op Realistic maar de achievement niet gekregen :mad:

    Moet wel zeggen dat ik de 2e helft van het spel veel beter vind dan de eerste.
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina