De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dus echt wel, alleen niet enorm hard.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    En hoorde ik het nou goed, is Balotteli pas 19? Tering, wat een gast is dat zeg. Sure, hij kan aardig goed voetballen maar wat een persoon. :+

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de overtreding van Pique wel een strafschop maar die streling van Sneijder op de kuit van Alves, nee...

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zou ik toch de herhaling wat beter bekijken ;)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt he, Lukaku is al helemaal erg.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het was geen overtreding, want hij word lichtelijk gestreeld er is dus geen hinder, dat Alves wat voelt en duikelt hoort bij zijn persoonlijkheid aangezien hij zich altijd aanstelt. Dus is het een schwalbe in mijn ogen en de scheidsrechter zijn ogen.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik vind Balotelli naar wat ik gezien heb toch iets erger, hoor. :+

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :emo:

Hoeveel herhalingen wil je nou zien om door te krijgen dat je ZO gewoon NIET inkomt op een speler? Geraakt of niet, zoiets FLIK je gewoon niet in je penalty gebied. Hij raakt hem met z'n reet. De hak van Dani Alves verdwijnt zowat in de reet van Sneijder.

Vind het erg opvallend wat de grensrechters hebben gedaan. Zo staat hij niet goed, maar zo kan hij wel weer zien dat er 40 meter verderop de bal over de lijn is geweest :+ Messi had rood moeten krijgen, Barçelona en strafschop en de 3-1 had afgekeurd moeten worden. Maar, you know what?

HET IS 3-1!. Dat telt, niet meer ... niet minder.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Speel maar eens Fifa anders :+..

Sjezus wat brengt Barca zich hierdoor toch verdomme in een lastig parket! Ik wil niet zeggen dat er nu een wonder moet ontstaan, want ik zie toch een grote kans in dat Barca het karwei in Nou Camp gaat afmaken. Barca is gewoon onverslaanbaar in het Nou Camp. Daar zie je pas hoe goed het elftal kan voetballen heb ik altijd. Ja, het was een keer Espanyol gelukt of Rubin Kazan, maar elke club heeft wel eens zijn dag niet.

Mourinho misselijk makend ventje blijf ik het vinden. Als ik hem in de stad zou tegenkomen, tja.... dan weet ik het wel.

Balotelli is gewoon grof 8)

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mja Fifa is realistich 8) maar goed laat ik maar ophouden over het moment van Sneijder en Alves, want we hebben verschillende meningen en het word anders een wellus nietus discussie.

Persoonlijk vond ik Inter goed tactisch spelen en dat heeft zich gewoon uitbetaald.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't nu 6 keer gezien, hij raakt 'm echt niet :b:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Inter was sowieso gewoon de betere ploeg, dus ze hebben zeker verdiend gewonnen. Over de arbitrage valt echter wel te twisten.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vraag me trouwens wel af of die busreis toch wat te maken heeft met het spel van Barça, je zou toch moeten zeggen van niet. Anyway, gebeurd is gebeurd. Benieuwd naar volgende week, gaat zéér lastig worden. Yaya erin graag, bikkel kunnen ze wel gebruiken op het middenveld ondanks dat Inter waarschijnlijk Barça het spel laat maken en achterover leunt. Die vogelverschrikker voor hoef ik eigenlijk ook niet te zien, maar die zal er vast wel weer staan. :'-(

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Dat snap ik ook niet! Vorig jaar dacht iedereen dat Barca haar successen te danken had aan de zeer goede verdediging, Xavi en Iniesta en natuurlijk Messi. Maar iedereen vergeet één grote man, namelijk Yaya Touré. Alles ruimde hij op. Je kon hem overal zetten, zowel op het middenveld als achterin zoals tegen Man Utd. Dat is pas een beest. Laat hem spelen ipv die Busquets =(.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Probleem met Barçelona is dat ze alles net iets TE mooi willen doen. Ik heb vandaag 1 schot gezien van buiten de 16. Toch heb je spelers zat die de bal perfect tussen de palen kunnen krijgen. Vraag me toch af waarom Guardiola kiest voor Pedro i.p.v de, in mijn ogen, wat technischere Henry.

EDIT
    Iemand trouwens een "herhaling" van de tandjes van Maicon? :eek:

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Omdat Henry ronduit kut bezig is gewoon dit seizoen, terwijl Pedro het gewoon goed doet.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    als het nu een penalty was .. dan had chelsea vorig jaar 3 penalties moeten hebben
    dus dat heft elkaar allemaal op.
    volgende week nieuwe kansen

inter :cool::cool:

18. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Om deze wedstrijd met die van vorig jaar (tegen een ander team) te gaan vergelijken is een beetje te he?

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere barca fan probeert iedere mogelijkheid om te zeiken ten volle te benutten terwijl ze eigenlijk naar hun eigen ploeg moeten kijken en toegeven dat barca gewoon ruk speelde en inter verdient gewonnen heeft.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar het geeft aan dat je de ene keer geluk hebt en de andere keer pech met de scheids :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina