[Caps] NewEra 59FIFTY

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 23 dec 2006.

  1. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze

    of

    Deze

    Wat zegt xbw?

    Die onderste is trouwens als het goed is gewoon donkerblauw, komt er alleen niet helemaal goed uit op deze foto. Weet iemand waar je die ook gewoon in de winkel kan halen, bij de frontrunner/footlocker/kings hadden ze hem niet.

    En heeft er iemand ervaring met petten uit Amerika bestellen? Je hebt een aantal sites waar je ze voor 15-18 dollar per stuk kan bestellen, weet alleen niet of ze echt zijn.
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf zou die van LA nemen, die NYY classic heeft bijna iedereen. :+

    Ik koop mijn caps meestal bij Footlocker, heb geen ervaring met uit Amerika bestellen.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst deze voor m'n broertje gehaald;
    [​IMG]

    en paar maanden terug;
    [​IMG]

    Deze had ie al;
    [​IMG]

    Staan 'm echt goed (mij voor geen meter hou het zelf bij de ralph lauren polo petjes).. Eens in de paar maanden krijgt die er eentje van me, mooie dingen.. alleen vind ik die "te drukke" waar de hele cap vol met figuurtjes staat niet zo mooi.
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Die van LA ga ik ook nog wel eens halen. Geen idee of ik hem in het dagelijks leven ga dragen, maar op vakantie, uit bed etc. moet wel te doen zijn.

    Verder kan je deze 'caps' gewoon halen bij Footlocker? Voor een eurootje of 30? Of zit ik er helemaal naast?
     
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste bij Footlocker zijn rond de 25-40 euro. (Duurste die ik heb gekocht is 40 euro, eergisteren)
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb deze pet:
    [​IMG]
    Vind die official on field caps zelf mooier dan die petten die ze bij de footlocker hebben. Bij deze petten zit de klep al een beetje gebogen. Sowieso lopen er nu heel vele mensen met een LA pet rond.

    Kga binnenkort deze ook nog kopen:
    [​IMG]
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het verschil tussen een on-field cap en gewoon normale? Of betekent dat gewoon dat de Atlanta spelers deze op het veld dragen maar voor de rest normaal is?

    Want ik heb nu deze op het oog maar die foto ziet er een beetje vreemd uit, maar ik ga er van uit dat het wel gewoon een normaal model is? En weten mensen waar je deze in nederland kan kopen?
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Op die foto ziet hij er idd raar uit. Het verschil tussen die 2 is dat die onfield caps een speciale techniek erin heben waardoor je hoofd koel blijft. En de klep is een beetje gebogen.

    Je kan die petten hier kopen:
    Covee MLB petten
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    www.manystyles.de
    Hier koop ik vaak. Is een webshop uit Duitsland, maar is gewoon betrouwbaar.
    Binnen 3 dagen is het pakketje er.
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is er echt duidelijk verschil in model? En bedankt voor die site, maar ik wil denk ik eerst nog zo`n on-field cap passen voordat ik hem ga bestellen behalve als het echt geen verschil maakt.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja.. Klep staat krom. Ipv zo plat als een dubbeltje bij die normale petten.
     
  12. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dit gaat mijn eerste new era pet worden. Maar zeker niet mijn laatste, ik wil ze nu al eigenlijk in alle smaken (L)

    Nou nog een vraagje over die pet, verkopen ze die ook in de winkel denken jullie? Of zal ik hem toch echt online moeten bestellen?
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij covee hebben ze alles in de winkel liggen. Als je hem in die winkel gaat halen. Kan je denk ik het beste eerst even bellen of ze je maat nog hebben. Anders ga je helemaal voor niks op en neer.
     
  14. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh maar ik bedoelde het als in; Random winkels a la kings, britain, footlocker, coach etc. Ik zal morgen nog even een rondje doen en anders bestel ik hem bij covee. Want op en neer naar papendrecht zie ik niet direct zitten ;)
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Haha. Die onfield cap zul je niet zo snel zien liggen. in de meeste winkels hebben ze alleen de gewone normale pet die half nederland nu heeft.
     
  16. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah jammer, nou ik ga toch nog even kijken of ik misschien iets leips zie tussen de "normale" en ander bestel ik ik gewoon die ene @ covee.

    Op www.def-shop.com heb je ook echt een ziek groot assortiment NewEra caps, is een duitse site ik weet niet hoeveel ze vragen voor verzendkosten though.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist ook nieuwe besteld
    [​IMG]

    van FootballFanatics.com.
    Daar al vaker besteld. Vaak binnen een week binnen(hoewle dat nu wel niet zal lukken) en alles tip top in orde, en niet te duur.
     
  18. Music-Machine

    Music-Machine Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    New Era Caps

    Ik laat de stickers erop zitten omdat dan kan ik makkelijk mijn maat zien als ik een keer een nieuwe wil kopen, dan kan ik gelijk kijken welke maat ik heb en dan kan ik gelijk bestellen of kopen:p
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Zet jij ook met watervaste stift je schoenmaat op je neus, zodat je makkelijk kan zien welke maat je hebt?

    [​IMG]

    :p
     
  20. Music-Machine

    Music-Machine Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want dat staat er vaak in de flap dus dat is het zelfde? wat bij de new era een sticker is is bijv. bij mijn nike's in de flap
    dus ik hoef het er niet met watervaste stift op te zette
    het staat er al in
    en dus bij de cap ook in de vorm van een sticker
     

Deel Deze Pagina