Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, die Beta heb ik nooit gespeeld, maar ik weet dat Bungie eerst de game af maakt en vervolgens (meestal) in volgorde level voor level finisht. Vandaar dat als er tijdnood komt (altijd dus) de laatste levels minder mooi zijn dan de eerste.

    Ik heb ook de Alfa gespeeld van Halo Reach en daar zit al wel een enorm verschil in qua graphics. Uiteraard mag je het nooit vergelijken met "gesloten" omgevingen als Gears of Modern Warfare, dat nivuea zal het niet krijgen.

    Halo moet het hebben van zijn spaciousness, wijdsheid van de panorama's, het bekende Halo 1 gevoel als je voior het eerst dat grasland tussen de bergen in wandelt.


    Qua multiplayer gameplay vind ik dit persoonlijk al de beste Halo. Gezegd hebbende dus dat ik niet van Halo MP houd en ik nog niks kan zeggen over de SP.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/default.aspx?player=Xbuzz
    • Games Played 2
    Die andere wapens oppakken komt dus nog wel. :9 Na mijn eerste 2 potjes deed ik het ook niet, maar ik begin de Needler Rifle steeds meer te waarderen. DMR wordt helaas vaak voor mijn neus weggekaapt.
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staan mijn ALfA potjes niet op hoor, enkel de 2 BETA potjes.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je had het toch over de beta? ;)
    Maar dan wordt het eens tijd dat je wat nieuwe wapens op gaat pakken }:]

    Haha, nee als je het niet nodig vindt hoeft het natuurlijk niet. :b: Ik vind het gewoon altijd juist leuk om bij een nieuwe game al het nieuwe spul uit te proberen. Zal me geen goede resultaten opleveren, maar leuk is het wel.
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel nodig, maar wil eerst eens voelen of er verschil is tussen ALFA en BETA qua balans in de wapens. In Gears gebruik ik trouwens ook altijd het standaard wapen (af en toe shotgun). Ik weet niet wat dat is. IK ben nooit zo goed in specialty guns met als dieptepunt sniper, waar ik in geen enkel spel mee overweg kan.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    @Dulle
    Ooh, vandaar Kills/Death 0.83 :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, Snipers zijn ook absoluut niks voor mij. In de SP misschien nog wel omdat ik dan de tijd heb om te mikken, maar online kan ik dan net zo goed iedereen met mijn blote handen proberen te vermoorden. 8)

    De DMR en Needler Rifle zijn een gelukkig wat beter te gebruiken de de Sniper, dus die pik ik wat vaker op.
    :cool: Eerst was ie 0.7 dus ik ben alweer op de weg omhoog.

    Eindelijk een reeks in de + neergezet. :+
    [​IMG]
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet zo dat dit spel ook weer om de k/d ratio gaat draaien zoals mw1& mw2, dat was één van de redenen waarom ik maar stopte met die games. Vooral veel kills, geen teamplay:{
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Nog overpowerder. :emo:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik veel, ligt aan de spelers he, niet het spel. Bij mij draait het er iig absoluut niet om, maar ik vind statistiekjes gewoon leuk vandaar dat ik het weet/bijhoud wat het is. :b:

    Als bij mij de k/d ratio wat zou uitmaken zou ik per direct met iedere online shooter moeten stoppen. :+
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mmm gister nog een x aantal potjes gedaan bij deze nog even wat verbeterpunten. (mijn mening :+)

    - De DMR en Plasma Rifle mogen van mij net een tikkie sterker. (kan komen omdat ik mijn BR nogal mis :'-()
    - De Elite Sniper (laser) mag van mij juist net een klein tikkie zwakker.
    - One Flag on Swordbase moet zeker worden aangepast. Tegenstanders staan binnen 2 seconden na spawen voor je flag. En als iedereen van dat team granaten gooit voor die deur ben je, als je daar staat, gewoon kansloos.
    - Stockpile on Powerhouse moet ook worden aangepast. Vlag capture point rood moet worden veranderd. Tegenstander kan in 2 seconden de vlag pakken en deze naar beneden gooien.
    - Aimsystem. Het is af en toe zo frustreren als je even snel iemand wil neerknallen maar dan rustig aan moet blijven schieten omdat de kogels anders alle kanten op vliegen en zwakker aanvoelen.
    - Springen mag van mij wel wat hoger.
    - Spawn points zijn niet altijd even lekker. Al best vaak gehad dat ik gewoon naast of in een granaat spawn of gewoon in een battle terecht kom.
    - Granaten ben ik nog niet helemaal over uit. Heb vaak het idee dat iedereen mij zo snel neer heeft met die dingen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is altijd al zo geweest, maar voor Reach hebben ze het nu voor het eerst zichtbaar gemaakt door je crosshair / reticule groter te laten worden als je vaak achter elkaar schiet.
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch voelt het anders aan als in Halo 3. (maarja ik ga dan weer vergelijken met de BR. Niet doen, niet doen :'-()
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kop op, het is alleen maar beter dat de BR weg is. :+ Met de vervanger daarvan krijg ik tenminste kills. :p (Ok, met de BR natuurlijk uiteindelijk ook wel aangezien ie je echt door je strot wordt geduwd)
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij had er van mij wel gewoon in gemogen hoor. :+ Al was er maar 1 spawnpoint voor in de map. (Nouja, misschien toch iets meer spawnpoints, anders vormt zich daar een wachtrij ben ik bang. 8))
     
  16. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik die beta nou downloaden? in mijn ODST menu staat allees dat ik de previeuw kan downloaden..
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan vanmiddag pas. ;)
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat zal m wel zijn dan.

    Kun je dit bevestigen dat hij online staat?
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik ook een lijstje zou posten met dingen die ze zouden moeten veranderen:

    Fixes
    - Het richtertje mag wel wat duidelijker. Soms na een aantal schoten is hij amper nog te zien.
    - Melee mag wel iets slomer gaan, minder verre lunge (vooral met Hammer)
    - Grenades mogen wel een tikkeltje generfed worden
    - DMR mag wel een 4-shot worden
    - Magnum zou imo 1 kogel meer moeten hebben
    - De Beam Rifle en Plasma Launcher mogen misschien wel een tikkeltje minder ammo hebben
    - Speed & Springen iets hoger
    - Timers moeten pas beginnen wanneer de game start, en niet wanneer mensen hun loadout kiezen
    - Loadouts zouden ook gewoon te kiezen moeten zijn wanneer je speelt, zodat je ze alvast kan kiezen voor je volgende death (net als MW2)
    - 1 flag CTF op Swordbase wordt zo hard geabused met de Gravity Lift, dit moeten worden aangepast
    - CTF op Powerhouse moet worden aangepakt. De bovenste partij is zwaar in het nadeel
    - De juggernaut moet zwakker gemaakt worden
    - Armor lock zou een klein nadeel moeten hebben.. Omdat het in verschilende games tevaak gespammed wordt.
    - Er moet iets worden gevonden op Evade + Hammer.
    - WEG MET DE FUCKING GHOSTING!

    Dat is alles wat ik opgemerkt heb so far wat wel anders mag.. :)
     
  20. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Van Major Nelson zijn twitter
    En
    [yt]17793j6pMtk[/yt]

    Als je naar het orginele filmpje gaat staat in de omschrijving een link naar een forum en daar heb ik het vandaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina