De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

En dat heeft hij terecht gezegt dus niet zeiken! |:-

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gozer hij probeert hier al en de anderen mensen al 100x te zeggen DAT JE DAT NIET MAG ZEGGEN.
    En dat je het risico loopt dat je dan geschorst kan worden :emo:

3. Munnie

Munnie Guest

'Kritiek aan adres Vink kost Stam toch niet het kampioensduel'
    Dinsdag, 20 april 2010 om 15:40 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
    Ronnie Stam kan opgelucht ademhalen. De verdediger van FC Twente leek een schorsing te kunnen verwachten van de KNVB voor de kampioenswedstrijd van zijn club, nadat hij harde kritiek had geuit over het optreden van arbiter Pieter Vink tijdens het duel met AZ (1-0 verlies). De rechtervleugelverdediger heeft echter te horen gekregen dat het hem geen schorsing op zal leveren, zo meldt de Telegraaf.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde een onderzoek in naar de uitlatingen van Stam, die zich liet gaan na afloop van de wedstrijd tegen AZ. Vink kreeg een hoop te verduren, toen hij een handsbal van AZ’er Simon Poulsen niet zag. FC Twente had hiervoor een strafschop kunnen krijgen, maar omdat Vink geen fout zag kregen de Tukkers geen penalty.

Vervolgens liet Stam met harde woorden weten niet blij te zijn met de beslissingen van Vink. “Het is niet de eerste keer dat hij zoiets flikt”, brieste Stam na afloop. “Vink is een leugenaar. De KNVB moet die scheidsrechter maar eens goed bekijken, want ik heb mijn twijfels over hem.” Het levert Stam dus geen schorsing op voor het kampioensduel; wel zou hij volgens het dagblad een boete van duizend euro moeten betalen vanwege zijn uitlatingen.

Lees net dit, gelukkig :)

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wie is de vervanger van Douglas, Rajkovic??

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha die Derksen ook met zijn nieuwtjes. Gewoon met zekerheid beweren dat-ie geschorst is, waarna gewoon de volgende dag al blijkt dat het tegenovergestelde waar is. :lol:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Damn, ze trekken weer lekker één lijn daar :emo: Ook niet de eerste keer dat Derksen mis kleunt. Zonde :mad:

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel ja, lijkt me de meest geschikte persoon om hem te vervangen.

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, voetbal inside gekeken? Wilfred kwam niet veel later met de correctie en volgens mij ging Derksen daar niet tegen in?! :cool:

9. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbalwet :'-(. Wanneer is er voor de laatste keer écht wat gebeurd in Nederland? Kijk even in Engeland, waar de voetbalwet wel van toepassing is, West Ham - Milwall tientallen, zo niet honderden supporters op het veld.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als de Bekerfinale niet normaal door kan gaan omdat ze niet de veiligheid van het publiek kunnen beloven is er toch zeker iets niet goed en zou een voetbalwet een stap in de goede richting zijn imo

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat heb ik dan gemist. Vraag me dan af waarom voetbalsites dan uberhaupt zijn quotes uit Voetbal International online gaan zetten als het in het programma zelf al werd ontkracht.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ze trekken 1 lijn: consequent inconsequent!

Nog nooit hebben ze voor fouten en uitspraken dezelfde straffen gegeven. De ene keer wordt meer door de vingers gezien dan de andere en ondanks dat blijven ze zichzelf bij de KNVB maar op de schouders kloppen.

13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het was nog in ieder geval niet zeker dat Stam zou worden geschorst, het lag nog bij de aanklager maar dat vergat Derksen te vermelden.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zat er aan te komen, ik vind het zelf jammer dat hij al na een jaartje weg gaat.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Hij is 3 jaar naar AZ.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zat 1 jaar bij Heracles.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en hij heeft voor 3 jaar getekend bij AZ.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Alle open deuren hebben we weer gehad. :+

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Daarvoor zat hij een half jaar bij Feyenoord:+

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member