De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is Heracles voor Ajax dan?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zoek Almelo en Enschede eens op in de Atlas ;)

3. Munnie

Munnie Guest

:emo:

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor 8)

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zondag word een leuke dag. Word weer ganz-geil.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, ik heb de laatste tijd geen zin en geen tijd gehad om hier te posten, maar er is al het nodige gezegd als ik alleen al de eerste pagina van dit nieuwe deel bekijk. Hoewel Mourinho zijn ploeg er uiteindelijk doorheen heeft gesleept door de gehele wedstrijd slechts maar één facet uit het voetbal te etaleren, kan ik de enigszins laffe spelwijze natuurlijk wel begrijpen. Desondanks denk ik dat Nerazzurri wel een paar fruitschotels naar respectievelijk België en Portugal sturen. Iedereen zag dat die handsbal niet als dusdanig had moeten worden beoordeeld, omdat er geen enkel voordeel uit behaald werd en de hand ook nog eens niet opzichtig naar de bal toe ging. Tegen dit fluitwerk is natuurlijk ook niet te spelen, ookal was Barcelona gewoon niet in goede doen.

Conquistador laat ik ook een beetje kennen door zo belachelijk veel berichten te wijden aan hoe blij hij is. Als ik Real Madrid zie falen juich ik ook, maar dit is triest.

En die plaatjes van Busquets, lach er maar om. Die paupere kut voetballer van een Motta die de top nooit zal halen is er nu niet bij. Lekker voor Inter. Hoewel Inter er verder ook niet zoveel aan kan doen dat die scheidsrechters telkens in hun voordeel fluiten kan ik niet anders dan hopen dat Bayern er overheen gaat in de finale.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je ook objectief zijn vind ik. Je probeert het wel maar het lukt niet echt. :)
    Want die actie van Motta was ook geen rood. Maar daar wordt geen woord over gerept. :)

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was geel, en hij had al geel. 1 +1 = 2 dus rood.

Zin in morgen, hoop op een positieve uitslag, niet zoals 3 jaar terug :mad:

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik ook, al gaf de Bleeckere direct rood wat wel onterecht was, maar ondanks het geweldige theater van Sergio werd Motta er terecht afgestuurd.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het zelfs ook geen Geel.
    En als de Scheids het beoordeeld had als een klap had die wel direct Rood gegeven.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van een PSV-forum:

:lol:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik vond dit wel grappig:

Als dat door Ajacieden gedaan zou zijn zou hem meteen arrogant genoemd worden. :emo:

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lachwekkend.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het wel grappig, tikkeltje arrogant ... dat zeker :+

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik sprak gister een vriend van me vader, een echt PSV fan die nog op een oude dvd van PSV staat waar hij het veld op rent na de Europa Cup I overwinning in 1988.
    Hij overweegt wedstrijd premies aan de spelers van NEC te betalen zodat Ajax niet kampioen wordt:+

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En dat het doelpunt van Pique buitenspel was wordt ook even vergeten ;)

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Was dat zo ja? Ik kon het niet goed zien met die camera's bij de NOS. Me pa en ik dachten dat het op één lijn was. Konden het moeilijk zien.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou, het was een slaande beweging tegen het gezicht. Was een kaart waard. De kleur is voor Barcelona niet van belang nu hij bij elke kaart van het veld moest. Hij had immers al geel. Het overdreven reageren van Busquets keur ik verder ook niet goed.

En wat heeft hij uiteindelijk gegeven? Juist. ;)

Was het niet. Dacht dat het Eto'o was die dat ophefte.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tijdens de wedstrijd kon je het niet goed zien maar op de beelden bij de NOS na de tijd leek het mij toch echt buitenspel. Maar goed weet het ook niet meer precies dus het kan best zijn dat Eto'o ophefte

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En het bedrag dat hij aan de spelers 'betaalt' is ook echt benoemenswaardig ten opzichte van hun jaarsalaris.. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina