1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sterkere processor zit er dan ook niet in? Helaas.

En DimlightHero's advies neem ik ook maar aan. Zelf aan sleutelen ga ik zeker niet doen. :eek:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon laptop verkopen en een nieuwe kopen:+

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
  4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Komen vast wel meer modellen...

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    De prijs heeft betrekking op versie met de i5 processor, de versie met de i3 processor komt (voorlopig) niet naar Nederland.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop te kopen aangezien mijn huidige steeds meer kuren begint te vertonen. Ik ben niet meer zo up to date met de techniek tegenwoordig, dus vraag ik hier even wat een goede laptop is voor maximaal 650 euro.
    Ik had zelf deze al gevonden:ACER ASPIRE 5740G-434G64MN

Ik heb op dit moment ook een Acer en ben altijd tevreden geweest over deze laptop, dus heb weinig reden om van merk te veranderen. Het is natuurlijk ook makkelijk omdat ik dan een extra voeding heb.
    Het hoeft uiteraard geen superlaptop te zijn, dat kan ook niet voor dat geld, maar ik zou toch wel graag een laptop willen die nog een tijdje meekan. Ik zal er vooral mee gaan internetten, football manager doen en hem voor school gebruiken.

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een goede laptop. ik heb bijna dezelfde en ben er erg tevreden mee. Kopen zou ik zeggen!

8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik zou niet voor Acer gaan.
    Er is te vaak wat mee. Kun je beter een HP of Compaq halen..

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 'normale' gebruiker zijn Acers tegenwoordig gewoon goed hoor.. Het is in ieder geval niet meer zoals vroeger.

*Heeft zelf al 3 jaar een Acer, nog noooit problemen mee gehad. Nja, hij wordt nu af en toe een beetje warm, maar nog allemaal binnen de perken.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik zelf al >2,5 jaar dagelijks(werk + privé) een Acer 9303 en dat ding heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
    Moet er wel bij zeggen dat het leven na W7 veel prettiger is geworden.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En daar komt nog is bij dat de kwaliteit van HP steeds minder wordt. Op mijn school is een laptop een vereiste, en er lopen veel met een HP rond. En een groot gedeelte heeft er al een keer problemen mee gehad, waaronder ikzelf. Maar ze hebben wel een goede service. De laptop werd bij mij thuis opgehaald om naar Duitsland te versturen. Een dag later had ik hem al weer terug, met een nieuw scherm.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Iemand tips voor een laptop?
    Ga wss op kamers dus handig om er een te hebben.
    Eisen: mooi, redelijk compact, vooral snel met films (HD)/muziek/internet, etc. Vooral dat ie gewoon lekker snel is..
    Games niet echt.

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Budget?

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Euwh, 400/500eu?

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Net de Acer Aspire 5740G gekocht bij de MM voor 639 euro. Tot nu toe bevalt ie goed. Lekker snel met alles, maar ik heb hem ook nog niet echt getest. Toetsenbord is wel even wennen ten op zicht van m'n oude acer, maar dat komt vanzelf wel goed gok ik:)

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik ben ook een beetje aan het kijken naar een laptop, heb alleen geen idee wat een beetje goede processors zijn. Ik zoek een volwaardige laptop dus lijkt me niet dat een Atom een goede processor is.

http://tweakers.net/pricewatch/251961/hp-pavilion-dv3-2350ed-(vy347ea).html#tab:info

Geen idee ook wat normale bedragen zijn, deze ziet er redelijk goed uit. Ik zal hier een paar eisen neerleggen:

Budget 700/800 eu
    Liever geen Acer
    Scherm rond de 13.3''
    Snel
    Redelijk duurzaam

Verder kwam ik deze nog tegen
    http://tweakers.net/pricewatch/251933/hp-pavilion-dv6-2120ed-(vy329ea).html#tab:info

Lijkt me ook niet onaardig en redelijk goedkoop.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Eigenlijk wil ik er weleens een spelletje op spelen(FM2010, GTR Evolution) Ik hoef natuurlijk niet op high te spelen, maar een spelletje op tijd moet geen probleem zijn. Verder ga ik hem vooral gebruiken tijdens mijn studie. Het moet eigenlijk een complete dekstop vervanger worden omdat ik op kamers ga en geen eigen dekstop heb. Verder tijdens college wil ik hem gebruiken, vandaar de keuze voor een 13 inch schermpje. Maakt dit eigenlijk veel verschil? Ik zit nu op een laptop van 15.6 inch en dat lijkt me redelijk groot om mee te nemen etc. Iemand die dit zelf heeft?

Ik zit nu pricewatch een beetje af te gaan, maar geen idee op wat voor processors ik moet letten.

De laptop moet dus vooral een allround laptop worden, maar dan wel een redelijk snelle. En het liefst geen Acer. Hij moet ook wel duurzaam zijn, want moet het liefst mijn hele studie mee gaan.

Ik heb ook nog een beetje lopen kijken naar een MacBook, is dit wat? Specs zijn er niet super uit, maar ik heb begrepen dat macosx niet bijster veel vraagt. Is een Mac handig als laptop tijdens de studie?

Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb een 15" en heb het 5 jaar gebruikt voor mijn studie. Het is wel wat zwaar als je ook nog boeken e.d. moet meenemen maar dat went. Het probleem bij een 13" is dat je eigenlijk teveel geld moet betalen als je een beetje redelijke specs wil. Zie bijv. die ruim 800 euro dat 13" kost in je eerste post, en die 550-600 euro dat een 15" kost die ongeveer hetzelfde kan/net zo snel is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina