De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Als het door Braamhaar werd beoordeeld als een schwalbe in het strafschopgebied dan is het toch ongeacht wat de spelers ervan zeggen geel?!

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Jezus. 93 minuten + 6 seconden op de klok en dan zo de corner nemen

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een boutwedstrijd. Feyenoord kan totaal geen kansen creëren door gebrek aan creativiteit ofzo.

4. Ashavan

Ashavan Guest

helaas zit je met al die financiele belangen waardoor men toch op zou komen dagen.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Saaie kut wedstrijd met een dramatische start. Domme blunder van Mulder waarna het team in shock is ofzo en gelijk de 2-0 valt. Totaal geen kans gecreëerd. Als Ajax in de kuip scoort moet Feyenoord er al 4 maken om te winnen, kansloos dus.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als Ajax scoort maar als Ajax niet scoort dan is er voor Feyenoord nog genoeg kans. Ajax had voor zichzelf in ieder geval een veel makkelijkere zetel kunnen regelen.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je er wel vanuit kan gaan dat Ajax gaat scoren, doen ze het hele seizoen al met gemak. Ook creëert Feyenoord bar weinig kansen, wat vandaag wel weer duidelijk werd.

Vraag me af of die mensen die dachten dat Feyenoord expres verloor van Twente dat nu nog steeds denken.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: van mezelf, tijd om weer geld te storten bij bwin/unibet 8)

wat een verschrikkelijke kut wedstrijd was dit zeg, leek wel of het 30 graden was en niemand vooruit te branden was. Wat bizar slechte passes :'-(

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een verschrikkelijk saaie wedstrijd ... echt :emo:

Nou, mooie zege op Feyenoord. Hopen dat het volgende finale wel wat beter gaat worden want dit was echt schijt.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar dat beoordeelde hij niet zelf, want hij liep namelijk gewoon weg/negeerde het.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het dak zat dicht en het scheen binnen inderdaad 30 graden te zijn :+

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, wat raar trouwens dat het dak dicht was (enige wat ik kan bedenken is dat het as uit IJsland misschien op het veld zou komen). Ben wel is bij wedstrijden geweest in de winter, was het dak gewoon open en steen koud

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Fuck yeah de dubbel zit eraan te komen!:cool:
    * Arrogantie mode turned on.:+

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer van de uitslag. Jammer dat de ME er op het stadhuisplein zo'n verschrikkelijk zooitje van maakte. Voor mij reden om eerder naar huis te gaan, geen zin om (een tweede) onterechte aantekening bij die klootviolen op te lopen. Jammer dat Feyenoord zo weinig wist te creëren. Nu maar hopen op een stunt in de Kuip.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Man man wat een drama. Geweldige start natuurlijk en dan denk je van: nu gaan ze er echt aan. Maar niets was minder waar, hoe Feyenoord op die achterstand reageerde was bewonderenswaardig. Was ook zeker op hun conto te schrijven dat Ajax er geen reet meer van bakte.

Wordt nog lastig om te scoren in de Kuip als Feyenoord weer zo speelt. Maar daarentegen wordt het voor Feyenoord nogal lastig om er minimaal 2 te gaan maken. Dan zullen ze meer moeten aanvallen, waardoor Ajax ook weer wat meer ruimte krijgt. Die beker lijkt me toch wel binnen(maar in de beker weet je het nooit), voor wat het waard is.

Laatst bewerkt: 25 apr 2010
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Daarom is het ook zo kut dat we in de 83 minuten geen doelpunt meer hebben gemaakt. Man, dat zou alles zo veranderen. Nu wordt het erg moeilijk ja. Nu maar hopen dat Feyenoord betere doordeweek voetballers zijn dan Ajax :p.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Had je maar één keer gescoord, dan was 1-0 thuis genoeg geweest om te winnen. Nu moet je 3x (meer dan Ajax) scoren...

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nerra..?
    Wakker worden!!

AS Roma - Sampdoria 1-2

Totti
    Pazinni 2x

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo. Net een uurtje terug uit Amsterdam. Retesaaie wedstrijd met een redelijk goed resultaat. Dit gaat Ajax niet meer weg geven denk ik. Voor de amusementswaarde was het leuker geweest als die goals niet zo snel vielen. Daarna was het tachtig minuten de wedstrijd uitkijken. Totaal geen spanning meer. Ajax speelde matig en Feyenoord kon al helemaal niks. Maar ik ben wel redelijk tevreden. Maar vergeleken met de eerdere finales waar ik bij was...tja...het mag eigenlijk geen finale heten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina