De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kutsupporters zeg. =(

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier past dat arrogante ook wel bij hem. Hij ziet er toch al niet uit als een lieverdje. Zou hem niet graag willen verdedigen.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lachwekkend dat mensen hier de supporters van Inter wel even gaan veroordelen omdat ze Balotelli uitfluiten. Als je niet weet waar het over gaat, zeg dan gewoon niks.

Die jongen heeft een bord voor z'n kop en is alleen maar met zichzelf bezig. Gisteravond was zelfs voor mij (als Balotellifan) de druppel en wat mij betreft mag hij een godsklote eind oppleuren.

En over de supporters: die waren geweldig gisteravond.

5. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    en wel juichen als ie scoort zeker \o/

6. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    veel mensen weten niet dat ze er niks over weten. als mensen dat wisten zou het akelig stil zijn in Nederland...

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Net zoals er veel criticasters zijn (die ongetwijfeld ook juichen als ie scoort) zijn er ook genoeg mensen die hem wél steunen en klappen. Alleen het worden er steeds minder.

En ja, tuurlijk juich ik als ie scoort. Ik juich altijd als Inter scoort.

Mjah, weet niet of je reactie nou zwanger is van het sarcasme of niet, maargoed.

Maar inderdaad. Mensen zouden zelf ook wel een soort van vertwijfeld kunnen zijn dat men alleen bij Balotelli fluit als hij iets fout doet. Als je ook ziet hoe dat manneke er bij loopt (al voordat ie werd uitgefloten) terwijl z'n teamgenoten zich helemaal de pleuris lopen is dat al reden genoeg om hem uit te fluiten. Het is werkelijk schandalig zoals dat pestventje over het veld wandelt, iedere keer maar weer.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Inter fans waren inderdaad geweldig ja, tot Balotelli erin kwam. Tuurlijk speelt de jongen met vuur en is hij irritant. Echter verdient zelfs deze klier, het niet om na 1 fout te worden uitgefloten. En al helemaal niet als het al 3-1 staat |:-.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Op basis van de fout die hij maakte verdiende hij het inderdaad niet om uitgefloten te worden, nee, hij raakte gewoon een vervelend opstuitende bal verkeerd; kan gebeuren. Maar dat was ook alleen maar het vonkje dat al het voorgaande gedrag weer op deed laaien.

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach daar zal al wel een heleboel aan vooraf zijn gegaan waar de meesten niks van weten.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is nog 19 jaar en misschien zal hij op een dag wel eens het licht zien. Of dat nog bij Inter zal gebeuren, valt te betwijfelen...

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Balotelli heeft een maand of twee niet gevoetbald omdat hij z'n excuses niet wilde aanbieden (het schijnt dat hij ruzie had met de rest van de selectie omdat hij de kantjes er vanaf liep) aan de ploeg. Alleen dat al. En dan nog de talloze bizarre, domme uitspraken in de media, het aantrekken van een Milanshirt, ruzie maken met iedereen inclusief het publiek en Mourinho, diverse vaderlijke figuren in de selectie wiens hulp en advies hij keer op keer in de wind slaat en natuurlijk z'n belachelijk, ongeïnteresseerde en ongemotiveerde wedstrijdinstelling. Ik vergeet nog z'n geagiteerde gedrag in het veld jegens tegenstanders, het opjutten van publiek van de tegenstander en overdreven vallen en om kaarten vragen. ALLES is irritant aan die gozer.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, Balotelli heeft gewoon al teveel shit veroorzaakt binnen en buiten de club, dat de Inter-supporters het onderhand zat zijn. Toch jammer, aangezien ik stiekem toch wel een beetje een Balotelli-fan ben

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    het viel me gister wel op dat ie echt geen reet uitvoerde.
    je zou denken nog 15min, 3-1 voor, ff 110% inzet, maar hij geeft slechts 60%

maar die jongen speelt tegen zichzelf, 11 spelers van barca en paar duizend supporters.. schiet allemaal niet op. Waarom wordt ie niet verkocht aan een club buiten italie? is voor iedereen het beste toch?

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ie een zelfopgeleid wereldtalent is. Een ongeslepen diamant die ze bij Inter liever niet zien vertrekken. Naar het schijnt zijn hij en Moratti overeen gekomen dat ie wordt verkocht deze zomer. Erg jammer, maar dit kan gewoon niet meer.

Mocht Mourinho vertrekken dan zou een nieuwe trainer (Laurent Blanc wordt genoemd) het misschien nog eens kunnen proberen, maar ik zie Mourinho nog niet vertrekken. En voor het geld dat je voor Balotelli vangt (zal toch al snel 20 miljoen zijn mag ik hopen) kan je een ander groot talent kopen.

Zal eeuwig zonde zijn als hij bij een andere club schittert, maarja.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het over die mongolen die hem bij het parkeerterrein in elkaar wilden beuken. Fluiten en schreeuwen in een stadion kan gebeuren ja. Spelers in elkaar willen meppen met een groep andere debielen is sowieso kansloos.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt Mourinhou juist de man om zulke spelers aan te pakken. Tenminste zo komt hij op mij over, de manier waarop hij coacht en zijn uitstraling.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    20 miljoen voor een speler die amper wat heeft laten zien op het hoogste niveau? Ik hoop voor Inter dat ze dat gaan krijgen, maar het lijkt me stug. Daarbij heeft Inter hem zelf opgeleid, dus het bedrag voor een transfer zal niet superhoog gaan liggen denk ik.

Balotelli is in potentie een heel goede voetballer, maar zijn instelling is dermate zwak te noemen dat die gast over 2 jaar vergeten is en ergens in de 3de divisie in België voetbalt. Ik heb totaal geen vertrouwen in die gozer, ik zie hem liever gister dan vandaag vertrekken. Hoe goed hij in potentie ook mag zijn.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat ben ik uiteraard met je eens. Je was niet de enige waar ik op reageerde overigens hoor.

Balotelli heeft in topwedstrijden meer dan eens z'n klasse laten zien en draait al ruim twee jaar mee in de A-selectie van Inter (vanaf z'n 17e). Zowel in de CL als in de Serie A. En zelfs met deze instelling zal hij nooit onder de top spelen. Hooguit afzakken tot een subtopper, maar hij is echt te bijzonder als voetballer om zo ver weg te zakken als jij suggereert. Zie eerlijk gezegd ook niet in waarom je minder zou krijgen voor een speler die uit de eigen opleiding komt. De enige reden om hem voor minder te laten vertrekken is omdat Inter van 'm af wil, denk ik.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet Inter denk ik feliciteren met het behalen van de finale. Hoewel Inter op basis van het spelbeeld gewoon verdiende om te winnen, was de uitslag toch onterecht. Ik zie dat er toch genoeg woorden zijn vuilgemaakt aan die scheids (heb vluchtig een pagina of 2 gelezen), maar als je de beslissingen ook ziet dan is de kritiek meer dan terecht. Barça had minimaal 1 penalty verdiend, de 3-1 was buitenspel en de beste man gaf een kaart door appelleren van een ploeg. Dat laatste heb ik werkelijk waar nog nooit gezien en is natuurlijk beschamend. En dan hebben we het nog niet gehad over die actie waarbij er iemand met het volle gewicht op de hand van Alves ging staan. Van de camerapunten die ik gezien heb, leek dat toch echt met opzet. En dat hoort niet op een voetbalveld thuis. Wel jammer, als je zo toch de finale door je vingers ziet glippen. En door je eigen matige spel, maar toch ook voor een groot deel door de scheids.

Busquets stond weer als een draak ballen in te leveren, was de hele tijd aan het bidden dat Yaya erin zou komen. En met een Keita uit vorm heb je dan maar 1 man op het middenveld die enigszins zijn niveau een beetje haalt. Dan ben je, zeker met de spelwijze die Barça hanteert, bij voorbaat al eigenlijk kansloos. Laat er verdomme een wonder gebeuren in Camp Nou over een week.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina