Ik begon de dag met 50.000 coins, ik heb er nu 280.000 met een Hulk, Buffon en Gallas nog op de trade pile.
Ik heb slim via de Electronic Arts forums gewerkt. Toen iemand zijn geld en spelers wegdeed hebben een paar mensen 'geinvesteerd', terwijl iedereen zei dat het een scammer was. Het duurde een tijdje, maar heb nu wel voor mijn 10.000 coins een Hulk, Buffon en Gallas teruggekregen. Ik moet wel toegeven dat ik begon te billenknijpen toen het zo'n twee dagen later was en hij werd gebanned omdat dit soort 'give-aways' niet legaal waren op de Electronic Arts forums. Maarja, ik krijg hem nog te pakken nadat hij een nieuw account aanmaakte en ik hem herkende. Gelukkig ben ik gelijk er achter aan gegaan en niet de 10.000 'weggegeven'.
Ik heb omdat ik een paar dagen geleden iemand uit de nood hielp met fitness kaartjes, contract kaarten en 80.000 coins, er 200.000 coins voor teruggekregen. Heerlijk toch, zoiets. 100.000 in het totaal geven, 200.000 terugkrijgen. Dat zijn nog eens leuke mensen.
Dit is heerlijk zo. Op naar de Rooney (92), Torres (92) en Lampard (90) als ik zo doorga. :3
Vandaag ook nog een Gourcuff voor 300 coins gekocht, niet eens BIN lol. Binnen zo'n 10/20 seconden verkocht met BIN van 4.5k.
Wist iemand dat Pothuizen (63; CB; NEC Nijmegen) zoveel waard was?
Haha, grapje :3 Dat is van die 200k/
Laatst bewerkt: 18 apr 2010