De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    alsnog, nu gaan vele Twente fans doen alsof ze Ajax haten en dat vind ik gewoon sneu. Sommige (let op sommige) AZ fans hadden dat vorig jaar ook, vind ik ook nergens op slaan. Nu is dat alweer voorbij en als Twente volgend seizoen bijvoorbeeld ook faalt is er ook geen haat meer. Ik vind niet dat je meteen een club hoeft te gaan haten omdat het een titelconcurrent is. Ik heb bv. niks tegen Twente (ja vind dat ze kut voetbal spelen en erg veel mazzel met wedstrijd hebben gehad, maar meer niet) maar wel tegen Feyenoord en PSV. Zou het dan ook matig vinden als ajax kampioen word en Ajacieden massaal 'Helemaal niets in Enschede' zouden gaan zingen (al deden Twente fans dat eerst).

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb de hele wedstrijd gezien ja, aangezien ik op m'n schotel geen EL3 kan ontvangen (:x). Ik vond het echt een bedroevende pot van twee kanten.

En ik ben inderdaad Ajaxsupporter, vandaar dat ik ook wel wat beter voetbal gewend ben.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, anders zijn we weer arrogant. Altijd wat te jammeren, figuren zoals jij. Ga lekker met je pielemuiter spelen ofzo.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Okay, made me smile 8)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je voor een seizoen zou zeggen dat Ajax 100% kampioen wordt is het imo arrogant maar niet als je op het einde met de (gemiddeld) beste ploeg 2de wordt en daar dan niet tevreden over bent.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat er wel word gezeurd dat Feyenoord Twente zogenaamd laat winnen maar dat winstpremies voor NAC opeens wel kunnen? Typisch Calimero gedrag.

Ook een beetje jammer dat je doet alsof Ajaxcieden ons Tukkers het kampioenschap wel gunnen en totaal niet kinderachtig zijn, kan misschien best zijn dat jij dit wel doet maar als je een paar posts in dit topic leest zie je duidelijk dat dit niet het geval is.

Maarjah we zullen zien wie er na de laatste speelronde kampioen is geworden.:b:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    calimero gedrag? Waar doet ajax dan alsof het klein is? Ik vind winstpremies minder competitievervalsing als een Feyenoord dat expres geen moeite doet tegen Twente, zeker als er voor Feyenoord nog veel op het spel staat.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord was duidelijk krachten aan het sparen voor de Bekerfinale, maar dit is toch hun goed recht? Dit zouden elke ploeg in hun positie doen. Daar komt nog eens bij dat Feyenoord met een zwaar gehavende defensie speelde. Dus zo raar is het niet dat ze met 2-0 verliezen. Erg triest dat een winstpremie dan wel weer gerechtvaardigd word.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    krachten sparen voor de Bekerfinale .. yea right. Als het niks voor Ajax had uitgemaakt als Twente punten zou verspelen zou Feyenoord er vol voor gaan, neem aan dat ze gewoon 4de willen worden om zo een voorronde uefa cup te ontwijken en 3 weken langer vakantie te kunnen hebben:emo:.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hé, een voorronde extra levert alleen maar meer geld op, wat we in Rotterdam goed kunnen gebruiken :+ En de bekerfinale is natuurlijk ook belangrijk. De stand op de ranglijst had er niks mee te maken O-)

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan geloof je het niet.:)
    We zullen zien over een aantal weken als de schaal naar Enschede en de Beker naar Rotterdam gaat.:+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je hebt me omgepraat, hoe had ik zo stom kunnen zijn!

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Soms kan ik erg overtuigend zijn :+

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en als je halverwege het seizoen ruimschoots achter staat op twee uiterst degelijke ploegen en je met een weergaloze reeks toch nog een CL-voorronde plek weet te bemachtigen en ook nog mee kan doen voor het kampioenschap moet je natuurlijk bovenal teleurgesteld zijn omdat je geen kampioen bent geworden.

Er zijn ook realistische Ajacieden. Maar zoals ik al zei wordt er altijd wel wat gevonden om over te zeiken als het Ajax en z'n supporters aan gaat.

- Hoop je dat Ajax nog kampioen wordt dan wordt die hoop weggelachen
    - Zeg je dat je er nog vertrouwen in hebt dat Ajax kampioen wordt dan ben je arrogant
    - Roep dat Ajax zich prima heeft hersteld en dik tevreden mag zijn met de plek die ze nu al hebben dan ben je een loser omdat je niet het hoogste nastreeft.

En ondertussen klaagt het anti-Ajaxvolk maar raak dat het altijd over Ajax gaat. Echt, het is om krankzinnig van te worden, dat gezanik.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn gaat het alweer over Ajax?|:-

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

_O_

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi toch :D
    De frustratie druipt van het Ajax volk af hehe en Feyenoord lekker een boutpot gespeeld waardoor Twente het zelf in handen heeft _O_ Prachtig toch dit is hoe voetbal moet zijn. Honderd man die training op en even melden dat ze moeten verliezen puur om je aardsrivaal dwars te zitten :thumbs:

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat je dan geen supporter bent, maar gewoon zielig. Sportief belang van je eigen cluppie is duidelijk niet zo belangrijk als wat de aartsrivaal doet. Wat heb je het dan lekker voor met je club zeg:emo: lach me rot als Feyenoord een kut ploeg loot in die 1e ronde v/d Uefa cup waardoor ze eruit vliegen. Karma heet dat.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Net ook bij Studio Voetbal gezien hoe die supporters het veld op liepen... bwhahaha :lol: wat ben je dan godsvergeten triest zeg om je team zo te 'steunen'.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk ben je dan wel een supporter, supporter in de puurste vorm. Die haat en nijd zit heel diep. Als er voor je eigen club niets meer te halen valt gewoon de aardsrivaal lastig vallen. Genieten. Voetbal is emotie. Je moet wel begrijpen dat het voor velen van jullie slechts een potje voetbal is maar sommige mensen hiervoor leven (ieder z'n prioriteit).

Als de wereld vergaat in 2012 vergaat Ajax met 2 sterren ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina