Je moet wel goed lezen... Ik zeg dat hij zelden belangrijk is geweest, niet dat hij nooit belangrijk is geweest. Dat is wel een substantieel verschil natuurlijk. Hij heeft inderdaad niet veel kunnen laten zien omdat hij topspitsen voor zich heeft. Dat snap ik allemaal prima, maar ik vind dat jij hem groter maakt dan hij is. Het is echt een geweldige voetballer, dat ziet iedereen, maar hij is tot op heden niet echt heel belangrijk voor Inter en zijn instelling gaat voor meer problemen zorgen dan jij denkt.
Nogmaals, een speler die zijn jeugdopleiding bij een club heeft genoten en daar door een andere club wordt weggekocht is vaak minder duur dan een speler die 26 is en al bij 3 clubs een bepaalde meerwaarde heeft gehad. Ik verwacht gewoon geen bedrag van € 20 miljoen voor hem. Misschien gebeurt dat natuurlijk wel, maar ik verwacht het zelf niet.
Bij Inter is hij niet doorgebroken, hij speelt niet zo heel vaak. Dus wie zegt dat hij het bij Inter wel redt? Inter is een topclub, voorlopig zit hij meer op de bank dan dat hij op het veld staat. Een kans moet je afdwingen, zeker bij een topclub als Inter. Vanwege die belachelijke instelling dwingt hij die kans niet af en zal hij het niet redden als die instelling niet veranderd. Die instelling kan je hebben als je elk jaar 20 goals maakt en 15 assists geeft. Niet als je 19 bent, de kantjes ervanaf loopt en de instelling hebt van een vuilnisman die al 40 jaar vuilnisbakken omkieperd en op zijn laatste benen loopt met een kapotte rug en versleten schouders. Zo loopt die gast dus in een CL halve finale over het veld. Ik hoop voor het voetbal dat hij het licht gaat zien, want dat soort spelers zijn de spelers waarvoor ik voetbal kijk.
Laatst bewerkt: 22 apr 2010