ik doe deze sport juist zodat ik geen last heb van anderen. team sporten heb ik een hekel aan. en dan heb ik het nog niet eens over fairplay en al die onzin. thuis trainen heeft ook veel voordelen vergeleken met de meeste sportscholen. ik heb zowaar de juiste spullen en mijn schijven zijn niet op zodra ik meer dan 100kg aan de stang hang. en ook geen gezeik van onbekwame instructeurs en poserige eikels die een grote bek op zetten omdat ik met een oefening bezig ben en dat hun niet aan de slag kunnen.
nergens vraag ik of de wereld zich naar mij toe aanpast. het is simpel oorzaak en gevolg. ik gedraag me zoals ik doe. het is aan de ander de keus dat de accepteren of mij te negeren. in beide gevallen lig ik er niet wakker van en doe gewoon mijn ding.
Nee. ik ben zo a-sociaal...als de mensen nu eens naar zichzelf zouden kijken ipv hypocriet lopen doen alsof hun zoveel beter zijn zou het al stuk beter gaan simpel voorbeeld is de supermarkt en winkelen in de stad. iedereen denkt alleen op de wereld te zijn en ik ben de enige die om me heen kijk zodat ik anderen niet in de weg loop. als dat de norm van "sociaal" zijn is dan ben ik liever "a-sociaal".
Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2010