De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tering zeg, ik zeg toch niet dat Twente onterecht kampioen is geworden of wel? Ik zeg alleen dat ik 100% zeker weet dat Ajax momenteel beter (Twente is dan ook kampioen geworden door een stuk betere 1ste seizoenshelft, maar dan ben je nog niet zozeer beter 8 maanden later of wel?) En wat loop je nou te lullen dat sommige Ajacieden een andere club gaan zoeken? Er zitten allang geen gloryhunters meer bij Ajax sinds ze al 7 jaar lang geen kampioen zijn geworden.

2. Munnie

Munnie Guest

_0/

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

En als Suarez weggaat, dan blijven er alsnog 71 doelpunten over, wat 8 doelpunten meer is als waar FC Twente kampioen mee is geworden.. ;)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Eindelijk thuis van werken. Zat een beetje te balen toen ik op m'n telefoon de 0-1 zag, maar helaas.

Munnie en de andere Twente supporters, als die er zijn (het meerendeel is gewoon Ajax-hater en niet Twente supporter) gefeliciteerd. Het heeft niet zo mogen zijn, maar we kunnen toch gewoon terugkijken op een mooi competitieresultaat. Ik had voor de winterstop nooit kunnen denken dat we zelfs maar tweede zouden worden, laat staan zo dichtbij het kampioenschap kunnen zijn.

Nu gewoon lekker die beker winnen en volgend seizoen in de Champions League komen. :)

5. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zitten tegenwoordig bij Panini! :)

6. Munnie

Munnie Guest

Ja, dat is netjes.
    Maar punten tellen toch beter als doelpunten. O-)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    3de doelpunt van Makaay _O_

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Twente, terechte kampioenen!

Weet niet of iemand de moeite heeft genomen voor AZ-PSV -> wat een blunder van Salcido!

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :):

10. Munnie

Munnie Guest

Zeker, en ik gun het hem wel.
    Dit heeft hij wel verdiend :thumbs:.

Maar nu twente :b:.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Moet jij niet feest vieren? Of mocht je niet van je ouders weg?

12. Munnie

Munnie Guest

Ben op vakantie ;). Maar ik geniet wel hoor \o/.
    Net nog in de kroeg gezeten met fans van ajax/psv/az en natuurlijk nog wat van twente. (In noord-holland). Wel grappig :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2010
  13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is gewoon zo dat niet altijd de beste wint en dat was dit seizoen ook zo...:'-(

Idd...

34;). Maar PSV uit lag vooral aan de scheids...1 overduidelijke penalty niet gekregen, doelpunt van PSV onterecht goed gekeurd.

Dat is zo onverdiend na die wanprestatie tegen Twente!!!!!:mad: Hoop dat dat kut Feyenoord gelijk uitgeschakeld word in de EL.:). En donderdag ook nog de bekerfinale verliezen.:)

Mee eens. Maar vind ik dat je ook wel had mogen zeggen dat Twente gewoon heeeeel veel geluk heeft gehad. In de eredivisie is er denk ik geen enkele club die zo veel geluk heeft gehad als Twente.... En daarentegen heeft Ajax wel veel pech gehad.

Dat ze bij Twente zeggen dat het echt heel verdiend is idd wel heel erg zielig.

En PSV-supporters zijn blijkbaar ook zielige personen...

Als Ajax deze spelers bij elkaar kan houden, worden we waarschijnlijk volgend jaar wel kampioen en komen we denk ik ook wel ver in de cl.:)

Denk dat er bij Twente toch nog iets meer zullen blijven dan jij verwacht. Maar we krijgen waarschijnlijk hetzelfde als AZ dit seizoen in de cl. De 4e plaats in de groepsfase, weer lekker voor het Nederlands voetbal...

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is overigens een zwaretijd als gloryhunter, je moet continue van club verwisselen:eek:

15. Munnie

Munnie Guest

Haha ze juichen daar bij az - psv voor twente zie ik net in de samenvatting. Prachtig _O_

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    josh, het was sarcastisch.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar eens zorgen dat Ajax de kwalificatie overleeft, dat wordt al lastig.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je doet alsof het nieuw voor je is?
    Kennelijk volg jij pas sinds 1 jaar het Nederlands voetbal..?
    Iedereen in Nederland is anti-ajax, raar dat je hier van opkijkt.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeer zeker, ik zie Ajax wel de eerste voorronde overleven mits ze deze vorm behouden. Daarna moeten ze mazzel hebben met de loting, doe mij maar een franse/duitse ploeg.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat een armoe :emo:

Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik vanmiddag ook nog even "Helemaal niets in Waalwijk" heb gezongen :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina