Ik speel de laatste tijd vrij veel SDM, vooral omdat een aantal friends van onze clan dit graag spelen. Ok, het is niet echt battlefield, maar aan de andere kant zijn de ergenissen ook minder.
Een uitje naar RUSH kan altijd, maar ja, nu de meeste spelers wel hebben ontdekt dat je kan medic/m60 n00ben en alle m-comm bijna kan recon/mortarren plus dat nodige c4 op mcomm ook werkt (zelfs van je eigen team) dan denk ik dat de game toe is aan wat rebalancing.
Misschien dat men de mcoom exclusive (dis)arm moet maken en niet meer vernietigbaar door explosives. Ben je van de mortar+c4 af. Blijft de akelige m60, die is eenvoudige iets te 'nerfen' lijkt me (meer recoil meer spread of zo)
Ik heb eigenlijk geen flauw idee of/wanneer er misschien een patch uitkomt en of/wanneer er nieuwe maps komen. Maps ook voor SDM zou meer dan welkom zijn wil de game het nog een tijdje uithouden.
Hehehe, Laguna Alta in SDM met 16 man is een compleet gekkenhuis. Doet niet onder voor MW2 ... volgens expres gedaan als lokkertje voor MW2 fanaten. Vanaf respawn ben je zelden meer dan 10 seconden van een kill af.
Laatst bewerkt: 19 apr 2010