Hierbij is het probleem dat ik met school ga, en aangezien alles op de laatste dag na is volgeboekt is het vrij moeilijk om dan op eigen houtje naar deze shop te zoeken. Al is het toch fijn dat ik weet dat er eentje zit, bedankt daarvoor.
Ik heb verder gere-searched. En ik kwam uit op een ontzettend goedkope site:
B+W filter
Nu vraag ik me alleen af of dit een foutje van de site is of dat deze site echt veel goedkoper is. Ze vragen meestal tussen de 70/90 euro voor de
B+W Circulair Polarisatie MRC 58mm. Tevens staat er een plaatje bij van een andere UV filter, terwijl de bovengenoemde B+W filter naar mijn weten een grijskleurige doorkijk heeft.
Dit is dus wel een geschikte Polarisatie? Sorry dat ik het weer vraag, maar beter een keer te veel dan een keer te weinig.
Dan denk ik dat ik deze even achterwegen laat. Nog nooit echt last gehad van die flares namelijk.
Naja goedkoop, ik ben ook maar een student, in principe vind ik 200 euro al genoeg. Maar anderzijds staat kwaliteit ook wel hoog in het vaandel. Ik ben niet heel arm ofzo, maar ik fotografeer ook niet bepaald dagelijks. Dus dan is 400 euro voor een lens toch vrij veel.
Ik ben niet gewend om een vast brandpunt te hebben, en ik kan zo ook niet de voor en nadelen daarvan inschatten.
Klik om te vergroten...