De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zo raar, als Ajax 2e wordt en nog kans maakt op de beker is het "helemaal niets in Amsterdam" maar over de kutseizoenen van PSV en Feyenoord hoor je niemand :+

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Maar die hebben natuurlijk zware tijden achter de rug. Gelukkig had Ajax daarom dit seizoen ook zo'n goede begroting en waren de prestaties in de eerste helft uitstekend. Inderdaad een waardeloos seizoen als je de prestaties tegen de middelen afweegt.

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel europa league en een gestolen beker. belangrijkste is dat ze de titel niet hebben gewonnen.

@delphiki: omdat er een stuk minder mensen een hekel hebben aan psv en feyenoord.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar vanwaar die hekel? Bij Feyenoord supporters kan ik het nog begrijpen, dat is nu eenmaal van oudsher een rare verhouding. Die rivaliteit is groter dan alleen het voetbal. Maar van bijv Twente en Az supporters snap ik het echt niet.

Het is niet alsof er op ander vlak enige concurrenatie of rivaliteit is tussen Amsterdam en Enschede.

Sterker nog, ik had eerder verwacht dat Twente supporters een lange neus naar PSV zouden maken (ivm Rutten en zo)

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt doordat Ajax nog steeds dè club van Nederland is, er wordt nog altijd naar het verleden gekeken. Daarom geeft het gewoon een kick wanneer er van Ajax gewonnen wordt.

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij als az'er komt het, op de lange termijn gezien, onder andere door de vele ajax fans in de omgeving en in het stadion, dat vieze arrogante gedrag altijd zowel van spelers staff en fans, de joodse media, 'ligt altijd aan de ander'-gedrag, etc. op de korte termijn, komt het bv door spelers waarvan je kotsmisselijk word zoals demy de jew en suarez, jol die iedereen de schuld geeft en constant met nieuwe smoesjes komt, en had ik demy al genoemd?

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen vinden het ook prachtig als ze het grote Real Madrid zien falen .. denk dat ze ook zoiets over Ajax hebben.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig gisteravond Studio Voetbal gekeken? :+

Waar waren de spelers en de staff dan arrogant mee? En volgens mij hebben Suarez en de Zeeuw redelijk sportief gespeeld dit seizoen.

BTW: Joodse media :lol:
    Maar bij Real Madrid komt het doordat het een bij elkaar gekocht zooitje is.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Frustratie en jaloezie.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De Zeeuw is gewoon een smeerlap...

12. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Goede argumenten gebruikt om je standpunt te onderbouwen :thumbs:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is toch duidelijk. Kijk alleen maar naar hoe hij de rode kaart aan de keeper van Ado versiert. Eerst als een gek doorgaan en dan knijpen maar als je vervolgens een handje in je gezicht krijgt meteen huilen...

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen 9 van de 10 spelers op zo'n moment.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat wassie al toen hij nog bij AZ speelde
    niks verandert volgens mij :)
    maarja elk team heeft wel een vuillak in het team, heb je ook gewoon nodig

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja waarom zijn er hier zo veel op het forum die een hekel aan bijv. Real Madrid/Inter/Chelsea/ManU hebben? Grote clubs hebben nu eenmaal de meeste fans maar ook de meeste tegenstanders en die vinden het altijd leuk als die clubs slecht presteren/naast de titel grijpen

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb een hekel aan dat soort programma's. :+ Maar deelde ze mijn mening dan?

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het Waterreus die ongeveer hetzelfde zei.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar het ging nu over Suarez en De Zeeuw.

20. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk, al dat heen en weer gelul in dit topic.

FC Twente is kampioen, punt uit. En hoewel ik Ajacied ben, kan ik niets anders doen dan iedereen die de Tukkers een warm hart toedraagt feliciteren.
    Verder ben ik allang blij dat het niet PSV of AZ is die kampioen is geworden.

En of Ajax het nou wel of niet verdiend heeft, is het heel simpel. Hoe goed de cijfers ook zijn dit seizoen, ze hadden bijvoorbeeld tegen Sparta 1 doelpunt moeten maken, en de derde ster was voor ons. Maar dat is niet gebeurt, en dus moeten we naar ons zelf kijken.

Feit is wel, dat als Ajax deze groep bij elkaar houdt, ze wat mij betreft DE favoriet zijn voor volgend seizoen, en als iedere voetballiefhebber op dit forum een beetje reëel is, weten jullie dat ik daarmee niets geks zeg.

Maar laten we asjeblieft ophouden met dat kinderachtige heen en weer gekibbel.. Ik moet eerlijk zeggen dat ook ik het echt de grootste waanzin vind dat tegenwoordig elke club maar denkt dat ze rivaliteit hebben met Ajax, en wordt daar ook niet goed van.

Maar laten we nu weer lekker ergens anders over gaan praten, bijvoorbeeld de aanstaande bekerfinale, of de play-offs die ook nog zeer spannend gaan worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina