1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell: Conviction [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 apr 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809



    [​IMG]

    [gb]Splinter Cell Conviction[/gb]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360
    ~
    Uitgever
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Developer
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Genre
    Stealth-shooter
    ~
    Release datum
    Reeds verschenen

    [gb]Informatie=(/gb]

    ^top
    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top
    [gb]Filmpjes=(/gb]









    ^top
    [gb]Co-op=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]





    ^top
    [gb]Achievements en Boxart[/gb]

    [​IMG]

    Secret Achievements:
    [​IMG]



    [​IMG]

    ^top
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    En de laatste post? ;)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die is voor The Matrix. :+
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol in het topic zelf zie je dat Matrix gewoon de #1000ste post heeft gemaakt. :9
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft het moeten timen hoor :D
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Van shcaap :p so true

    Maar als je als Bigkabuto speelt (alles stealth op realistic) vroeg ik me af hoelang je ongeveer over de SP doet. Van andere members is het idd altijd anders dan van reviewers.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap die twee pics niet helemaal. Gaat het bij de Conviction pic om die explosie of dat ie aan die rand hangt? Want die explosie heb ik daar dus niet gehad. Heb net van iemand gehoord dat je het kermis level gewoon volledig kan uitspelen zonder ook maar een EMP te gebruiken of zonder ook maar een guard neer te leggen. Ik heb er twee gebruikt geloof ik, niet meer dan dat in elk geval. Echt heel cool dat dit kan, en de game duurt dan zoveel langer.
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat die explosie veel te luidruchtig is en dat daar helemaal geen enkel stukje Stealth in zit. Get it? :9

    Ik hoop trouwens dat je Conviction ook op z'n Stealth kan uitspelen. Als dat niet het geval is, dan is het voor mij geen leuke Splinter Cell game meer. Meer een mainstream actie game.

    Mja, ik zie wel. Nog een paar dagen wachten. Ik mag hem van een vriend lenen, ben benieuwd. :)
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die silenced shotgun nog ergens in een level vinden? of moet je daar een code voor invoeren?
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    de code zit bij de pre-order kit
     
  11. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen achievement voor realistic.. crap.. :mad:
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz...dan wacht ik denk ik nog maar ff met uitspelen..
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb nu het spel een aantal uur flink kunnen spelen, en word toch wel erg blij van deze Splinter Cell! Heb voorgaande drie delen ook uitgespeeld, en moet zeggen dat deze qua gameplay een stuk sneller is. Daar in tegen vind ik het geen slechte ontwikkeling, waar ik voor de release toch bang voor was. Gezien de verhaallijn, past de gameplay ook prima.

    Het verhaal is ingewikkeld, dan weer begrijpelijk en ontzettend spannend. Daarom wil ik ook continue door spelen, en erachter komen hoe het afloopt. Het coveren gaat zo snel en soepel... :thumbs: Hoe meer tijd je in het spel stopt, hoe sneller je je voort kunt bewegen en tactisch de tegenstanders om legt.

    De terugblikken naar voorgaande delen geven het spel voor de échte fans leuke herinneringen. De Co-op is ook tof, en geeft gewoon extra uren speel plezier. De multiplayer heb ik nog niet gedaan... Bevalt dit online?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, het coveren gaat super. Je zit achter iets en je hoeft inprincipe de camera maar het volgende stukje cover te draaien en je kunt er met A al heen sliden/rennen.
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat einde...
    Wtf is nou het doel van Vic de verteller? Hij redt je reet in irak, hij helpt met het opblazen van de generators en het redden van je dochter. Maar hoe is hij nu opgepakt? En waar is sam tussen het WH en (ik denk) het redden van hem?
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    :thumbs::thumbs::thumbs:

    Binnenkort ook maar de game spelen :D lulz
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik moet zeggen, al mijn verwachtingen van de game, dat hij minder gaaf zou worden, minder stealth etc. waren totaal niet nodig....


    echt wat een super spel.

    je kunt het op elke manier spelen, stealth/veel schieten en elke manier is weer gaaf..

    echt wat een geweldig spel


    hij overtreft Double agent echt heel erg, vind verhaal echt super. kijk normaal nooit tussenstukjes maar deze vind ik echt super gaaf. verhaal is super. had wel beetje brok in m'n keel toen ik Lambert weer hoorde(heb je in Double Agent doodgeschoten) al die filmpjes op de muur die die oude verhalen weer laten zien, echt een geweldige toevoeging aan de splintercell reeks...


    enige minpuntje vind ik dat je lichamen niet weg kunt slepen. voor de rest helemaal super.




    heb laatste missie bijna gehad, en dan de MP uitproberen. hopelijk is die net zo goed!
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Coop kan dat ook local twee speler split screen?
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    yesh! dat kan idd :) vandeweek met iemand van de game mania mee zitten klooien. EPIC
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jullie geen last gehad van die idiote haperingen(alsof het lag was) in het midden van de eerste co-op story missie?
     

Deel Deze Pagina