[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. VoodooRobot

VoodooRobot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik zit ook bij de Lions maar daar ga ik ook mee stoppen, zeker nu Coach Pascal is vertrokken.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik moest rijden ;(. Kon niet met het OV komen dus ben niet @ de stad te vinden vanavond.

#^@domme, verloren van Flix in 30 seconden! Een catch tussen 3 van onze verdedigers die vervolgens binnen gelopen werd & een interception die binnen gelopen werd :mad:.

Onze offense was stroef, defense heeel degelijk maar 1 unlucky TD tegen.

Hilversum, netjes gespeeld hoor. Zeker gezien het aantal man dat jullie beschikbaar hadden (20 geloof ik, na de injury in het 1e kwart). 3e en 4e kwart was er van vermoeidheid weinig te merken.

Like I said, we hadden de touwtjes wel aardig in handen, op 30 seconden na!

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil niet heel lullig zijn hoor, maar jullie offense heeft de hele game hooguit iets van 5 first downs gehaald. De touwtjes in handen houden zou ik dat niet echt noemen.

Echt man man man wat was het me wel een avond zeg daar in Groningen.
    Na de game zijn we richting het centrum gegaan, Ribs gegeten bij één of andere mexicaans restaurant en toen de kroegen in gedoken tot 5 uur 's ochtends ofzo.
    Ben nu net 3 uurtjes thuis, heb vannacht maar 2/3 uurtjes geslapen of iets in die richting.
    Ben nu echt helemaal kapot!

4. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach mooi leven in Groningen kan je idd goed uitgaan:p

maar feli met je win. verdiend zoals ik op het forum lees..

5. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    was je er gister bij tegen de panthers? hoe heet je dan?

6. VoodooRobot

VoodooRobot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik was er niet bij dit weekend..
    ik heet Rob, ik sta bij Lions trouwens niet TE maar offensive line, maar sinds Pascal er niet meer is, is dat geen moer aan.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tjah, onze offense liep stroef inderdaad. Echter onze defense was wél goed waardoor jullie O ook niet echt uitblonk. Uiteindelijk hebben die ook maar 1 TD gescoord (De andere was de interception die binnen gelopen werd).
    Maar alsnog, het voelde voor ons niet echt als een 'walk-over'. Het idee bij mij heerst toch dat het verlies meer aan onszelf lag.

Heb gehoord dat het nog een leuk feestje was daar in Groningen, klonk als vanouds. Ik ben niet te genieten na een verlies partij & was met eigen auto, dus ben maar niet mee gegaan stappen.

Overigens heb ik ook het idee dat ik zondag de Giants-buikgriep opgelopen heb. Voel me ziek zwak en misselijk, de afgelopen week hebben iets van 10 Giants thuis op bed gelegen met buikgriep. Daarnaast nog eens mn pink gekneusd (vorige week mijn duim :mad:). Ik begin maar een zielig gevalletje te worden.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    @Flix, nice. Brandon Marshall.

9. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    nu nog zien of qb henne goed genoeg is om de ballen bij marshall te brengen. ik denk trouwens dat de jets volgend seizoen wel eens erg sterk kunnen worden. en de skins zullen nu ook zeker beter zijn met mc nabb en de nieuwe rb's nu nog een goede OL en WR en ze zijn weer een sterk team

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Chad Henne is een prima QB die alleen maar beter zal gaan worden met Marshall erbij.
    Kijk maar wat voor een jaar Orton had en Henne is vele malen beter.

Ben benieuwd of ze nog wat moves gaan maken om in de tweede ronde nog een draft pick te krijgen(zal me niets verbazen als ze dat gaan doen) en vooral belangrijker; Wie gaan ze draften!

Hoop stiekem op Eric Berry, alleen denk dat die al weg zal zijn.
    Ben ook erg benieuwd waar Taylor Mays terecht gaat komen.
    Wat een heerlijke speler is dat ook zeg.
    [yt]KLD33s7V7EU[/yt]

11. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    hij hit zeker hard maar heeft hij ook de ''hips'' zoals de analisten zo zeggen. hoe zit het eigenlijk met pennington onder welke steen ligt die gozer nog. en bradford gaat het zwaar krijgen bij de rams volgend seizoen... lijkt me niet fijn om achter die Oline te staan

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of de 1st round draft live te zien is vanavond?
    Hij wordt wel op de NFL Network live uitgezonden, maar dat kunnen wij weer eens niet zien.....
    ESPN zendt het ook niet uit.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vorig jaar heb ik de draft live gekeken op nfl.com
    Zal dit jaar ook wel weer kunnen gezien ook de Combine live te volgen was.
    Beetje jammer alleen dat ie pas 01:30 begint vannacht:mad:

14. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag iets dat het op americanfootball.blog.nl live stream is. maar dat weet ik niet zeker.. hoelaat is de draft eigenlijk? onze tijd dan...

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Een live blog is er weer. Perry zet dan het nieuws met bijbehorende YouTube ondersteuning op het blog. Niet echt 'Live Video' dus. NFL.com ligt waarschijnlijk plat vanwege de grote drukte.

Ik was morgen vrij en zou het gaan kijken vannacht, echter is dat inmiddels een illusie :mad:.

De speelschema's zijn overigens ook bekend! Voor de Pats in ieder geval :). De laatste wedstrijd tegen de Dolphins thuis (H).

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dacht echt dat zo'n professionele site dat niet aankan?
    Vorig jaar zonder enkel probleem de draft gewoon gevolgd.

Vind het wel kut dat ze het nu over 3 dagen hebben verspreid, en al helemaal dat ie nu zo laat is hier. Ik moet morgen gewoon half 9 werken dus de eerst ronde ga ik vannacht echt niet kijken.
    Wel pluk ik 'm morgen wel ff van TYT af en kijk 'm morgen avond op m'n dooie gemakkie.
    Moet ik wel de drang kunnen weerstaan morgen de hele dag niet op nfl.com te bezoeken op m'n werk:9

En wel zuur voor de Pats dat ze gewoon de laatste wedstrijd van het seizoen gaan verliezen.

17. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo Tim Tebow naar de broncos, had ik niet verwacht zeg.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk eraan, zet uitslagen v/d draft in spoilers!

Zelf ga ik de draft vanmiddag kijken als ik terug ben uit m'n werk.
    Mij zul je dus de rest v/d dag hier niet vinden8)

wel kut alleen, 30-40% van de tijd hier breng ik door @ nfl.com8)

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, me2.

Overigens Flix, de draft op NFL.com was vannochtend een zwart scherm. Om even terug te komen op je reactie 'Dacht echt dat zo'n professionele site dat niet aankan?'. Had ik toch nog 1 draft gerelateerd nieuwtje goed gegokt!

20. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo leuk heel de draft opnieuw kijken vanochtend rende ik gewoon naar de computer:p veel getraded deze keer interessant..

Deel Deze Pagina