Bleh. Death's choice indirect gewonnen op m'n DK alt. Twin valk down en DC + BoE Str necklace droppen. Ik won dus de necklace die eerst werdt gerolled, maar raid leader gaf dus die necklace per ongeluk aan de verkeerde Death Knight (genaamt Dilay). De Raid leader gaf dus duidelijk aan dat Dilay die necklace aan mij had moet geven, anders verloor hij prio en zou ik het item winnen als hij hoogst rollde op de volgende. Gezien het een beetje lang duurde (en ik die necklace dus niet kreeg), gingen we rollen voor Death's choice. Je raad het, Dilay wint DC. Nu had hij dus die necklace nog niet geƫquiped, en na een inspect gaf de raid leader Death's choice aan Dilay, gezien ie dacht dat ik de necklace had gekregen, wat dus niet zo was. Hij vraagt dus aan mij of ik de necklace had gekregen, maar dat was dus niet zo. Dilay wou me ook geen Death's choice geven.
Hij dus aangeven dat Dilay met me moest traden. Dat deed ie ook, maar hij zette niks in het scherm. Gezien sommige weg moesten, killden we Anub. Dilay mij dus whispered: "Add me on your F list, I'll give it to you m8". Gedaan, maar hij negeert me gwn (natuurlijk eigenwijs dat ie beide item wil houden).
Ik dus ticket gemaakt met screenshot. Raid leader ook, en mogelijk 2-3 guildies van de Raid leader. Nu maar zien of ik de necklace of Death's choice krijg van Blizzard (hopelijk Death's choice natuurlijk
) of helemaal niks.
Klik om te vergroten...