1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Juist, met 9% hit nog meer hit erbij halen :lol:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als tank is het voor mij steeds instant. Als ik de queue join heb ik ook meteen een party :)

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen die tank gaan om niet lang hoeven te wachten zijn vervelend ik zat vanochtend met een DK die 25K health buffed had... volgens mij nieteens deff capped. Hij zei van wel jawel deff capped. En al ze dps vriendjes verdedigden hem :mad: Uiteindelijk werd ik gekicked omdat ik een luie healer ben die de tank ge2shot laat worden. Lekker dan. Als ik hem healde was hij gelijk full health maarja als je in 2 klapjes dood bent maakt dat het nogal lastig.

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    25k in een HC moet makkelijk te doen zijn hoor :p Toen mijn guild in Naxx begon toen WotLK net uit was kwam de maintank niet hoger dan 20k unbuffed, 22k buffed ofzo. Maar die was wel defence capped, wat toch wel belangrijker is dan hoeveel HP je hebt.

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat is juist het hele probleem. Je zet autoattack aan, gaat naar de wc, je komt terug en alles is dood. Er is geen reet aan.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dus een Paladin heeft zo'n beetje het minst te verduren tijdens raids?
    Auto attack aanzetten en gewoon naar de WC kunnen; wtf. 8)

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    O god wat ben ik blij dat ik niet met jou in een raid group zit :lol:

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn pally lvlde was ik gelukkig net aan de diarree, dus ik heb wel ontspannen gelvlt :D

En @sjorrit: Je naxx tank was waarschijnlijk niet na 2 a 3 trash klappies dood? deze kerel wel. Hij had volgens mij 3 epics en verder alleen maar stamina gegemmed (maar dan die van 18 (of 12 weet niet welke dat zijn maar die greens) stamina niet 30 ofzo....)

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mja, zit zelf over de 50k in standaard HC's :+

De gear upgrades over het algemeen zijn wel extreem retarted. Moest voor weekly Patchwerk afmaken, buffed 62k HP.. damage taken totaal was 47k..
    Had gewoon zonder heals kunnen overleven, terwijl het met ilvl200 gear 2-3 healers nodig had die fulltime aan het spammen waren >_<

On a side note: Zullen we niet alleen Ons gele manneke bashen? Hou het lief dus.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja maar de itemlevels zijn in wotlk ook te hard omhoog gegaan, in TBC had je bij de begin raids (gruul's lair bijv.) item level 125 en in de laatste raid instance (Sunwell Plateau) item level 164. In wotlk begonnen we met 200 en zitten nu al op de 264 en dan komt er nog een raid instance bij! (ruby sanctum).

Blizz heeft ook toegegeven dat het te hard ging met gear en in Catalysm zal het ook minder extreem gaan.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Fijn, nu weet ik het wel weer he. :mad:

Die game is huge ja en ik heb geen olifantengeheugen. :mad:

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ruby Sanctum zal 251/264 zijn. Volgens mij is er geen HC versie van, dus waarschijnlijk geen 277 items ^^

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleh. Death's choice indirect gewonnen op m'n DK alt. Twin valk down en DC + BoE Str necklace droppen. Ik won dus de necklace die eerst werdt gerolled, maar raid leader gaf dus die necklace per ongeluk aan de verkeerde Death Knight (genaamt Dilay). De Raid leader gaf dus duidelijk aan dat Dilay die necklace aan mij had moet geven, anders verloor hij prio en zou ik het item winnen als hij hoogst rollde op de volgende. Gezien het een beetje lang duurde (en ik die necklace dus niet kreeg), gingen we rollen voor Death's choice. Je raad het, Dilay wint DC. Nu had hij dus die necklace nog niet geƫquiped, en na een inspect gaf de raid leader Death's choice aan Dilay, gezien ie dacht dat ik de necklace had gekregen, wat dus niet zo was. Hij vraagt dus aan mij of ik de necklace had gekregen, maar dat was dus niet zo. Dilay wou me ook geen Death's choice geven.

Hij dus aangeven dat Dilay met me moest traden. Dat deed ie ook, maar hij zette niks in het scherm. Gezien sommige weg moesten, killden we Anub. Dilay mij dus whispered: "Add me on your F list, I'll give it to you m8". Gedaan, maar hij negeert me gwn (natuurlijk eigenwijs dat ie beide item wil houden).

Ik dus ticket gemaakt met screenshot. Raid leader ook, en mogelijk 2-3 guildies van de Raid leader. Nu maar zien of ik de necklace of Death's choice krijg van Blizzard (hopelijk Death's choice natuurlijk :p) of helemaal niks.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij had het niet over raids maar over hete lvln van een Paladin ;) De enige raids die je met auto-attack kunt winnen is Hogger-40.

Mja als je dicht tegen de defcap aanzit maakt het niet veel uit. Ik heb een week tussen de 530 en 540 HCs getanked zonder problemen. Geen wipes of deaths gehad..

15. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je niet vergeten te eten en drinken? :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe bedoel je?

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Besteden GM's aan zoiets hun tijd dan?

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Denk het wel hoor :) Ooit werd er een item aan een verkeerde persoon gegeven ipv aan mij. De raidleader had een ticket gemaakt, en de volgende ochtend zat de item in mijn mailbox, zonder dat ik hier ook maar iets vanaf wist.

Dus ik denk dat hij zijn trinket wel zal krijgen hoor :)

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult waarschijnlijk defense bedoelen, maar nu lijkt het net alsof je tussen de 530 en 540 heroics in een week hebt getanked :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik help het je hopen. Het is zwaar klote niet te krijgen wat eigenlijks van jouw is. Vetter zou natuurlijk zijn dat Blizzard die van hem afpakt en die aan jouw geeft op een of andere manier. Heb vaak genoeg vette items misgelopen, maar nooit op zo'n manier. =(

@ G Force: Had het even niet door dat het om bijv. Hogger ging. Hogger owned wel, als je die in Elwyn Forest bedoelt tenminste. 8)

Edit: Heb in een Cataclysm guide gelezen dat Orgrimmar helemaal platgegooid zal worden. Daar ga ik zo een screenshot van nemen. :9

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina