De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    NAC gaat er wel voor zonder premies want ze kunnen nog 9e worden. Beide clubs zullen dus wel voor de overwinning gaan!

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vetgedrukte 1: Nee, ze willen dat Ajax geen kampioen word. Andersom zou het precies hetzelfde zijn geweest.
    Vetgedrukte 2: Precies, want als je tegen Sparta 40 kansen krijgt, en er geen één intrapt, ligt het aan de scheidsrechter.
    Vetgedrukte 3: Nee, een broodje duif. En NAC moet sowieso.

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    1. Feyenoord heeft thuis niet gewonnen van Ajax of heb je een wedstrijd van een paar jaar geleden lopen kijken? Ajax-Feyenoord had Ajax Suarez ook rood kunnen krijgen en Babovich niet. Het mes snijdt aan twee kanten.

2. Feyenoord-Twente, Feyenoord krijgt zomaar een vrije trap in de blessuretijd en daarna nog een omstreden pingel waardoor Twente 2 punten verloor. Ook de niet gegeven pingel aan Twente in Alkmaar toont aan dat het mes aan twee kanten snijdt.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

Ik denk idd dat de spelers van Feyenoord minder gemotiveerd zijn. Maar als Feyenoord kampioen kon worden door verlies van Ajax zou je zeker ook willen dat jullie Feyenoord kampioen maken ;) Hoort nu eenmaal bij de rivaliteit tussen twee clubs. Is imo ook weinig ergs aan.

En uiteraard is Ajax geen kampioen geworden omdat de KNVB dat niet wilde :emo:

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Godverdomme. Opknopen aan de hoogste boom die kutfloccari :mad:

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het zal me echt geen worst wezen, van mij mogen ze een miljoen winstpremie geven aangezien het toch 'legaal' is.

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo? Is toch slim! Alles te doen om te winnen! Zelfs twente om kopen als dat het geval is!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    NAC heeft toch zelf nog reden om de punten te willen hebben.. beetje raar om dan winstpremie te gaan bieden.

Ik vind het ietsje anders als NAC al helemaal klaar zou zijn maar dan nog is het een beetje een grijs gebied. Maar van de andere kant verdienen die mannen hun geld met voetballen dus misschien is zo een bonus nog niet zon vreemd gegeven. Maar het voelt toch een beetje als smeergeld of omkoperij.. alsof het niet thuis hoort in de sport :+ Beetje naieve gedachte misschien.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daarnaast is het niets nieuws want 3 jaar terug gingen er ook geruchten dat dit gebeurde alleen verklote Ajax het toen. Maja, alle Feyenoorders die vandaag meejuichden met de Tukkers en samen "helemaal niets" zongen had ook weinig met voetbal te maken. Jol draait er in ieder geval niet omheen.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat interview gezien en had nou niet echt het idee dat Jol er iets van meende. Volgensmij zei hij ook dat het maar weinig zin heeft.

Real trouwens aan het vlammen zeg, wonder dat het nog 1-0 staat.

12. Munnie

Munnie Guest

+ Twente was super!
    + Sfeeractie was _O_ (Zijn we wel gewent:+)
    + Helemaal niets in amsterdam! (heerlijk als feyenoord mee gaat zingen), zelfde als 'en wie niet springt die is een jood' \o/
    + Kampioen *)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    komt ook weer is een twente supporter verschijnen hoor:emo:

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Twente was inderdaad onnavolgbaar vandaag. Sprankelend, bij gebrek aan andere superlatieven.

En de arrogantie komt blijkbaar niet alleen voor in Amsterdam.

15. Munnie

Munnie Guest

:lol:

16. Munnie

Munnie Guest

Sarcastisch? :emo:
    En hoezo arrogantie? Ik spreek de waarheid! _0/

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was sarcastisch ja. Knap gezien.

En we kunnen er inderdaad niet omheen, Twente is al kampioen. Ik zou alvast een tattoo laten zetten.

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja sterk, is een vriend van mijn huisgenoot. ook enige reden dat vvv mij ook maar iets kan interesseren. maar hij heeft opzich die andere 2 goed opgevangen.

Wat betreft feyenoord was dramatisch, kan eerlijk gezegt niet eens kwaad zijn vanavond. had liever dat ze de 4e plek hadden vast gehouden. Maar ajax nog steeds 2e kan ik ook wel mee leven.

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Uhu, blijf dit maar lekker denken, dan zul je volgende week weer keihard terug op aarde flikkeren.

Onderschatting is vaak verliesoorzaak numero uno.

20. Munnie

Munnie Guest

Wedstrijd niet gezien?
    Twente speelde gewoon een mooie wedstrijd en had veel kansen, jammer dat jij dit niet hebt gezien. Vast een ajax supporter? O-)
    En ja, ik zal vast een tattoo laten zetten. Dit geven ze niet meer weg! _0/

Ik heb er vertrouwen in, jij mag wat anders denken..

/Mod In het vervolg even de edit knop gebruiken i.p.v. continu te dubbel posten :) - Cookie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina