Eigenlijk wil ik er weleens een spelletje op spelen(FM2010, GTR Evolution) Ik hoef natuurlijk niet op high te spelen, maar een spelletje op tijd moet geen probleem zijn. Verder ga ik hem vooral gebruiken tijdens mijn studie. Het moet eigenlijk een complete dekstop vervanger worden omdat ik op kamers ga en geen eigen dekstop heb. Verder tijdens college wil ik hem gebruiken, vandaar de keuze voor een 13 inch schermpje. Maakt dit eigenlijk veel verschil? Ik zit nu op een laptop van 15.6 inch en dat lijkt me redelijk groot om mee te nemen etc. Iemand die dit zelf heeft?
Ik zit nu pricewatch een beetje af te gaan, maar geen idee op wat voor processors ik moet letten.
De laptop moet dus vooral een allround laptop worden, maar dan wel een redelijk snelle. En het liefst geen Acer. Hij moet ook wel duurzaam zijn, want moet het liefst mijn hele studie mee gaan.
Ik heb ook nog een beetje lopen kijken naar een MacBook, is dit wat? Specs zijn er niet super uit, maar ik heb begrepen dat macosx niet bijster veel vraagt. Is een Mac handig als laptop tijdens de studie?
Laatst bewerkt: 10 mei 2010