1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar ben je nu nog online? Dan kom ik namelijk ook.

    Wauw wat een beesten:)
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb visite, heb je mn klappertje van vanmiddag nog gelezen ?

    berichtje nr # 437
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoeveel is ongeveer Huntelaar waard?
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Netjes hoor!

    Niet veel. 900 max.
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    is voor 900 al te koop, zag hem vanmiddag op de trade staan daarvoor

    @ Martijn was me al voor ;)
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Met Huntelaar had ik een keer heel veel geluk. Verkocht hem toen voor 8000 :+
    Zal wel iemand zijn geweest die geen idee had over de waarde van Huntelaar....
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik begon de dag met 50.000 coins, ik heb er nu 280.000 met een Hulk, Buffon en Gallas nog op de trade pile.

    Ik heb slim via de Electronic Arts forums gewerkt. Toen iemand zijn geld en spelers wegdeed hebben een paar mensen 'geinvesteerd', terwijl iedereen zei dat het een scammer was. Het duurde een tijdje, maar heb nu wel voor mijn 10.000 coins een Hulk, Buffon en Gallas teruggekregen. Ik moet wel toegeven dat ik begon te billenknijpen toen het zo'n twee dagen later was en hij werd gebanned omdat dit soort 'give-aways' niet legaal waren op de Electronic Arts forums. Maarja, ik krijg hem nog te pakken nadat hij een nieuw account aanmaakte en ik hem herkende. Gelukkig ben ik gelijk er achter aan gegaan en niet de 10.000 'weggegeven'.

    Ik heb omdat ik een paar dagen geleden iemand uit de nood hielp met fitness kaartjes, contract kaarten en 80.000 coins, er 200.000 coins voor teruggekregen. Heerlijk toch, zoiets. 100.000 in het totaal geven, 200.000 terugkrijgen. Dat zijn nog eens leuke mensen.

    Dit is heerlijk zo. Op naar de Rooney (92), Torres (92) en Lampard (90) als ik zo doorga. :3


    Vandaag ook nog een Gourcuff voor 300 coins gekocht, niet eens BIN lol. Binnen zo'n 10/20 seconden verkocht met BIN van 4.5k.


    Wist iemand dat Pothuizen (63; CB; NEC Nijmegen) zoveel waard was?
    [​IMG]
    [​IMG]

    Haha, grapje :3 Dat is van die 200k/
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer, nu er een makkelijke manier is om tegen friends te spelen, er zo weinig tegen elkaar wordt gespeeld. Lijkt me wel geinig nl.

    grote toernooien worden helaas niet afgemaakt, maar een fut toernooitje met 4 of 8 man is imo zo gespeeld. Ja idd mijn toernooiopzetklier begint weer te kriebelen...interesse ?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb echt een speciaal geluk met pakjes. Gisterochtend een 7500 premium pack gekocht > Puyol in vorm van 90. En in die zelfde avond een speciale prijs pakje voor 2500 waar 1 rare speler in zou zitten > Chiellini in vorm, verkocht voor 75.000. Nu nog puyol verkopen en even flink investeren. Heb alvast een LM Ronaldinho gekocht met 78 contracts ter vervanging van Marcelo. Wel triest dat iedereen gaat bieden met een ruil bod op m'n Puyol, hopend dat ik perongeluk op accept druk. Bieden ze spelers als braafheid, of een contractcard enzovoort. Ik wil wel heel graag Hulk in m'n team.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en?Hulk is niet zo duur en je hebt toch nog die 75K van Chiellini?...ik begrijp het probleem niet!Of je koopt nog een 7500 coins pakje, zal Hulk daar wel inzitten!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hulk kost al gauw 22.000, wil zelf ook nog Kaká.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    leuk team maar dude.... 5-3-2 kan écht niet |:-
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad..
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik snap nog steeds niet dat jullie uitgaan van de vastgestelde formatie. Ik wijzig hem altijd zodra ik in't spel balbezit heb :+
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik speel ultra defensive, erg he ? Ik drijf mijn tegenstanders tot wanhoop met mijn laffe antivoetbal( word door sommige hier gezegd)
    beetje sadistisch is het wel, maar bij mij werkt het goed. Ik vind het overigens zelf geen antivoetbal :)
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat een geluk, zou ik ook wel willen!

    Ik heb Hulk gratis gekregen en staat op de trade pile. Aangezien je een 'goede kerel' bent, verkoop ik je hem wel. Op de markt staan ze vooral voor zo'n 20.000-22.000. Wat vind je van 18.000? Ik heb nog wat coins nodig voor mijn top elftal.

    Lees de bovenste post met die twee plaatjes van Pothuizen en Koreaan verkocht voor 100.000. Daarin staat waarom ik Hulk gratis kreeg, als je dat wilt weten. :3
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De kans dat je de speler krijgt die je wilt is 1 op de hoeveel duizenden?
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kom je goed weg. Maar ook al met 300.000 coins kom je er niet :+

    Torres, Lampard en Rooney van boven de 90+ heb je al snel 800.000 coins voor nodig. Ik heb zojuist voor de 3e keer 4200 punten besteld voor m'n 360. Wat arcade games en HD-Films van Zune binnen halen om te kijken ... en met het overblijfsel hoop ik op C.Ronaldo :+
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Weet ik, ik ga eerst dealen tot de 600.000 ofzo want met meer geld gaat dat makkelijker.

    Heb je nou al 12600 punten uitgegeven? Dat is veel zeg!
    Ik heb er ook wel veel aan uitgegeven, maar lang niet zoveel als dat ;)
     

Deel Deze Pagina