De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jij was vast voor az vorig seizoen.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doe eens niet zo triest....

Twente wordt volgende week gewoon kampioen ook al zullen ze het niet makkelijk krijgen. Ze spelen al zo lang niet al te best meer maar winnen gewoon de meeste wedstrijden en NAC heeft nu niet echt een elftal om Twente af te straffen zoals AZ

3. Munnie

Munnie Guest

Haha ja tuurlijk :emo:. Woon in enschede en ben supporter sinds ehm, m'n 6de? Dit kan jij niet weten maar ben altijd al supporter geweest. Ook toen twente 14e stond etc. En daarom is dit ook zo mooi :thumbs:.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2010
  4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk er helemaal niks van. Nederlands voetbal kan me eigenlijk gestolen worden O-) .

Maar vind het wel altijd grappig om te zien hoe vaak mensen zoiets onderschatten. Je bent toch echt pas kampioen zodra je genoeg punten hebt zodat de runner-up je niet meer kan inhalen.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, dat je Twente fan bent ok, maar die reactie slaat nergens op en het is je eerste ooit in dit topic, dat is toch wel een beetje :emo:

Overigens:

1. FC Twente 33 - 83
    1. Bayern Munchen 31 - 63
    1. Chelsea 35 - 77
    1. Barcelona 33 - 84
    1. AS Roma 34 - 71
    1. Olympique Marseille - 33 - 68

Auxerre heeft overigens maar liefst 4 goals gescoord gisteren!!:eek:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er komen hier wel meer Twente fans (met Twente avatar's) en ik hem ook al zien posten over Twente (al zou dat ook in het kut/beste momenten topic kunnen zijn)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je post nog maar 2-3 weken in deze thread en alle posts zijn hetzelfde dus je kan het hem niet kwalijk nemen. In de tijd van AZ was het hier ook onwijs druk en nu zie je 90% van die gasten ook niet meer, zoals dit ongetwijfeld ook weer bij jou zal gaan aangezien er dan geen postvoer meer is.

Maja, liever dat dan Josh die alle Ajacieden weer enorm voor lul zet :mad:

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Had hem maar ge-edit me post, was iets teveel van het goede, maar je hebt hier fans van ajax/feyenoord/psv, een handvol supporters voor JupilerLeague clubs als Go Ahead en Fortuna, je hebt ado/nac/willem II/roda(?) supporter(s).
    Maar in dit voetbaljaar heb ik geen AZ supporter meer gehoord, evenals een Twente supporter.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als je de reacties van sommige mensen in dit topic leest wanneer iemand blij is om zijn club kan ik het wel begrijpen dat sommige mensen hier liever niet posten als ze een 'afwijkende' clubkeuze hebben.

Dat ligt dan aan jou denk ik, want de Bengel en ik zijn beide voor AZ en posten hier heel vaak. Ik zie ook geregeld Twente-aanhangers hier posten.

Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is echt onzin, mensen gunnen het juist eerder die teams, met name natuurlijk de jupiler league teams met xbw fans maar zoals je ook een paar pagina's terugleest dat Danny's club Ado zich handhaaft en een andere member hem feliciteert.
    Alle clubs worden hier meestal wel gerespecteerd, alleen als de clubs tegen elkaar moeten is het vaak oorlog, met name als één iemand begint over een andere club, dan is het meteen chaos.
    Verder valt het wel mee.

@ Marty; sorry, inderdaad over het hoofd gezien, van een aantal xbw-ers vergeet je het ook als ze geen verwijzing naar hun club in hun profiel hebben:+ (zoals ik atm)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha grappig dat je dat even zegt. Ons seizoen is al voltooid, met of zonder die schaal. (kampioen worden is natuurlijk extra mooi, maar eigenlijk hadden we hier niet eens van durven dromen)

We kwamen van 9 punten achterstand in de winterstop en hebben ons teruggeknokt naar Champions Leaque voetbal (dat we boven PSV staan doet me al goed) en we kunnen (en zullen) de beker ook nog eens winnen.

Jol heeft gewoon een uitstekend seizoen gedraaid want na Van Basten was hij toch maar ff degene die het boeltje recht moest zetten en daar is hij 200% in geslaagd. Onze verdediging is nog nooit zo sterk geweest en om over de aanval maar te zwijgen. _O_

Maargoed, volgens mij als Ajax 5e stond word er nog 'helemaal niets in Amsterdam' gezongen... :emo:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus ook als Ajax geen kampioen wordt spreek jij van een geslaagd seizoen8)

:lol:

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja precies. Ik laat me nu ook wel verleiden door de madness die hier nu even heerst maar zoals jij het zegt is het wel. Ik heb hier ook al een paar keer voor gepleit maar dit is gewoon een goed resultaat. Op dit soort momenten wil je altijd meer maar we hebben, als je het begin van het seizoen zag en na wat er allemaal is gebeurd, helemaal niets te klagen. Jol heeft Ajax, zonder geld en in een tijd met veel frustraties, uit een dal weten te halen en heeft het zelfs nog voor elkaar gekregen om tot de laatste dag om het kampioenschap te strijden.

@Tim, ik in ieder geval wel. Door de laatste weken is iedereen, inclusief ikzelf, vergeten hoe het er een paar maanden geleden voor stond en Jol heeft het gewoon uitstekend gedaan. Hij heeft zelf ook aangegeven dat hij zeker een seizoen nodig had om alles draaiende te krijgen omdat er amper middelen waren, als je het dan toch voor mekaar krijgt om zover te komen dan is het gewoon een geslaagd seizoen. Niet elk seizoen waarin Ajax geen kampioen wordt hoeft dramatisch te zijn.

Maar dat neemt inderdaad niet weg dat Ajacieden zullen balen omdat ze er met 1 punt naast grijpen, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen. Kijk naar het aantal doelpunten en winstpunten, dit was de laatste seizoenen wel anders.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Thnx AntraXxX! Mooie post die de spijker op zijn kop slaat. Discussie over Ajax is hierbij bij mijn weten dan ook afgelopen ;) Hulde!

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Geen probleem en ik snap wat je bedoel. Er is ook wel respect, maar er zijn ook gasten die zelfs op een gamesforum niet op een normale respectvolle manier hun mening kunnen geven. Als je dan hier als aanhanger van een kleine club, ook AZ of Twente dus, hier komt en hij krijgt gelijk verbaal op zijn donder dan is het wel logisch dat ze wegblijven :9

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb geen problemen met Twente supporters, maar wel met de Twente supporters die opeens helemaal anti-ajax zijn en pas sinds Twente dicht tegen de Schaal aanzit gaan posten en om de haverklap roepen dat ze kampioen worden, gevolgd door het zeggen dat ajacieden arrogant zijn:emo:

Twente moet nog oppassen tegen NAC, die móeten winnen voor play offs en Twente speelt zonder Douglas.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is natuurlijk niet echt leuk natuurlijk, maar om er een cliche tegen aan te gooien: voetbal is emotie. Vooral in grote groepen komen zulke negatieve makkelijk naar voren en die kunnen dan tot sterke reacties leiden bij de inviduen binnen die groep. Dat negatieve tegen ajax is natuurlijk meer omdat dat nog de enige concurrent is.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dus, twente heeft geen enkel verband met ajax en daar is ook nog nooit rivaliteit tussen geweest. Gaat het opeens tussen Twente en Ajax, dan gaan die Enschedeers meteen dingen roepen als 'helemaal niets in Amsterdam' :emo:. Nogal zielig..

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat ze concurrenten zijn is toch een verband of ben ik nou gek :x
    Het gedrag is zeker niet chique, maar bij elke voetbalclub worden zulke dingen geroepen dus om nou te doen of je er boven staat vind ik ook weer zo hypocriet.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van mij mogen ze zingen wat ze willen. Dat ze maar weten dat ze over 2 weken op de kloten krijgen van NAC :+ "Helemaal niets in Enschede!" ... nee, zonder gekkigheid. Ik denk dat als NAC gewoon alles op slot gooit en lekker gaat counteren ze nog kunnen zorgen dat Ajax kampioen word mits Ajax zelf wint. Het balletje kan raar rollen.

Hoe dan ook, het is een knappe prestatie van Twente als ze kampioen worden. In de Champions League geef ik ze niet al te veel kansen, dan had ik liever Ajax zien staan.

Dyonko, het was vorig seizoen precies hetzelfde hier hoor. Toen was het met AZ ineens dat ze rivaliteit hadden met Ajax, Feyenoord ... geweldig :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina