De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat hij doelt op iets anders.

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Pas toen ik het bericht had getypt zag ik zijn reactie;)

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik moet toch wat doen zo laat op de avond :b:
    Dat is het leukste wat er is aan voetbal, er over lullen.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    @Aernhem

3 ster, :emo:! Volgens mij heeft hij de hele dag als een kluizenaar achter zen pc opgezocht wie er allemaal ajacied hier is en die een berichtje verstuurt. :+

Als die rotappel van een Greene nou die kans destijds niet had verneukt, hadden wij hoogstwaarschijnlijk die derde ster ja!

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gefeliciteerd Tukkers. De terechte kampioen.

Verder vanavond een waar stukje competitievervalsing gezien in Italië. Heb nog nooit zo'n zure nasmaak overgehouden aan drie geweldige punten.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er gebeurd dan?

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een geneuzel hier wie nou wel-of-niet kampioen is.

Jongens, kijk eens op Teletekst.nl of ergens anders. Er staat 1. FC TWENTE. Jep, Twente gewonnen. Jammer voor Ajax, dan hadden ze maar één wedstrijd meer moeten winnen. Hoe dan ook, ik denk dat Ajax volgend jaar WEL de 3e ster op hun tenue mag stikken ;)

NERA, competitievervalsing? In Italië!? Nee toccccccch! :+

Tyrant, NAC is meerdere malen genaaid door de KNVB. Vandaar dat het fluit concert voor KeSSler terecht is. Fakkels, spreekoren, kaarten, noem maar op. Desondanks hoop ik toch op een beter lopend seizoen dan dit. Maaskant heeft zijn "technisch" inzicht maar weer eens bewezen ... *kuch / stikt*

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hetzelfde als met Twente - Feyenoord, maar dan uitvergroot.
    Lazio wilt natuurlijk niet dat AS Roma kampioen wordt.
    Maar ze vechten tegen lijfsbehoud, bij de 0-1 van Inter kwam er een spandoek van Lazio: Oh Noooo....
    En de tweede helft was er 0 verzet. Lazio's directe concurrent Atalanta speelde namelijk gelijk waardoor Lazio alsnog veilig lijkt.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Onder zware druk van het Laziopubliek durfde de spelers niet eens fatsoenlijk op doel te schieten, geen druk te zetten, aanvallen op te zetten, enzovoorts. De Laziosupporters gingen fluiten als Lazio aanviel of op doel schoot en juichen als Inter scoorde. Best begrijpelijk dat ze het Roma niet gunnen en dat de harde kernen van Lazio en Inter er warme banden op nahouden, maar dit ging echt veel te ver.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus ... ik heb de samenvatting op Telegraaf.nl bekeken. Ben je dan fan van je club of hoe zit dat nou ... :emo:

Dit lijkt wel hetzelfde als Feyenoord - Twente. Supporters die willen dat hun eigen club verliest omdat de haat groter is als de liefde. Verschrikkelijk. Echt een ware kunst dat je dit hebt kunnen kijken NERA =(

11. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met die zwaarbevochten overwinning he :+

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo koop je dan in godsnaam een kaartje?!

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    O-)

Heb je het gezien? Biava :lol: Die stond bijna letterlijk alle ballen de zijlijn over te trappen.

14. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb het gezien, sloeg helemaal nergens op idd, Emiel Schelvis had het ook niet zo naar zijn zin :lol:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En dan te bedenken dat Emile een voorliefde heeft voor Inter (zegt men). Hij is zo lekker cynisch altijd, prachtig :+

Onvoorstelbaar trouwens hoe veel kansen Eto'o mist, waarna Wally Samuel vervolgens één keer de spits in duikt en de bal loepzuiver binnenknikt. Man, wat is die Eto'o dramatisch dit seizoen.

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  16. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, dit was natuurlijk van tevoren te verwachten, haat tussen Lazio en Roma is zo intens, zeker na de derby van twee weken gelden. Supporters van Roma moeten nu ook niet hypocriet gaan zitten doen, want zij zouden precies hetzelfde doen. Hadden ze maar niet zo moeten uitdagen na Il Derby O-)

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, dat Inter ging winnen stond wel redelijk vast, maar dat de druk zo groot zou worden had ik niet verwacht. Tijdens diezelfde derby zaten er trouwens ook al hele groepen Interfans op de curva. En ik denk dat Totti met z'n duimpjes nog wel een paar nare nachtjes tegemoet gaat.

Ach ja, snel vergeten maar, en woensdag in hetzelfde Olimpico tegen een waarschijnlijk furieus Roma de eerste prijs van het seizoen proberen te pakken.

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Jullie mogen hem wel met Ibra ruilen hoor :eek:

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ach fuck, weer geen derde ster. Heel jammer maar het is niet anders. Volgend seizoen weer proberen dan maar.
    Fc Twente en supporters, Gefeliciteerd.:thumbs:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik baalde gister best wel een beetje maar als ik dan vanochtend op het journaal dikke Theo van de bus af zie springen om een treetje bier te gaan halen dan kan ik het Twente ook niet meer misgunnen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina