De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    O ok, nouja ik vond Bordeaux altijd wel een positieve uitzondering.
    De Belgische competitie daarentegen.. 8)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Daar heb ik gelukkig nooit naar gekeken:+

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bordeaux is de uitzondering die de regel bevestigt. Chamakh, Gourcuff. _O_

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het blijft Bayern. De speelstijl interesseert me niet, ik heb gewoon een pleurishekel aan die club.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kijk, dat is al heel wat anders.
    Inter is anders ook super Italiaanse, kutploeg :p.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zeker auxerre is afschuwelijk

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is de juiste.

-edit-
    nvm die van jou is een beetje fcked up met gelijk/verlies tegen elkaar aan geplakt

Auxerre is gewoon 8) idd.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heozo is die van mij niet juist dan?

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dezelfde, alleen op andere volgorde :+

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jouw goedrecht om die mening te hebben :cool:

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zie edit. :+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja pff, toen ik dat typte was die er nog niet:mad:

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Toen ik aan het editen was, was jouw bericht er ook nog niet.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bordeaux vind ik ook verruit de leukste voetballende ploeg in Frankrijk, Lyon kan ook stukken beter dan ze vandaag lieten zien, tegen Real speelden ze een stuk overtuigender en meer gedurfd. Vandaag was er amper aanzet tot aanval.
    Ik hoop echt dat de finale Internazionale - Bayern Munchen wordt.

Sneijder vs Robben
    Mourinho vs v Gaal

2 teams die beide voor de treble gaan met 2 coaches die met 3 verschillende clubs de Champions League halve finale hebben behaald:D

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maarja, bordeaux staat momenteel wel 6de in de Franse competitie puur door al dat anti-voetbal van de andere Franse clubs.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mochten er nog mensen zijn die niet begrepen waarom Balotelli door de eigen supporters zwaar wordt bekritiseerd; hij heeft er maar weer eens een snuggere uitspraak uitgegooid. Zie ook de reactie van Mourinho.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ik las het net, verdomme zeg. Niet racistisch bedoeld, maar hij heeft echt van die typische achterlijke Afrikaanse streken, ongelooflijk.

18. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Balotelli echt een held en hij heeft het zeker niet gemakkelijk, als je leest wat er over hem wordt gezongen door het publiek van de tegenstander... maarja, hij doet inderdaad niet al te slimme dingen, maar toch denk ik dat Balotelli een speler zal worden die over een jaar of vijf tot de echte wereldtop zal behoren, alleen die mentaliteit... pfoe, ik heb te doen met Mourinho.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Je moet wel goed lezen... Ik zeg dat hij zelden belangrijk is geweest, niet dat hij nooit belangrijk is geweest. Dat is wel een substantieel verschil natuurlijk. Hij heeft inderdaad niet veel kunnen laten zien omdat hij topspitsen voor zich heeft. Dat snap ik allemaal prima, maar ik vind dat jij hem groter maakt dan hij is. Het is echt een geweldige voetballer, dat ziet iedereen, maar hij is tot op heden niet echt heel belangrijk voor Inter en zijn instelling gaat voor meer problemen zorgen dan jij denkt.

Nogmaals, een speler die zijn jeugdopleiding bij een club heeft genoten en daar door een andere club wordt weggekocht is vaak minder duur dan een speler die 26 is en al bij 3 clubs een bepaalde meerwaarde heeft gehad. Ik verwacht gewoon geen bedrag van € 20 miljoen voor hem. Misschien gebeurt dat natuurlijk wel, maar ik verwacht het zelf niet.

Bij Inter is hij niet doorgebroken, hij speelt niet zo heel vaak. Dus wie zegt dat hij het bij Inter wel redt? Inter is een topclub, voorlopig zit hij meer op de bank dan dat hij op het veld staat. Een kans moet je afdwingen, zeker bij een topclub als Inter. Vanwege die belachelijke instelling dwingt hij die kans niet af en zal hij het niet redden als die instelling niet veranderd. Die instelling kan je hebben als je elk jaar 20 goals maakt en 15 assists geeft. Niet als je 19 bent, de kantjes ervanaf loopt en de instelling hebt van een vuilnisman die al 40 jaar vuilnisbakken omkieperd en op zijn laatste benen loopt met een kapotte rug en versleten schouders. Zo loopt die gast dus in een CL halve finale over het veld. Ik hoop voor het voetbal dat hij het licht gaat zien, want dat soort spelers zijn de spelers waarvoor ik voetbal kijk.

Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is een talent, dat is hedendaags wel genoeg om 20 miljoen euro waard te zijn.
    Het is een soort ongeslepen diamant, alleen zijn er weinig coaches die deze diamant kunnen slijpen (:cool:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina