De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    SAMP!! SAMP!! SAMP!!!

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik was er ook, en rond de 60ste minuut was de wedstrijd echt te saai voor woorden. Verwacht je nou niet echt wanneer je in 'finale' tegen Feyenoord speelt.
    Het dak was trouwens dicht omdat er regen voorspeld was, maar die kwam pas toen de wedstrijd afgelopen was, lekker in de regen naar huis terwijl veel mensen zonder jas waren gekomen:+

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    onweer zelfs toch (voorspelt)?

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die finale was bij voorbaat al verneukt.
    Twee wedstrijden in een finale, hoezo Epic Fail.
    Die achterlijke hooligans ook altijd =(

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaat Pantelic nou weg?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zag hoe hij het veld afging bij zijn wissel dan lijkt het me wel ja. Al is het nog niet helemaal zeker.

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    makkelijk joh, meelullen met de media :x

8. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet waar. Hij pakte meteen naar z'n borst toen suarez weer eens over z'n eigen benen struikelde.

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelposten hoeft echt niet hoor, maar hij werd getoucheerd, hoewel het licht was en ik het niet een penalty waard vond is het heel veel te zwaar om een gele kaart te trekken. Suarez viel, vroeg niet om een penalty, werd in z'n gezicht geschreeuwd door een Feyenoorder dat het een schwalbe was en er liepen tal van mensen naar de scheids toe voordat een kaart pakte. Kortom, slecht gefloten, net als die bijna de hele wedstrijd deed.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zijn fout is het dan? Vertel het me. :)

11. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister was de politie dat in rotterdam

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :) Ja natuurlijk........ De "supporters" in R'dam zaten gewoon relaxed op het terras met een fristi in de hand de Donald Duck te lezen toch?

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij was het zo dat hij direct seinde dat Suarez op moest staan om het spel verder te laten gaan, omdat er volgens hem niets aan de hand was. Vervolgens kwamen er wat Feyenoorders op hem af en besloot hij alsnog een kaart te trekken zoals we dat ook in de CL zagen vorige week.

Alleen had Freak het over de reden dat er 2 finales zijn en daar zijn het wel die paar hooligans die het verzieken voor de rest. Leo zei gister, voor de wedstrijd in een interview met de NOS, ook wel wat goede dingen erover. Nederland blijft te soft en zolang er geen maatregelen worden getroffen blijft dit doorgaan. Eeuwig zonde.

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    In R'dam ging de politie te ver. Vanwege beledigende leuzen worden ze in elkaar getimmerd, waaronder ook mensen die dat niet deden.

Als ik op straat loop en zeg "Klootzak", dan word ik dalijk ook aangehouden en mag ik een nachtje in de cel blijven slapen.
    Ik vind dat ze nu over the top-gedrag aan het tonen zijn. Misschien is het wel nodig, dat weet ik niet. Maar in mijn ogen draven ze nu door.

15. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet weet wat er gebeurt is reageer dan niet. en ga ook geen domme dingen zeggen aub

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik moet bekennen dat ik het roepen van wat bekende voetballeuzen (hoewel zwaar kwetsend) nou niet echt een reden vind om er met een pelotonnetje ME op af te gaan. Beetje overdreven als je het mij vraagt.

Inderdaad, je moet wel met de media meelullen als je vindt dat de hooligans de schuldige zijn van de gespleten bekerfinale :emo:

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Weet je wat dom is? Niet weten wat ik weet en dan zeggen dat ik het niet weet:thumbs: Ik lees ook gewoon kranten en ik heb televisie. Ik heb zelfs digitale televisie zodat ik alles nog beter kan zien.

Ik vind het zielig voor de onschuldigen, want de goede zijn vaak de dupe van de slechte. Ik heb zelf ook ooit een paar klappen van de ME gehad terwijl ik daar gewoon in mijn Ajax-shirt stond. Ik was niet aan het rellen en het roepen van kwetsende leuzen laat ik liever over een domme nietszeggende Neanderthaelers. Echter, ik kreeg toch klapjes, want zo werkt dat als je op de verkeerde plek op het verkeerde moment bent.

Er moet gewoon keihard worden opgetreden als de orde wordt verstoort. Zo simpel is het. Natuurlijk, dit is niets meer dan een statement geweest, helaas zijn daar onschuldige ook de dupe van geworden. Maar de oorsprong hiervan ligt toch echt bij de hooligans. Daar begint het bij. Door die zielige gasten moet ik nu twee keer naar een verschrikkelijk saaie wedstrijd kijken en kan ik niet met mijn dochter naar het stadion.

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Van een ander forum:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad goed om een verhaal 'van de andere kant' te lezen, het is echt weer een zootje wat daar gebeurd is. Alleen hou er wel rekening mee dat een verhaal van zo iemand ook niet 100% objectief is he. Als je een punt wil maken op een voetbalforum verzin je ook een paar details erbij.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    De Politie moet gewoon even laten zien dat ze het wel op orde krijgen .. anders kunnen we helemaal fluiten naar dat WK ;)

maar het is leuk en onschuldig geschreven, maar het ging om het Stadhuisplein .. waren die mensen daar ook zo onschuldig?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina