De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Inter! _O_

Messi duwt ff Maicon helemaal ko! :mad:

Verder spannende wedstrijd nog :D

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wat een kutpot. Niks lukte, hell er werd amper wat gecreëerd. Ongeïnspireerd en de verdediging was om te huilen (Alves, jezus). Echt chagrijnig, Inter zonder twijfel verdiend gewonnen. Speelde veel te onzorgvuldig, bal te veel en onnodig ingeleverd. Heeft Manchester City geen interesse in Zlatan ofzo, opzouten met die gast. Had sowieso al geen goed gevoel erbij toen hij kwam en heeft me tot nu toe nog niet verast, koekenbakker.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lol, hij maakt een sliding en houdt in waardoor hij diegene niet raakt. Die maakt vervolgens een schwalbe en gaat theater spelen. Daar wil je een strafschop voor? Beetje objectiviteit mag wel hoor.

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    QFT, heb me echt kapot zitten ergeren

Wel verdiende winnaar idd, Inter had nog wel wat meer moeten afronden trouwens. Ben benieuwt om ze daarvoor worden afgestraft in Spanje.

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Van je eigen publiek moet je het maar hebben heh... :{

Messi sprong gewoon voor de bal. Maicon was gewoon wrong place, wrong time.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Lol degeen met de sliding houd zich in raakt hem lichtjes en Alves de acteur springt in de lucht en doet net alsof zowat zijn hele been eraf is geschopt. 8)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gun het Inter wel na al die jaren ellende in de CL. Hopen op een mooie return, dat zal zeker wel goed komen denk ik zo. Counters van Inter waren wel mooi trouwens, deed me een beetje aan Oranje op het EK2008 denken.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien ivm zelf voetballen, maar ben niet verbaasd dat het oneffectieve attractie voetbal van Barca eens niet heeft geholpen. Inter heeft zijn taak fantastisch volbracht.

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Kunt zeggen wat je wilt, maar dat had elke voetballer op zijn plek gedaan en was gewoon contact van achter wat een Penalty had moeten zijn.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    GODVEREDOMME ZEG! Ik zei het al aan het begin van het seizoen en wat Fiasco net al zie, wat moet je toch met die Ibra! Doe AUB Bojan de volgende keer in de spits of op een flank zetten.

Opzich geloof ik er wel in dat Barca thuis het alsnog recht gaat zetten. Uit is Barca altijd een stuk minder, maar thuis spelen ze altijd de sterren van de hemel. Maarja het zal een karwij worden, want Inter gaat gewoon keihard verdedigen.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, die gele kaart van Puyol was inderdaad om te janken...

12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Contact van achter wil niet meteen zeggen dat het een penalty is. Sneijder houd in zodat Alves gewoon door had kunnen gaan in plaats daarvan voelt hij lichtelijk iets en gaat liggen alsof hij een doodschop heeft gekregen, in mijn ogen een overduidelijke schwalbe.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tuurlijk niet,want hij raakt hem toch gewoon.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij raakt hem AMPER, dan moet hij niet doen alsof hij een doodschop krijgt.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Sneijder tackled van achter, dat moet je dus al HELEMAAL nooit doen.

16. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Hij schaaft hem. Maar goed de volgende keer als Suarez word aangeraakt en hij maakt een schwalbe is het uiteraard ook overduidelijk een strafschop. 8)
    Het is geen tackle want hij zet hem niet door heeft totaal niet de intentie om hem te raken, schaaft Alves en die duikt maar al te graag en doet net alsof zijn been gebroken is.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat hij hem wel raakt en het dus een penalty is.

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Dus elke keer dat iemand geraakt word ookal is het lichtelijk en hij gaat liggen is het meteen een penalty...

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als je iemand van achter (licht ) raakt en de speler ondervind er hinder van dan is het een penalty ja.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder raakt hem absoluut niet, voor geen milimeter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina