Informatie: - Screenshots - Trailers - Co-op: - Achievements en Boxart: - [gb]Splinter Cell Conviction[/gb] Platforms Xbox 360 ~ Uitgever Ubisoft Entertainment ~ Developer Ubisoft Entertainment ~ Genre Stealth-shooter ~ Release datum Reeds verschenen [gb]Informatie/gb] ^top[gb]Screenshots/gb] ^top[gb]Filmpjes/gb] ^top[gb]Co-op/gb] ^top[gb]Achievements en Boxart[/gb] Secret Achievements: Spoiler ^top
Van shcaap so true Maar als je als Bigkabuto speelt (alles stealth op realistic) vroeg ik me af hoelang je ongeveer over de SP doet. Van andere members is het idd altijd anders dan van reviewers.
Ik snap die twee pics niet helemaal. Gaat het bij de Conviction pic om die explosie of dat ie aan die rand hangt? Want die explosie heb ik daar dus niet gehad. Heb net van iemand gehoord dat je het kermis level gewoon volledig kan uitspelen zonder ook maar een EMP te gebruiken of zonder ook maar een guard neer te leggen. Ik heb er twee gebruikt geloof ik, niet meer dan dat in elk geval. Echt heel cool dat dit kan, en de game duurt dan zoveel langer.
Het gaat erom dat die explosie veel te luidruchtig is en dat daar helemaal geen enkel stukje Stealth in zit. Get it? Ik hoop trouwens dat je Conviction ook op z'n Stealth kan uitspelen. Als dat niet het geval is, dan is het voor mij geen leuke Splinter Cell game meer. Meer een mainstream actie game. Mja, ik zie wel. Nog een paar dagen wachten. Ik mag hem van een vriend lenen, ben benieuwd.
Heb nu het spel een aantal uur flink kunnen spelen, en word toch wel erg blij van deze Splinter Cell! Heb voorgaande drie delen ook uitgespeeld, en moet zeggen dat deze qua gameplay een stuk sneller is. Daar in tegen vind ik het geen slechte ontwikkeling, waar ik voor de release toch bang voor was. Gezien de verhaallijn, past de gameplay ook prima. Het verhaal is ingewikkeld, dan weer begrijpelijk en ontzettend spannend. Daarom wil ik ook continue door spelen, en erachter komen hoe het afloopt. Het coveren gaat zo snel en soepel... Hoe meer tijd je in het spel stopt, hoe sneller je je voort kunt bewegen en tactisch de tegenstanders om legt. De terugblikken naar voorgaande delen geven het spel voor de échte fans leuke herinneringen. De Co-op is ook tof, en geeft gewoon extra uren speel plezier. De multiplayer heb ik nog niet gedaan... Bevalt dit online?
Inderdaad, het coveren gaat super. Je zit achter iets en je hoeft inprincipe de camera maar het volgende stukje cover te draaien en je kunt er met A al heen sliden/rennen.
Dat einde... Spoiler Wtf is nou het doel van Vic de verteller? Hij redt je reet in irak, hij helpt met het opblazen van de generators en het redden van je dochter. Maar hoe is hij nu opgepakt? En waar is sam tussen het WH en (ik denk) het redden van hem?
ik moet zeggen, al mijn verwachtingen van de game, dat hij minder gaaf zou worden, minder stealth etc. waren totaal niet nodig.... echt wat een super spel. je kunt het op elke manier spelen, stealth/veel schieten en elke manier is weer gaaf.. echt wat een geweldig spel hij overtreft Double agent echt heel erg, vind verhaal echt super. kijk normaal nooit tussenstukjes maar deze vind ik echt super gaaf. verhaal is super. had wel beetje brok in m'n keel toen ik Lambert weer hoorde(heb je in Double Agent doodgeschoten) al die filmpjes op de muur die die oude verhalen weer laten zien, echt een geweldige toevoeging aan de splintercell reeks... enige minpuntje vind ik dat je lichamen niet weg kunt slepen. voor de rest helemaal super. heb laatste missie bijna gehad, en dan de MP uitproberen. hopelijk is die net zo goed!
Jullie geen last gehad van die idiote haperingen(alsof het lag was) in het midden van de eerste co-op story missie?