De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik wilde het net zeggen.
    Kan niet wachten tot we over 2 maanden met z'n allen, Tukker, Ajacied of Feyenoorder samen staan te juichen als we de 3-0 scoren tegen Japan enz.
    Om maar te zwijgen van een eventuele kampioensfinale, had het er nog over met een maat toen we over het museumplein liepen vrijdag :p.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe dat Museumplein deed het hem. :D

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja Nederland wereldkampioen, dat doet elke Koninginnedag in het niets verbleken natuurlijk.
    Dat zou echt een gekkenhuis worden.
    Lekker zwemmen in de grachten... *zwijmelt verder*

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *grinnikt* Zou wel heel zonde zijn voor Twente though..

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ze maar van Jol afblijven, die heeft het net lekker op de rit staan.

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    idd zie het al voor me. Heel nederland oranje, krijg al kippenvel als ik de beelden zie van de huldeging van fc twente. Laat staan als nederland weer eens een keer kampioen word.

7. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeacht de omvang van de prijzenkast is een dergelijke uitspraak wel arrogant. Door te zeggen "Frustratie en jaloezie" ga je er al eigenlijk vanuit dat men tegen Ajax opkijkt door de behaalde successen in het verleden. Daarnaast is er een gigantisch verschil tussen een club iets niet gunnen of als supporter jaloers en gefrustreerd zijn.

8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Weer eens? Kan jij me a.u.b vertellen waneer ze de vorige keer hebben gewonnen. Volgensmij heb ik iets gemist :+

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij bedoeld het EK in 1988.

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jong Ajax is ook al geen kampioen geworden. Werd zojuist 2-2 gespeeld tegen, jawel, FC Twente waardoor PSV alsnog de eerste plek overnam aangezien die wel wisten te winnen. Nog 2x op de lat geschoten in de laatste minuten, nog rood voor een elleboog op Wielaert maar het mocht allemaal niet baten.

11. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zoals op een fansite van ajax al werd vermeld, is het kampioenschap van deze gasten niet veel waard. Geld krijgen ze er niet voor.. de echte talenten van ajax spelen in de A1 en de B1, daar moeten we op gaan letten de komende jaren..

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    De A1 is echt een leuk team inderdaad. Die spelen zoals Ajax hoort te spelen. Maar goed, dat is natuurlijk een heel ander niveau dus moet ik het nog maar zien hoeveel er daadwerkelijk gaan doorbreken.
    Overigens zijn die ook niet kampioen geworden, maar kwam ook een beetje omdat Eriksen halverwege werd overgeheveld naar het eerste. Na zijn vertrek werd het ook wel een stuk minder allemaal daar.

13. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, dat was wel een gemis voor dat team..
    Maargoed, er zijn een aantal spelers die we echt goed in de gaten moeten houden, en met Jol erbij denk ik dat dat zomaar eens heel goed kan uitpakken voor Ajax

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net gekeken in het stadion, was erg gezellig :) Zul je zien dat Jong PSV weer in de eerste rond tegen 'groot' PSV moet zoals afgelopen jaar :'-(.

Edit: Ik lees net jullie andere berichten: Ajax heeft inderdaad goede jeugd maar daar wordt weinig mee gedaan naar mijn mening door het aantrekken van "grote" jeugdige spelers zoals vorig jaar Aisatti en Sulejmani. PSv daarintegen verkoopt ze naarjuist weer, vorige week acht jeugdspelers verkocht :').
    En dan hebben Marcellis in de selectie maar die is goed verpest nu. Ik gun hem, ondanks dat ik een PSV-supporter ben, snel een transfer naar een club waar hij wekelijks aan spelen toekomt. Die gast kan zomaar de nieuwe centrale back van Oranje worden...

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Was toch wel enigszins verrassend ja dat Marcellis dit seizoen gewoon amper aan de bak kwam. Komt denk ik ook omdat een speler als Marcellis veel beter uit de verf komt in een defensief team, zoals destijds onder Vergoossen toen hij echt 1 van de betere spelers was van dat seizoen. Dit seizoen heeft PSV toch wel aardig aanvallend gespeeld (met een 4-3-3 met vrijwel alleen maar offensieve middenvelders) en dat is toch niet echt zijn ding.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    AZ was toch geinteresseerd? Of was dat alleen als Lens naar Eindhoven ging?

Gun die jongen inderdaad ook wel wat beters, misschien moet PSV hem verhuren aan Twente als die Douglas kwijt mochten raken

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar na de winterstop liet het 4-3-3 systeem ook zijn fouten zien. Vooral na het vertrek van Lazovic en het ontslag van Reis. Daar komt bij dat Maza een sterk seizoen speelt en eigenlijk niet onderdoet voor Marcellis. Ooijer en Salcido, tsja; Ooijer heeft de ervaring die je nodig hebt en iemand de rest van het team even onder hun kont schopt als het nodig is maar dat heeft PSV veel gemist dit jaar. Salcido speelt op momenten erg goed maar veel vaker flut, zoals gisteren die bal waardoor AZ kon scoren :confused: .

Edit: Ik vind het prima als Marcellis naar AZ gaat, vooral als Lens in de transfer betrokken wordt!!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad, die hele competitie is mooi!
    Komt natuurlijk ook omdat Feyenoord overtuigend kampioen is geworden ;)

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens de telegraaf is AZ geinteresseerd, maar dat zegt natuurlijk 0,0. Mits er iemand weg gaat achterin zie ik Marcellis graag komen, maar als de centrale jongens blijven mag hij van mij in Eindhoven blijven.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat die Castaignos van Feyenoord wel echt een groot talent is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina