[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, elitair? Het gaat er niet om of 't nou tokkies zijn of niet, maar ze hebben gewoon geen reet te melden. Je kan ook de hele dag bij de McDonalds gaan zitten en daar mensen gaan zitten kijken. Dat is ongeveer net zo interessant.
    En het zal je misschien verbazen, maar best wel veel mensen werken voor hun geld. Sommigen doen zelfs nog interessanter werk dan die Ludolfs!

Ps, trouwens best wel eng om te zien hoeveel mensen nog de Ludolfs gaan zitten verdedigen ook. Ik bedoel niet dat 't slechte mensen zijn, maar serieus... wat is in godsnaam de appeal van dat programma? Er gebeurt echt helemaal geen flikker.

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het een paar keer gezien en de appeal is denk ik dat het zulke bijzondere types zijn. T is net alsof je naar een duitse versie van vreemde vogels zit te kijken :) Ze hebben geen drol te melden en doen bijna niks maar het zijn gewoon vermakelijke vreemde mannetjes

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ten eerste zijn het geen tokkies, misschien zien ze er wel zo uit, maar als je ook maar 1 aflevering hebt gezien weet je dat dat absoluut niet zo is. De tokkies waren gewoon een stel low lifes die op de samenleving teerde.

Misschien vindt jij het totaal niet interessant, maar veel hardwerkende mensen vinden het wel interessant om te zien dat sommige mensen heel anders leven. niet het gehaaste leven en helemaal gelukkig zijn met wat ze hebben. Geen dure villa en auto's met maatpak, maar goudeerlijke mensen die samen als familie werken en het prima naar hun zin hebben en het bedrijf van hun ouders draaiende houden. Hoe doen zij dingen en lossen zij dingen op. Toch geniaal dat 1 van hen zich afreageert door tegen de tuin kabouters te praten en niet kwaad wordt op zn broers.

Dat zie ik liever dat opgefockte lulletjes zoals bij The Apprentice, waarbij snotneuzen een baan kunnen krijgen bij een miljardair. Wie zit daar nu op te wachten? Zie dat snap ik dus niet. Wat is daar nou interessant aan.

Wat jij interessant vindt, is voor een ander misschien wel dodelijk saai... daarom is ook niet iedereen bakker ;)

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grappig dat je met "Lol, elitair?" begint en vervolgens weer met een betoog komt wat ontzettend uit de hoogte is. Beetje zinloze discussie ook, jij voelt je te goed voor dit programma, dan kijk je toch niet? Snap niet goed dat je je loopt af te geven op de ludolfs terwijl je zelf 2 weken geleden nog trots vertelde dat je een jongen had verleid om zn lul te laten zien op de webcam met chatroulette, dat zie ik die ludolfs nog niet doen...

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bedankt! Ga nu Always Famous kijken, later dan Sleepers.

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ken het hele programma niet, maar jouw manier van discussiëren zegt in ieder geval genoeg over de mensen die het kunnen waarderen. :{ Totaal niet nodig om in de persoonlijke aanval te gaan, me dunkt?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Yeah! _O_

Een van de twee filmseries die perfect zijn voor blu-ray!

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je familie van ze ofzo? Snap niet echt waarom je je zo aangevallen voelt, maargoed. Ik weet ook niet waarom je zo erg wil benadrukken dat ik elitair zou zijn omdat ik er er geen zak aan vind en ook niet snap wat anderen er in zien. Ben je zo onzeker dat je je al aangevallen voelt als iemand iets niet leuk vind dat jij blijkbaar wel helemaal de shit vindt? Vind je die Ludolfs leuk.. prima. Ik vind er geen zak aan, en begrijp ook niet wat jij en anderen er in zien. Net zoals jij aanstoot neemt als ik een gast z'n piemel uit z'n broek tover en andere mensen dat wel grappig vinden.
    Heeft allemaal weinig te maken met je ergens te goed voor voelen. Ik heb gewoon een beetje een hekel aan die duffe, nietszeggende televisieprogramma's.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heb nergens gezegd dat ik Die Ludolfs de shit vind toch? Ben ook niet onzeker wanneer jij jezelf te goed vind voor Die Ludolfs, zoals ik al zei, als je het niks vindt, kijk dan niet. Maar kom niet aanzetten met dat elitaire decadente gedrag, want daar zit niemand op te wachten, simpel toch? :b:

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er niet echt op te wachten om zonder reden elitair en decadent genoemd te worden. Dat je daar nog steeds mee doorgaat is de enige reden waarom deze discussie er is. Zal ik jou nu maar gewoon een tokkie noemen, dan zitten we weer op hetzelfde niveau.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hé jongens, net Almost Famous gezien. Coole film! :D Goed geacteerd, ook door dat jonge gassie. Prima verhaal, de film is één en al verhaal (dit gebeurt en dan gebeurt dat en dan gebeurt zo) en dat is helemaal goed. Met plezier gekeken, duurde met 2 uur lang genoeg. 8.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Vind het ook een hele leuk film. Echt een coole film zoals je al zegt! _O_

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gast, ff serieus, lees je eigen reacties hier terug dan, je loopt af te geven op die ludolfs als dat ze dom zijn en iedereen die ernaar kijkt vindt je van hetzelfde nivo, en vervolgens noem je mij een tokkie omdat ik je met je eigen elitaire decadente gedrag confronteer.. Voor de derde keer, als het je niet zint moet je niet kijken jochie, simpeler kan ik het echt niet maken, zet die oogkleppen af of accepteer de feiten...

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Exact. Ik veroordeel die dikke figuren zelf niet, maar het gegeven dat zo'n show blijkbaar succes heeft. Het tekent de verloedering van de film- en televisiewereld. Het publiek kan ik amper de schuld geven, want die vreten doorgaans kritiekloos wat ze voorgeschoteld krijgen (en het werkt blijkbaar).

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Ludollfs niet slecht, maar wat is er verkeerd aan om maar niet als de Ludolffs te kijken? Het is plat vermaak, voor velen, en dat is toch voldoende. Laat die mensen kijken wat ze willen en genieten van de Ludollfs en andere hapklare tv, of een lekkere popcorn movie. Het is makkelijk vermaak en daar is behoefte aan.
    'Het publiek' de schuld geven dat alles kritiekloos en blind aanneemt, vind ik net zo blind als je voegen bij het groepje mensen die vinden dat deze mensen eens zouden moeten stoppen kijken met Ludollfs en een film van Pastolini op te zetten. Dat publiek bestaat voor het grootste deel ook uit mensen die 5 dagen in de week moeten werken, en misschien nog wel harder dan jij.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat me helemaal niet om die Ludolffiguren zelf. Of ze nou werken of niet, of tokkies zijn of niet, het boeit me geen zak. Het gaat me er om dat het publiek blijkbaar vermaakt wordt door dit soort pulp. Ik zeg ook nergens dat je er niet naar moet kijken, ik geef alleen m'n mening over de kwaliteit van het programma en de kritiekloze manier waarop mensen omgaan met wat ze voorgeschoteld krijgen. De implicaties die jij daaruit haalt zijn jouw pakkie-an.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het ook niet over de Ludollfs, maar over het soort publiek dat jij noemt. Ik nam aan dat jij het verkeerd vind dat het publiek kritiekloos opvreet wat het aangeboden krijgt. Daar wilde ik op reageren. 's All.

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste lees jij wat je wilt lezen. Ik heb nergens gezegd dat die Ludolfs dom zijn. Ik zeg alleen dat ze niets te melden hebben. Hun levens zijn niet interessanter dan dat van mensen die ik elke dag over straat zie lopen.
    Ik zeg ook nergens dat ik mensen die er naar kijken van hetzelfde niveau vind. Ik begrijp alleen niet waarom die personen het een leuk/goed programma vinden om bovengenoemde reden.

Vervolgens kom je weer aan met je elitair decadent gelul wat nergens op slaat. In m'n vorige reactie probeer ik alleen even te laten zien dat het net zo makkelijk is om jou een tokkie te noemen als jij mij zo ongelofelijk graag een elitaire decadente gast noemt. Blijkbaar zint dat jou ook niet, dus waarom ga je er dan mee door. Niets elitairs aan die ludolfs een kutprogramma vinden (dat is volgens mij ook iets van de derde keer dat ik dat zeg).

En ik kijk die ludolfs ook niet, dus over mij hoef je je geen zorgen te maken. Twee keer langsgezapt, vond 't kut, weggezapt.

En als laatste... ik zie geen enkel feit in je hele betoog staan. Zal wel weer aan mij liggen.

O, en ik heb vandaag Gran Torino afgekeken. Eerlijk gezegd vond ik Eastwood een beetje geforceerd de grumpy old man spelen. Dat werd later in de film wel wat minder en uiteindelijk vond ik 'm wel gewoon goed. Jammer dat een aantal andere personages een stuk minder overtuigend waren en bleven.
    Ik was zo ongelofelijk blij met het einde.
    Ik was de hele film al bang voor een cliche "Dirty Harry" finale, wat gewoon compleet ongeloofwaardig was geweest. Dit was een mooi einde, en ook wel aannemelijk gezien de (goed uitgewerkte) karakterontwikkeling van Eastwood.
    Ik zou 't een 8 geven.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    'Jochie'? Wie is er nou elitair en denigrerend bezig? En over welke feiten heb je het precies?

En inderdaad Napoleon; accepteer de 'feiten' en kijk gewoon lekker kritiekloos mee naar die onzin :thumbs: Kritiek leveren, pfff, doe niet zo elitair man.

Ok, interpreteerde het verkeerd.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *Pasolini :)
    Het mag dan wel een Italiaan geweest zijn en dus veel pasta gegeten hebben maar het is zonder de T :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina