[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien raak jij ze door je recoil (oid, ik weet niet over wat voor soort afstanden je het hebt). Ik schiet vaak met mijn M16 en daar merk ik soms wel iets van de bulletdrop.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk ook dat door de recoil de bulletdrop bij Assault rifles/LMG's wordt tegengewerkt, want bij snipers merk je gelukkig wel wat van bulletdrop. :thumbs:
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Geloof dat Assault rifles etc allemaal geen bulletdorp hebben hoor.
    Schiet regelmatig met m'n x4 scope een sniper op grote afstand neer met singleshot/2 shot bursts zonder rekening te houden met de drop.
     
  4. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Rush voelt aan als ouderwets oorlogje spelen op de basisschool, erg gaaf!
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor een? (het geweer dan).
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Als je HEEEEEEEL ver gaat schieten is er wel degelijk bulletdrop.

    Ooit getest met AN94, toen ik bij RUSH 2 bases achter was gebleven. Je ziet de kogels vliegen en lager inslaan. Bij AN94 ook mooi te zien dat 2e kogel (door recoil) altijd iets hoger is.

    ANyway, op die idiote afstanden raakte je niets meer, en al zou je iets raken dan is het never een kill.

    Dus WEL bulletdrop bij non-snipers alleen zal je daar zijn normale afstanden niets van merken. Aftsanden waarop het gaat spelen zijn bv bij ARICA HABOUR in SDM en dan over de hele map schieten met bv AN94. Wel met 4xscope anders zie je de kogels nog niet gaan en inslaan.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    ja klopt 8) op bc2 ook voor op de pc.. maar goed ik heb de xbox 360 versie (limited edition) nu al 2 weken thuis liggen en nog helemaal niet gespeeld!:cool:
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar vond ik BF2 eigenlijk wat meer 'immens', maar hier is de actie juist weer heel intens.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een lachertje weer, kon eerst weer niet connecten, toen waren me stats gereset en na 2 uurtjes toen ik eindelijk's ging winnen gedisconnected from server... :emo:

    M60 is ook duidelijk niet alleen een LMG, maar ook een shotgun, sniper en waterstofbom op zakformaat.

    Denk dat ik maar beter kan kappen hiermee anders kost het me nog weer een controller.


    Blijft jammer van zo'n goede game
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ach je moet deze game gewoon niet in je eentje spelen, bespaard je heeeeeel erg veel frustratie :)

    kan zelf nog steeds niet spelen omdat xs4all al een week mn connectie aan banden legt ivm een virus *snif*
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Niemand uit m'n lijst speelt het meer zowat :+ Soms zie ik nog wel's iemand ff spelen maar dat duur meestal niet zo gek lang.
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tet, Icedfire, Flix en nog een paar anderen spelen het nog wel regelmatig hoor, moeten binnekort maar weer ff afspreken ofzo :0
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik was vanmiddag nog aan het twijfelen of ik je zou joinen Dr0kz :+. Maarjah, ik speel nog wel eens BC2 jah :)
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik snap echt niet waar jullie het over hebben, ik heb zelf maar weinig last van de M60.. Ik heb hem zelf ook een tijdje gebruikt, maar ik gebruik tegenwoordig meestal de AN94 ofzo, die 2 schots burst rifle van assault, en ik ben de meeste mensen te snel af. Vooral die M60 die vrij langzaam schiet ;)
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    De M60 is wel te sterk, maar ik erger me er niet dood aan moet ik zeggen. Het is wel te counteren. Maarja, het mag wel eens gepatched worden.
    Ik zelf moet nog veel punten vergaren voor dat ik die M60 heb maar ik vind de Medic echt een kut class dus dat gaat nog wel even duren denk ik:+
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Moah, die ene map waar de aanvallers 2 helicopters hebben en de defenders op dat eilandje zitten, als je daar als defender medic bent gaat het echt heel snel :)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daar kun je aan het reviven/healen blijven inderdaad. 8)
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik speel de laatste tijd vrij veel SDM, vooral omdat een aantal friends van onze clan dit graag spelen. Ok, het is niet echt battlefield, maar aan de andere kant zijn de ergenissen ook minder.

    Een uitje naar RUSH kan altijd, maar ja, nu de meeste spelers wel hebben ontdekt dat je kan medic/m60 n00ben en alle m-comm bijna kan recon/mortarren plus dat nodige c4 op mcomm ook werkt (zelfs van je eigen team) dan denk ik dat de game toe is aan wat rebalancing.

    Misschien dat men de mcoom exclusive (dis)arm moet maken en niet meer vernietigbaar door explosives. Ben je van de mortar+c4 af. Blijft de akelige m60, die is eenvoudige iets te 'nerfen' lijkt me (meer recoil meer spread of zo)

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee of/wanneer er misschien een patch uitkomt en of/wanneer er nieuwe maps komen. Maps ook voor SDM zou meer dan welkom zijn wil de game het nog een tijdje uithouden.

    Hehehe, Laguna Alta in SDM met 16 man is een compleet gekkenhuis. Doet niet onder voor MW2 ... volgens expres gedaan als lokkertje voor MW2 fanaten. Vanaf respawn ben je zelden meer dan 10 seconden van een kill af.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Maar goed dat je het niet gedaan hebt :+ Was echt niet te genieten vandaag door de frustratie.

    Mja zal ook wel weer ff duren voordat weer aan de BF ga, ben de maps ook al zat eigenlijk, veelste weinig imo.
     
  20. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister met m'n R dam team een paar Dodelijke acties ---> UAV met C4 van 2 man recht op objective af vliegen op objective landen . Laten exploderen .--> Mcom gelijk destroyed ---> UAV leeft nog en herhaal actie.
    Werkt ook in hardcore mode!


    Vind niet dat zie die MCOM c4 of mortar vrij moeten maken. Want zo neem je gelijk de diversiteit weg.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina