De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtiged pot anti-voetbal, prachtige acties van Mourihno, prachtig fluitende Belg, mijn voetbal avond kon niet beter=(

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zou best kunnen, maar ik vind Bayern een veel mindere ploeg dan Chelsea en Barça :+ Op papier denk ik dat wij de favoriet zijn. Alleen jammer dat die irritante Robben daar speelt. Verder heb ik niet echt angst voor specifieke spelers. Hun verdediging is erg matig en van het middenveld ben ik ook niet kapot. Olic en Müller vind ik ook verre van briljant. Vooral Robben en het team an sich maken aardige indruk, maar dat moeten we kunnen indammen.

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Inter wint ook met anti-voetbal van Chelsea ;) .
    Bayern München heeft ook nog van Bommel he, Sneijder maakt niks tegen bayern klaar als hij daar staat.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eeh, is dit überhaupt relevant?

Ooooo...ké :):

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    van Bommel beest :D

Congrats idd Nera, heb de wedstrijd niet gezien, en zo te horen is dat maar beter geweest ook :D Las ik nou ergens maar 60 passes? Das bijna onmogelijk haha :D

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Onderschat Olic niet hoor (op dit moment). De man is in vorm, heeft 27 longen en blijft 90 min lang op doel maaien :cool:

Wordt wel een mooie finale denk ik.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zoals Nera zei, de verdediging van Bayern is wack. Middenveld is moeilijk om tegen te voetballen, maar zijn niet goed in zelf het spel maken (wat ze tegen Inter waarschijnlijk wel moeten doen :p). Voorhoede vind ik zelf prima, geen probleem dat Ribery is geschorst.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sneijder is veel te snel in zijn draaibewegingen en aannames. Ik voorspel een hele snelle gele kaart voor van Bommel.

Ik was gisteren iets meer voor Inter, maar als neutrale supporter moet ik toegeven dat het zwaar ruk was wat Inter liet zien. Het is knap om Barca zo te kunnen ontregelen, dat dan weer wel.

Ik wist al na 15 minuten dat Barca het niet ging doen, Inter had Messi namelijk helemaal in de tang en Zlatan heeft geen zelfvertrouwen meer. Inter speelde zwaar anti voetbal, alleen als je fan bent van Inter ben je blij dat ze door zijn naar de finale en kun je leven met het spel. Het tijdrekken begon al in de 1ste minuut en hield niet meer op, ik vermoed dat ze zelfs na de wedstrijd nog tijd aan het rekken waren. Terwijl ik het gevoel had dat Inter gewoon had kunnen meevoetballen en misschien zelfs winnen.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Dikgedrukte... :):

En de rest is ook bull want de keren dat ze bijvoorbeeld hun Europa Cup I´s hebben gewonnen was in 1964 en 1965 dus totaal irrelevant voor Nera.

Dus ik gun het ze daarom enorm nu, + dan blijft Bayern tenminste gelijk met Ajax op 4x staan. :9

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    1964 en 1965 de Europacup I.

Maar denk niet dat dat de reden is dat Nerazurri een Nerazurri is geworden nee. :p

Verder: discussie dat je Amsterdammer moet zijn om voor Ajax te zijn, puhlease. =(

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Had jij dan verwacht dat Inter met 11 man wel ging aanvallen? NOT!

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Om dan volledig overlopen te worden? Waarom zouden ze dat doen? En ach er staan wel meer spelers die door Real zijn verkocht in de finale dan die twee rampage. Eto'o, Sneijder, Robben, Cambiasso, Samuel. Net alsof dat wat uitmaakt maar omdat de twee die vorig jaar zijn verkocht toevallig Nederlanders zijn moet ik me schamen. 8)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nouja, ik zou als Real fan niet echt vrolijk worden als ik Robben zo tekeer zie gaan in de CL. 8).

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hij hoefde ook niet weg, maar wou zelf weg omdat hij geen garantie kreeg van de trainer op speelminuten. Daar kan Real niks aan doen behalve hem tegen zijn wil in Madrid houden wat ook niet ideaal zou zijn geweest.;)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wie de finale wint maakt me nu eigenlijk geen reet uit, maar doe dan maar Inter (ondanks dat overdreven gedoe van Mourinho, vond dat wel jammer). Eigenlijk alleen voor Eto'o, blijf het een held vinden. Nieuwe president die Laporta opgaat volgen moet maar een speler op z'n lijst hebben: Villa. Veel bekender met het spel in de Primera en past veel beter bij Barça dan Zlatan. Had het vorig jaar eigenlijk al verwacht dat hij zou komen, inplaats van Zlatan.

Barça moet orde op zaken stellen want het loopt niet zo soepel, en de laatste wedstrijden zijn zwaar belangrijk. Zaterdag Villarreal waar ze gewoon de 3 punten mee naar huis moeten nemen want ik gok dat Real geen punten laat liggen.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]x5ux6tCw6PA[/yt]
    :lol:_O_

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het meer dan logisch dat Inter gisteren zo ultraverdedigend stond te spelen. Het is een Europese topclub dat in bijna veertig jaar niet meer in de finale van de EC1 heeft gestaan. En voor het eerst in jaren zijn ze er uiteindelijk zo ongelooflijk dichtbij. Ze hebben een 3-1 voorsprong opgebouwd en moeten dan naar Nou Camp. Als je daar met aanvallende intenties komt voetballen dan pleeg je zelfmoord. Dan wandelt Barcelona met 4-0 over je heen. Als de finale van de Champions League op het spel staat, dan ga je die risico's niet nemen. Kijk maar naar de wedstrijd in de groepsfase, waar Inter compleet werd overlopen.

:thumbs: voor Inter. Moge het een mooie finale worden.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een barca fan in hart en nieren, ben al vaak in Barcelona geweest en het is dan ook mijn 2e club.

Wat jij hierboven zegt is gewoon 100% waar. Barcelona heeft zelf weinig gecreert, en kwam pas de laatste 10 á 15 minuten echt los. Logisch dat Inter zo verdedigde, daarom was het ook jammer dat die rode kaart zo snel viel, want zo speelde Inter nog verdedigender.

Daarnaast hoop ik dat Guardiola toch echt gaat inzien dat Zlatan geen Barca voetballer is en dat nooit zal worden! Wat mis ik Eto'o :mad:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha ja dat was bizar.
    Ik dacht eerst dat ie nog een headbutt kreeg van een Spanjaard maar dat was ook gewoon een wissel van Inter :D.

Hij liep toch wel naar het uitvak?
    Of stond ie tegenover een Barca vak?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aan de reactie van Valdes te zien liep die denk ik naar het thuis publiek. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina