Mmm gister nog een x aantal potjes gedaan bij deze nog even wat verbeterpunten. (mijn mening
)
- De DMR en Plasma Rifle mogen van mij net een tikkie sterker. (kan komen omdat ik mijn BR nogal mis
)
- De Elite Sniper (laser) mag van mij juist net een klein tikkie zwakker.
- One Flag on Swordbase moet zeker worden aangepast. Tegenstanders staan binnen 2 seconden na spawen voor je flag. En als iedereen van dat team granaten gooit voor die deur ben je, als je daar staat, gewoon kansloos.
- Stockpile on Powerhouse moet ook worden aangepast. Vlag capture point moet worden veranderd. Tegenstander kan in 2 seconden de vlag pakken en deze naar beneden gooien.
- Aimsystem. Het is af en toe zo frustreren als je even snel iemand wil neerknallen maar dan rustig aan moet blijven schieten omdat de kogels anders alle kanten op vliegen en zwakker aanvoelen.
- Springen mag van mij wel wat hoger.
- Spawn points zijn niet altijd even lekker. Al best vaak gehad dat ik gewoon naast of in een granaat spawn of gewoon in een battle terecht kom.
- Granaten ben ik nog niet helemaal over uit. Heb vaak het idee dat iedereen mij zo snel neer heeft met die dingen.
Klik om te vergroten...