De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ah, op die manier! Tnx :)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt. Ik gun het Inter de finale ook, maar ben echt een voetballiefhebber. De eerste wedstrijd was voor mij dan ook veel leuker!

Mijn broer is trouwens ook fan van deze speelstijl van Inter, die 94 minuten zonder verslapping spelen en gewoon 100% controle achterin

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb momenteel echt een hekel aan Inter en helemaal aan Mourinho, maar die vond ik altijd al echt kut. Hopelijk wordt AS Roma kampioen en wint Bayern van Inter door een hattrick van Robben en ik hoop dat hij dan juicht voor de neus van Mourinho :D. Dan slaat Mourinho Robben, wat dus betekent dat hij een ellendig lange schorsing krijgt :D.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wtf Pique stond idd buitenspel. :D

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja was het nou wel of niet buitenspel
    ik heb alleen die rare camera bij de NOS gezien waar je het gewoon niet goed kan zien

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Valt ook wel mee. Ik heb ook nog nooit gezien dat een team het op deze manier deed. Natuurlijk kiezen veel teams voor dit (laffe) spel wanneer ze in de eerste wedstrijd een dergelijk resultaat hebben neergezet. Maar wat je dan ziet is dat de verdedigende teams nog wel counteren en kijken of daar wat uitkomt. Zodra ze merken dat het niets wordt dan vallen ze met zijn allen direct terug, nog voordat de tegenstander weer opnieuw kan aanvallen. Maar zelfs DAT deed Inter niet. Ze gingen met het complete team op de eigen helft staan, 99% van de tijd binnen de eigen 16, en hebben 90min. lang die bal weggeknalt. Daarvan word je ook niet moe dus het is in mijn ogen enkel laf en heeft niets met klasse te maken. Als ze nog een paar degelijke counters eruit hadden geperst dan kon ik er nog wel enigszins vrede mee hebben, maar wat ze vandaag hebben laten zien is ronduit schandalig.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het zo moet, begrijpelijk, maar ik ben wel tevreden.. Ik heb geen echte voorkeur naar beide teams, vind ze allebei geweldig, maar dan heb ik denk ik toch liever Inter dan Barcelona in de finale.. Volgens mij heeft Nera me een beetje aangestoken :+

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder slim dan schandalig. Ze hebben Barcelona's zwakke punt aangepakt, en dat deden ze perfect. En geloof mij, 90 minuten zo lang verdedigen met 10 man daar wordt je echt wel moe van hoor.
    Barcelona had gewoon geen antwoord op de taktiek van Inter, ze waren veel te ongeduldig en schoten alleen maar van afstand.

Voetbal is veel meer dan alleen aanvallen. En dit was de enige manier waarop Inter Barcelona kon bestrijden, en dat hebben ze perfect gedaan. Dus ze gaan verdiend door. Tuurlijk is het niet mooi, maar je speelt voetbal niet om de mooiheid, maar om te winnen.

9. Remco

Remco Guest

@GG: Door deze wedstrijd?

Fc Omniworld - Top Oss is nog leuker om te kijken.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sommige doen hier net alsof Barca thuis niet normaal verslagen kan worden...

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan dat wel, maar waarom zou je het risico lopen? Je staat met een comfortabele 3-1 voor, laat Barcelona maar lekker het spel maken. Waarin ze dus faalden.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet niet of jij zelf ooit op redelijk niveau gevoetbald hebt, maar het is op lokaal niveau al mentaal loeizwaar er 90 minuten op te zitten en op elke bal te anticiperen. Laat staan op wereldniveau.

Met 10 man counteren in camp nou? Sorry, maar dat is niet realistisch. Barcelona heeft een geweldige groep, die makkelijk aanvallen opzetten indien ze daarvoor de ruimte krijgen. Inter maakte vanavond tactisch gewoon de juiste keuze en dat betaald zich nu uit.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alle barça reacties hoor :D sweet tears :9

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Passes completed. Barcelona: 555. Inter: 67.

epic!

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Je gaat even voorbij aan het feit dat je hiervoor ontzettend geconcentreerd moet voetballen. Dat is weinig teams gegeven. Het is gewoon een knappe prestatie van Inter. Barca heeft niets kunnen forceren en is dan over 2 wedstrijden gewoon terecht niet door. Hadden ze maar vaker moeten scoren.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, weetje ik hou wel op met discussiëren.
    Ik sta 100% achter mijn eigen mening en de rest ook dus dan heeft dit ook niet veel nut.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Same, heb er ook geen zin meer in.

Als ik naar de clubs kijk dan snap ik de meeste posts ook wel en daarnaast geniet men er iets te veel van. Als het nu al zo gaat dan kan het 6 mei nog leuk worden.

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat is iedereen Barca-geil hier joh! Inter heeft het toch uitstekend gedaan? 3-1 thuis winnen door goed voetbal en door Messi totaal uit zijn spel te halen, en in de uit wedstrijd vol op de verdediging om de voorsprong te verdedigen.

Wat verwachten jullie? Dat Inter aanvallend gaat spelen in Camp Nou terwijl ze voorstaan met 3 - 1? Iemand die beweert dat ze daarmee meer kans maakten spoort gewoon niet. Applaus voor Inter en Mourinho.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Rellen op XBW \o/

:+

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word inderdaad van Barça een stuk geiler dan van dit Inter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina