Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal uurtjes spelen:
    Pluspunten
    - Matchmaking, vote systeem
    - Nieuwe gametypes
    - Geen stomme elite vs spartan gedoe
    - Vind de AA opzich wel leuk gedaan, werkt aardig
    - Nieuwe wapens. Nog niet erg veel gezien maar de elite sniper, needle rifle, en needle rockets zijn tof!
    - Graphics zijn iéts mooier (meer detail)


    +/-
    - Ik mis de Halo vibe een beetje... Vind het echt heel anders aanvoelen dan Halo 3. Ik zeg niet dat het negatief is maar het voelt toch wel anders. Misschien komt het vanwege het feit dat de game volwassener aanvoelt (naar mijn mening).

    Minpunten
    - Melee voelt echt heel raar aan, het is niet duidelijk
    - Het is (voor mij) onduidelijk wanneer een mannetje nou precies no-shield is.
    - Kut maps
    - Hopelijk halen ze die Motion Blur er uit. Het past niet bij Halo imo.

    Heb dus gemixte gevoelens. Morgen verder spelen. Ik vind de beta verder zeker leuk hoor!
    En ik zat net in een game met Stoepfel!

    +/-

    -
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Sorry jongens shame on me, maar even een hele domme vraag: Hoe kan ik nou die beta spelen?:D
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox guide knop inklikken, helemaal naar links navigeren, Redeem Code, de code invoeren en je download start.
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    NeonnovA's korte (nouja korte?) Halo Reach Beta Review

    Om te beginnen...
    Aangezien ik een van de 13 Halo Reach Beta codes had gewonnen kon ik vandaag al aan de slag met deze game. Xboxworld, nogmaals hartelijk bedankt hiervoor. :thumbs: Spel gedownload en hopla spelen maar!

    Je spartan beheren
    Als eerst moet je een spartan creëren. Joepie! Kleurtjes kiezen en een leuke helm. Mooi. Servicetag maken van maximaal 4 tekens (alle tekens mogen worden gebruiken) en een leuk logo creëren. Later kan je voor credits, die je verdiend door te winnen en medals te halen, ook nog andere shoulderblades en chestplates kopen als je daar behoefte aan hebt. Je aantal credits geven je ook een rank. Koop je dus veel blades, duurt het langer voordat je een level stijgt. Let op! Je kunt niet een Elite creëren!

    Menu's
    De menu's zien er allemaal weer strak uit! Je kan het vergelijken met Halo ODST. Je start met de 2 opties: "Matchmaking" en "Theater". Als je matchmaking aanklikt kom je meteen in een party terecht. Je kan hier meteen zien of je vrienden online zijn in Halo Reach en wat ze doen. Je kunt ze meteen een invite sturen en zodra ze gejoined zijn direct starten. Is je vriend even weg? Geen probleem! Je vriend kan je party ook joinen als jij met een match bezig bent. Zodra de match is afgelopen join hij automatisch!
    Verder kan je in je party instellen of je wilt zoeken naar matches met een goede connectie, je taal of je skills. Je vind dit onder het knopje "Connection Options".

    Maar er is meer! Je kan ook Social Settings instellen! Je kan hier uitkiezen of je met mensen wilt gamen die: veel praten, een winnende of chille houdingen hebben, van teamwork houden of juist in hun eentje alles willen opknappen en als laatste de mogelijkheid om te zoeken naar mensen die veel slap ouwe hoeren of zich juist focussen op de game! Geweldig! 8)

    Gametypes
    Er zijn nog niet heel veel modes beschikbaar maar gelukkig genoeg om af te wisselen. Bij de playlist heb je de mogelijkheid om Grab Bag of Free For All te doen. Met Grab Bag heb je de keuze uit 6 verschillende gametypes. Team Slayer, Covenant Slayer, 1 Flag, Crazy King, Oddball en Three Plots.

    - Team Slayer (moet ik dat nog uitleggen?) is gewoon zoals altijd 2 teams die tegen elkaar strijden om als eerst de 50 kills te behalen.
    - Covenant Slayer. Dit is Team Slayer maar dan met Elites. Deze gametype is gekomen omdat (zoals eerder vermeld) je niet meer de mogelijkheid hebt om zelf de elite te kiezen!
    - 1 Flag. Het zegt het eigenlijk al een beetje. Een team heeft een flag en moet deze beschermen. De tegenpartij moet deze flag zien te pakken en deze naar hun basis brengen. Ieder team moet 2x aanvallen en 2x verdedigen.
    - Crazy King. Twee teams en een hill. Het is de bedoeling om zo lang mogelijk in de hill te staan. Maar let op! De hill veranderd wel om de 30 of 60 seconden van plaats.
    - Oddball. Een ball en twee teams. Zorg ervoor dat jou team het langst de oddball (schedel) vast heeft.
    - Team Swat. Team swat is het zelfde als team slayer alleen met team swat kan je iemand met een kogel killen door hem door het hoofd heen te schieten.
    - Tree Plots. In de map zijn 3 hills die je moet beheren. Hoe meer hills je beheerd hoe meer punten je krijgt.
    - Stockpile. Vergat ik Stockpile toch bijna! Dit is een nieuwe gametype waar het de bedoeling is zoveel mogelijk nuteral flags naar je basis te brengen. De vlaggen moeten in een hill worden geplaatst die om de minuut de vlaggen telt die er op dat moment instaan. Je moet de vlaggen die in de hill staan blijven beschermen tot de minuut voorbij is. Een tegenstander heeft namelijk de mogelijkheid de vlaggen uit je hill te pakken.

    Dan heb je nog Free For All. Ieder voor zich! Ook hier hebben ze een aantal gametypes voor waaronder een hele nieuwe!

    - Slayer. Niet moeilijk doen, gewoon iedereen die je tegenkomt met de grond gelijk maken!
    - Oddball. Een skull en 8 man die erachteraan moeten gaan rennen. Pak die skull en rennen maar! Wie het langst de skull vast kan houden heeft gewonnen!
    - Headhunters. De nieuwe gametype die wat uitleg nodig heeft! Voor elke kill die je maakt valt er een skull in het spel. Deze valt uit de persoon die je heb gekilled. Raap deze skull op en breng naar een gebied dat staat aangemerkt om punten te scoren. Je kunt zo veel skulls oppakken als je maar wilt. Maar pas op! Wanneer je dood gaat vallen alle skulls die je heb verzameld op de grond + een extra skull en kan er iemand anders mee aan de haal gaan! Zorg er dus voor dat je op tijd en zo onopvallend mogelijk naar het aangegeven gebied gaat om deze in te leveren. Om het nog een tikkie moeilijker te maken krijg je na het oppakken van een skull een pijltje op je hoofd met daarboven het aantal skulls dat je bezit. Of je gefrustreerd kunt raken van deze gametype? JA! Ik raad hem daarom ten zeerste af! :+

    Klasses
    Je kan een klasse instellen als je begint en als je opnieuw spawnt. Je heb de opties: Scout, Guard, Airborne en Stalker. Met Scout heb je de mogelijkheid om sneller te rennen. Kies je Guard kan je jezelf in een schild plaatsen waardoor je niet geraakt kan worden. Met Airborn heb je de mogelijkheid om met een jetpack te vliegen en als Stalker zijnde kan je onzichtbaar worden. Ik kies zelf vaak voor Scout aangezien je in nood zo af en toe kan wegrennen. Je kan je klasse gebruiken door op LB te klikken (als je de standaard besturing houd). Bij alle klasses geld dat je het maar even kunt gebruiken. Al heb je deze verbruikt moet je ongeveer 10 seconden wachten wil je hem weer gebruiken.

    Grafisch en de besturing
    Grafisch ziet het er allemaal goed uit en na mijn mening iets beter als Halo 3. Het is niet het mooiste wat je ooit heb gezien maar daar gaat het met deze game ook niet echt om. Framerate is hetzelfde gebleven als in Halo 3 en hangt op zo'n 30fps. In het begin liep ik aardig te rotzooien met de besturing maar al gouw begon het te wennen. Het enige wat ik een nadeel vind van de nieuwe besturing is de B knop om granaten te wisselen. Vind hem daar persoonlijk niet lekker zitten en gebruik hem eigenlijk amper wat toch eigenlijk wel weer jammer is.

    Audio
    Het geluid. Een woord: Fantastisch.
    De muziek, het geluid van de wapens en de explosies zijn echt tof. Alle wapens klinken net even wat zwaarder en klinkt net wat realistischer voor je gevoel. Als er een granaat naast je voeten valt hoor je ook even niks meer wat je soms het leven kan kosten. En de muziek in het menu is gewoon weer perfect!

    Wapens
    Er zitten weer aardig wat nieuwe wapens in het spel en ook weer een oude bekende. De pistol. God wat heb ik die gemist! Hij is niet zo sterk als eerst maar voldoet prima. 5 schoten raak = prijs! Maar mis niet te veel want zoveel kogels heb je niet! Ook de Assault Rifle is teruggekeerd in Reach. Deze zit in een nieuw jasje en ik vind hem er ook een stuk toffer uitzien. Voor de rest is er weinig veranderd aan dit wapen. Bij de meeste gamemodes is dit wapen je startwapen met uitzondering van Conv Slayer.

    Dan de nieuwe wapens. Om te beginnen de DMR. Ziet er leuk uit, klikt lekker en moet als vervangen dienen voor de Battle Rifle. Of dat gelukt is... Ik weet het niet. Ze zeggen dat je iemand binnen 5 schoten dood kan hebben maar mij is het nog niet gelukt. (misschien omdat ik gewoon erg slecht ben. :eek:) Zelf zit ik volgens mij meer aan de 7 kogels voor ze het lootje leggen. Daarbij vind ik hem ook niet echt lekker aimen en laat ik dit wapen ook meestal links liggen en ga ik opzoek naar de Needle Rifle. Wat een wapen is dat! Schiet lekker, voelt lekker! Althans dat is mijn mening. 5 a 6 treffers zijn voldoende om je tegenstander neer te halen. Een van mijn favorieten wapens!
    Nog een stukje over de Focus Rifle. Dit is de nieuwe sniper van de covenants. Dit wapen vervangt de oude Beam Rifle en doet je denken aan de Sentinel Beam. Dit wapen is zéér krachtig en je kan er iemand mee klillen binnen 2 seconden. Oppassen dus! En als laatste... ben je gek van de Rocket Launcher? Misschien dat de nieuwe Grenade Launcher je dan ook wel bevalt. 2 schoten en je tegenstander vliegt letterlijk naar de zevende hemel! Heerlijk! }:] De Plasma Repeater en Launcher heb ik nog niet echt gebruikt en daar kan ik helaas nog geen mening over geven.

    Voor de rest heb je weer de Gravity Hamer, de Needler, Plasma Pistol, Rocket Launcher, Sniper Rifle (ziet er nu overigens een stuk vetter uit), Rocket Launcher, Spartan Laser en de Shotgun!

    Afsluiting en voorlopig conclusie
    Pjief, wat een lap tekst. Dat dat allemaal uit mijn vingers kan komen. Het zal niet de beste review zijn die er bestaat maar hier zal je het toch echt mee moeten doen. Het spel bevalt mij goed op de headhunters gamemode na. Daar raak ik wat gefrustreerd van. 8) Grafisch vind ik alles prima in orde alleen de statusbar van de verbinding klopt niet altijd (volgens mij) en is niet erg duidelijk af te lezen. :+

    Disclaimer: Deze review is o.a. gebaseerd op de mening van de poster. Hieraan mogen geen rechten worden ontleend. (thx dulle 8))
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Nette review neo!

    Ben het niet eens met alles maarja. Jij heb ook "recht" op een mening! :p
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.. Eén vraagje; Hoe de hell ga jij met het blote oog zien dat hij 'op zo'n 30 fps' draait? 8)
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Merk je wel op als je hiervoor call of duty mw2 heb gespeeld. ;)
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]h4jNZT6dQzI[/yt]

    Whoa...belachelijk8)
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Allereerst een korte intro!
    Ik ben dus één van de gelukkigen die een Halo reach beta code gewonnen heeft. Gisteren heb ik een goed deel van de avond met andere winnaars zoals Silverlink, Neonnova en Sato NL (En natuurlijk ook Dulle maar die praat nooit! :mad:) gespeeld en ik heb er echt van genoten! (Of ze mijn constante gebitch over die grenades nog niet zat waren verbaasd me dan ook behoorlijk)

    The look
    Ik vind het toch wel echt als een Halo game aanvoelen (Mis alleen de monks uit m'n menu!) ze zijn wel inderdaad een beetje genereus geweest met de motion blur, want die is behoorlijk aanwezig. De beta opties om je Spartan te customizen zijn opzich uitgebreid aangezien het nog de beta is. Verder ben ik echt iemand die graag z'n Spartan opdoft dus ik was echt tevreden over de nieuwe kleuren (Steel ziet er nu meer uit als zwart gelukkig!)

    Matchmaking
    Je hebt dit keer echt allerlei opties om ervoor te zorgen dat je in een game komt die jou waarschijnlijk het meest zal bevallen. Je kunt kiezen net zoals bij Halo 3 kiezen uit een fast connection, quickest, eigen taal of dat ze meer in de buurt van jouw skill level zijn. Volgens mij was zo'n 90% van de potjes die we speelde op een vol groene connectie en dat met heel veel amerikanen die nu vooral op de beta zitten. Natuurlijk hadden we wel is een wat mindere connectie of dachten we dat we lag hadden omdat de DMR of Pistol gewoon niks uit leken te halen maar daar kom ik later wel op terug.

    Weapons
    Zoals ik al zei, was ik van plan om te zien of de DMR, Needle rifle en de magnum mij de BR kunnen laten vergeten. Het antwoord daarop is ja.. en nee. De beste manier om de 5 shots te krijgen met de DMR en Needle Rifle zijn toch als je ze na elk schot laat 'resetten'. Ik had daarom in het begin nog wel is het gevoel dat ze echt heel erg zwak aanvoelde maar na verloop van tijd moet je ze gewoon heel anders gebruiken. De pistol weet ik niet helemaal, misschien dat Neon iets voor me kan capturen maar ik had een keer dat iemand echt gewoon 6-7 schoten kon eten toen ie no-shield was en ik kan de keren niet tellen dat de pistol mij 1-shot wanneer ik no-shield ben. Maar dit kan natuurlijk ook weer te maken hebben met de reticule-bloom (die erg moeilijk te zien is op de pistol omdat de lijnen heel transparant zijn).

    Ik zal de melee ook maar even bij deze categorie voegen, de nieuwe verandering aan het melee systeem heeft er wel voor gezorgd dat de AR+Beatdown vrijwel niet meer bestaat. Aan de andere kant is het soms wel moeilijk om te zien wanneer je iemand nou het beste kan melee'en (Onduidelijkheid of die persoon wel no-shield is als je iemand tegenkomt die z'n schild kwijt is)

    Rocket launcher, Sniper rifle etc heb ik eigenlijk weinig opmerkingen over omdat ze vrijwel onveranderd zijn behalve de reticule bloom op de sniper maar dat is iets waar ik me niet aan erger (Sniper voelt heerlijk btw!). De grenade launcher.. De primary fire is waardeloos maar die alt-fire maakt het echt zo'n fantastisch wapen. De keren dat ik in de party zat met de XBW winnaars heb ik ze volgens mij geen één keer de kans gegeven die gun op te pakken. Nadat je schiet houdt je de trigger in en je laat hem gaan wanneer je hem wilt laten ontploffen, en dit is erg handing voor crowd control. De grenade geeft een soort van EMP af waardoor mensen in de buurt schild kwijt raken of no-shield worden en een direct hit is een 1-hit kill.

    De focus rifle vindt ik behoorlijk fijn, het is eigenlijk gewoon een sentinel beam in vermomming. Het zwaard is wel wat minder geworden aangezien de standard melee geblocked kan worden door gewoon een melee van iemand zonder zwaard en de standaard melee is voortaan 2 hits. Plasma pistol is heerlijk, hij tracked een beetje en in combinatie met de DMR / NR is het net Halo 2 + het is een fantastisch close combat wapen omdat als je iemand raakt en dan melee'd hem de halve map door laat vliegen.

    De plasma launcher zet ik maar even apart, ik verwacht eigenlijk een hoop gebitch over dit wapen maar zelf vind ik hem heerlijk. De tracking is behoorlijk nauwkeurig en zonder tracking kun je een hele kamer clearen door gewoon tot 4 plasma grenades op te laden en ze dan in de kamer te schieten.

    De shotgun en gravity hammer zijn vrijwel onveranderd.

    PS: Grenades gaan in mijn mening wel te ver, no-shield maakt je nog steeds een 1-hit voor DMR-achtige wapens maar op dit moment killen grenades je in 1 hit compleet.

    Audio
    Alles klinkt veel zwaarder en dat is zeker een goed iets. Ik ben uiterst tevreden over de verschillende geluiden.

    Gametypes
    Ik denk dat Neonnova wel een goede beschrijving heeft van hoe elke gametype in elkaar zit. Daarbij steun ik hem in het feit dat ik m'n twijfels over headhunter heb.. Leuk met 10 skulls net bij de drop-off en dan is het 'destination moved' en vervolgens door iedereen uit de game beschoten worden.

    Armor abilities
    In principe start je elke game tot nu toe met: Scout,Guard, Airborne en Stalker.

    Scout: Sprint
    Guard: Armor lock
    Airborne: Jetpack
    Stalker: Camo

    - Sprint vindt ik gebalanceerd, het is alleen jammer dat ie pas weer herlaad totdat je hem volledig hebt gebruikt en dat irriteerd me dan wel weer omdat de rest van de armor abilities dit niet hebben.
    - Armor lock.. Moet echt iets aan gedaan worden. Zit je halverwege je lunge met een zwaard? De persoon die je net killed armor locked gewoon en omdat je dichtbij bent wordt je dan GeEMP'd en ben je eigenlijk een gratis kill voor hem. Voor grenades kun je hem heel even aantikken om zo een grenade recht onder je voeten te overleven. In vergelijking met de andere abilities is het gewoon te goed.
    - Jetpack is leuk en erg handig om op bepaalde points te komen die je anders niet zou kunnen halen. Goede keuze op een map zoals sword-base.
    - Camo heb ik zelf nog niet gebruikt maar het nadeel is wel dat je je eigen radar stoort maar aan de andere kant die ook van iedereen in de buurt. Dit doet me dan denken aan 'Scrambler' van MW2 waarbij je telkens wist wanneer iemand in de buurt was omdat je radar niet meer werkte.

    (Voorlopige) conclusie
    Ik ben onder de indruk. Ik denk dat als ze een paar dingen nu nog balancen (Grenades minder maken om spam tegen te gaan, Armor lock etc) dan wordt het waarschijnlijk de beste Halo tot nu toe. Ik zal in de komende dagen nog meer bevindingen posten en ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad! :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog zo'n fanatieke schrijver! :thumbs: We zijn alleen beide vergeten te vertellen over de nieuwe future van de Elite. :cool:.
     
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet toch eens de weaponspawns gaan leren. Ik zie iedereen altijd rondlopen met toffe wapens maar ik vind ze maar niet. :mad:
    Shottie op Sword Base en Gravity Hammer op Powerhouse weet ik te vinden.
    Rocket Launcher, Grenade Launcher, Focus Rifle, Sniper Rifle (bah) en Plasma Launcher ben ik nog nooit tegengekomen. :+ Ja, als de kogels recht op mijn gezicht komen afvliegen, maar nog niet in mijn handen. :p
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Vind de game toch wel zwaar dik hoor! Heb de beta sinds gisteravond, heb een code gekregen van een bungie employee :D

    Zal later vandaag wel ff een uitgebreide impressie posten :)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.905
    GEEN..BATTLE..RIFLE..MEER?! :'-(
    edit: LockuM, is dat nou Halo 3 of Reach? :+ nee kiddin', maar wat is er belachelijk aan? je gaat toch ook niet er op aflopen? dit kon altijd al, die gasten zijn daar gewoon een stelletje dwazen.
    tof om te zien dat de woordjes 'Tied the Leader' ook weer terugzijn uit Halo 2.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    In Halo 3 kreeg je niet zulke scores met de hamer, nu heb je dit in reach:
    -Overshield
    -Evade/Sprint
    -Hammer heeft een grotere lunge
    -Je kan 2x snel achter elkaar meppen

    Dat is toch niet leuk meer wanneer het zo'n clusterfuck word, zelfs al heb je enige ervaring met het spel je kan hier bijna niks tegen doen.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx Lord en Neo voor de minireviews!

    Ik ben iig wel blij om te lezen dat de granaten iets meer blastradius hebben. In deel 3 kon je net zo goed met een wattestaafje gooien en hopen op damage, ging nergens over.

    Ik hoor echter niemand over supermooie graphics.....hier had ik echt veel meer van verwacht....

    nog plekken waar ik een code kan fixen?

    edit: dat juggernaut filmpje gaat nergens over, gelukkig is het maar een beta :+
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Op de twitters van bungie kun je het proberen, maar daar ben ik mijn hele vrijdagavond aan kwijtgeraakt dus veel succes haha! :+

    Halo 3 waren frags ook gewoon meer om iemand uit z'n camp plek te krijgen of voor frag+br. Nu zijn frags gewoon kleine nukes :eek:.
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    [yt]q4TFihOlhP8[/yt]

    Eerste filmpje van Halo Reach Multiplayer Beta met daarin 4 gamers van het XBW forum. NeonnovA (ik), Lord | Meridius, Sato en silverlink. :b:
    Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, geen filmpje gekozen waar ik aan meedeed? =(
    Ach mijn tijd komt nog wel. :+ ;)

    Waarom drop je die vlag eigenlijk steeds rond de 4e minuut? Is dat een weirde tactiek die ik niet ken of hoopte je dat de announcer je weer helemaal gek ging maken?

    FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED FLAG TAKEN FLAG DROPPED


    Argh 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina