De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoop mensen wel hoor, ga maar is op straat vragen wat de reden daarvoor is. Weet zeker dat 80% geen reden kan geven.

2. Munnie

Munnie Guest

Ik wel namelijk:
    Er zijn veel te veel arrogante ajacieden: joden (is toch de bijnaam)
    Ajax wordt veel te vaak geholpen door de arbitrage.
    Mijn mening. Er zullen vast nog wel meer meningen zijn over Ajax. O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2010
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kun je ook nog inhoudelijke argumenten bedenken? Vooral punt 2 is erug sterk :emo:

Vindt beide punten erg sterk bij nader inzien.... pannenkoek

Zou je btw even wat namen kunnen noemen van "arrogante joden" Heb je het dan over supporters, spelers, of heb je uberhaupt geen idee over wie je het hebt en spreek je de menigte gewoon na? (mag ik mijn voorgevoel hierover uitspreken?)

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en dat is antisemitisch

5. Munnie

Munnie Guest

Mijn mening, bij jullie zal die wel anders zijn :9. Pannenkoek _O_
    Ik denk over de supporters, weet je zelf ook wel... (zeg niet dat elke ajax supporter arrogant is)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2010
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]S382a-XQW7Q[/yt]

You want to see more of this? Subscribe!

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het algemene gedrag van de "supporters" al kan Ajax daar zelf weinig aan doen. Kijk naar de laatste weken, constant zeiken op Twente dat ze de druk niet aan kunnen en weet ik het wat nog meer. Gezeik dat Feyenoord van Twente verloor en dat Ajax daarom niet kampioen is geworden. Zeiken op NAC omdat Ajax daarom niet kampioen is geworden. Zeiken dat Ajax zo geweldig mooi voetbal speelt, maar dat Twente kampioen wordt. Zeiken dat Ajax het "verdient" omdat ze zo geweldig spelen en zo veel gescoord hebben. (De club met de meeste punten wordt kampioen)

Maar o wee als ze een keer naar hunzelf kijken en gewoon inzien dat ze het voor zichzelf verpest hebben door de eerste seizoenshelft te veel punten te verspillen. En daar komt nog is bij dat Ajax de grootste club is, en daardoor de meeste haat ontvangt.

Dus iedereen de schuld geven over het niet behalen van het kampioenschap, behalve zichzelf. En dan met dieptepunt, zeiken op de KNVB dat ze voor Twente zouden zijn :lol:.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen noemen ze zichzelf ook joden, dus zijn Ajacieden ook antisemitisch ;)

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    5 sterren!

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Nvm, loze discussie

En die Aernhem, daar kan ik alleen maar om lachen. Forumtroll pur sang en het lukt hem ook nog telkens. :lol:

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    _O_

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Jezus wat een faalhaas

13. Munnie

Munnie Guest

Haha, wat hij zegt klopt gewoon 'vriend' |:-

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je zegt hiermee dat alle Ajacieden er zo tegenaan kijken. Maar hoe zit het dan met posts zoals die van Mtthz, of reacties zoals die van Jol en diverse spelers? Natuurlijk is frustratie vaak de eerste stap maar het duurt niet lang voordat de meeste supporters ook inzien dat het aan Ajax ligt en dat ook toegeven. Ik gun het Twente wat dat betreft ook niet maar zie ook wel in dat de fout bij Ajax ligt en niet bij die derde partijen, maar dat wordt er toch allemaal weer uitgefilterd. Vind het daarom ook niet vreemd dat er altijd zo'n beeld heerst van Ajacieden, de reacties worden toch altijd maar van één kant opgevat en de anderen worden overboord gegooid. Maar dat zal me verder ook een rotzorg zijn, ben er inmiddels wel aan gewend dat elke club zichzelf ziet als een concurrent van Ajax of gewoon een hekel aan ze heeft. Dat is nooit anders geweest en het ene seizoen is dit wat meer dan het andere. Je houdt van Ajax of je haat ze, same old story :)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil, jongen.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk lastig te zeggen waar die haat precies vandaan komt, ik ben tenslotte geen psycholoog. Maar ik denk wel dat zulke factoren er mee te maken hebben dat mensen een hekel aan de club krijgen. Maar ook het feit dat het de grootste club is zal zeker meespelen. Jol begon vandaag ook weer te zeuren dat iedereen zo erg tegen ze was en weet ik het allemaal. Maar volgens mij is dit niks nieuws. Maargoed, verder weet ik het ook niet. Zelf ben ik er mee opgegroeid, al vind ik haat een groot woord.

Natuurlijk geld het niet voor iedereen. Maar ik probeer ook maar achter de reden te komen. Ik ben geen psycholoog dus waarschijnlijk lul ik ook maar wat uit me nek. Maar goed, zoals je zelf zegt is het nou eenmaal zo en zal het ook nooit veranderen. Al kan Jol ook aardig zeiken, en de reacties van die spelers na Feyenoord-Twente waren helemaal te triest voor woorden. Maar dat waren gewoon de emoties, en voetbal is nou eenmaal emotie. En mensen zullen altijd wat meer voelen voor de ene club dan voor de andere. En mensen zullen ook een hekel hebben aan andere clubs voor welke reden dan ook. En vaak is het de grootste club, en vaak groeien mensen er ook gewoon mee op.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De druk bij Twente opvoeren door uitspraken over druk vind ik niet arrogant maar slim. (Net als dat Twente uitspraken doet dat Ajax nog maar moet laten zien dat ze alles winnen)
    Denk dat het moeilijk ontkennen is dat Feyenoord er niet alles aan heeft gedaan in Twente (begrijpelijk vanuit Rotterdams oogpunt). Over NAC heb ik ze niet horen klagen, maar jij zal andere bronnen hebben dan ik.

Ajax verdient het overigens ook gewoon om kampioen te worden, net als Twente. Helaas viel het kwartje (wederom) de verkeerde kant op.

Ik vraag mij verder af waar de term "Koninklijke Nederlandse Joden Bond" vandaan komt, als alleen Ajax op de KNVB zeikt dat Twente geholpen wordt.

Mij hoor je overigens niet zeggen dat Ajax noch Twente wordt geholpen door de KNVB.

Klinkt meer als indoctrinatie

18. Munnie

Munnie Guest

Goed dat je dat andere stukje hebt weggelaten. :lol:
    Over die reactie van net:
    Och och... :emo:

19. Munnie

Munnie Guest

Net als heracles en nec zeker? Kijk hoe slecht er verdedigt werd bij nec :lol:

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja maar dat is omdat clubs extra slecht gaan verdedigen tegen Ajax, vandaar al die goals.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina