Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het werkt geef me dan een heads up.
     
  2. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt niet! Gelukkig dat de download snel ging.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij werkt die nu al een hele tijd weer snel :)
    //edit; en nu knal ik er wel uit =__=
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachte denk ik iets te veel van deze Halo.

    Deel 2 en 3 vond ik ruk maar hoopte dat deze door toevoeging van o.a sprint dat de gameplay wat sneller zou zijn, het voeld een beetje lomp..

    En wat ik ook waardeloos vind is het aantal kogels wat je nodig hebt om iemand dood te schieten, maar denk dat dat iets Halo is.......

    En dit is mijn mening, zal door anderen vast anders worden gezien, snapte de Hype betreft Halo 2 en Halo 3 ook al niet....
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Smaken verschillen, maar je levert kritiek op dingen die Halo juist zo geweldig maken. Jij bent gewend om mensen met een paar schoten te doden zoals in een Counter-Strike of Call of Duty. Alleen je vergeet dat er al duizenden van dit soort games zijn.

    Halo is niet de snelste shooter. Dit komt in eerste instantie omdat het een console shooter is. De snelle shooters op de 360 zijn allemaal pc-ports. Ze hebben de snelheid in Halo vertraagd zodat je beter kan mikken in Halo. In een CoD bijvoorveeld hoef je helemaal niet te mikken omdat geen flikker uitmaakt waar je iemand raakt, daarom is de game ook sneller gemaakt. Je vind Halo traag maar ik weet zeker dat je niet alleen maar headshots maakt met de sniper/rifles.

    Dit is typisch Halo inderdaad. Maar tegenstanders gaan behoorlijk snel dood bij mij hoor. Dit komt mede door ervaring natuurlijk maar jij kan het ook snel doorhebben. Een fout die veel spelers maken is dat ze altijd voor de kill gaan ipv eerst de situatie inschatten. Je kan in dit spel nou eenmaal niet een random wapen oppakken en killen. Je moet eerst precies weten welk wapen het beste in een situatie past en vooral welke combinaties het beste werken. Ik kan wel alles gaan uitleggen maar dan ben ik morgen nog bezig. Halo begrijp je pas na heel veel spelen.

    Je hebt in Halo ook 2 levenbars, je shield en je health. Shield wordt als eerste geraakt, deze is bijna imuum voor kogels(mensen wapens) en krijg je het makkelijkst weg met plasma guns(die van de covenant dus). Pas wanneer de shield weg is kan je switchen naar je assault rifle bijvoorbeeld en je tegenstander snel killen.

    Kort uitgelegd, ja je kan wel snel iemand killen in halo, je hebt alleen veel ervaring nodig in de tactieken die je kan toepassen.

    ===========================================================

    Nu de server eruit ligt, kunnen we mooi tactieken bespreken.

    Armor Upgrades:
    Laat ik maar beginnen met de armor upgrades. De grootste verandering ten op zichte van H3 en waar ik ook de meeste moeite mee had om m'n eigen aan te passen.

    Ik speel altijd met de Jetpack. Vooral met CTF is het handig omdat je snel kan wisselen van locatie. Ook is een overzicht wel handig wanneer je aan het verdedigen bent. Zelf ben ik ook een Range dus de jetpack is een logische keuze.

    Invisibility is ook wel stoer maar ik merk dat het te vaak verkeerd wordt gebruikt. Mensen hebben niet door dat ze behoorlijk opvallen wanneer het rustig is. Na een paar potjes ga je goed opletten op onzichtbare spartans. Invisibility is handig als support wanneer je onopvallend een vijand die afgeleid is wilt aanvallen.

    Sprint is handig om snel bij wapens te komen(vereist kennis van de map). Voor de rest heb je er weinig aan. De Reach grenades doen ook veel damage van ver af dus wegrennen heeft zelden zin.

    Powershield erger ik me behoorlijk aan. Geen idee wat je er tegen kan doen en hoe het werkt. Heel vaak heb ik iemand bijna dood en dan gebruikt ie z'n shield en wacht ie op hulp van teammates. Een Powershield heeft de 1 op 1 combat verpest imo... Heeft iemand nog tips wat je er tegen kan doen? Plasma pistol maybe? Enigste waarvan ik weet wat je kan doen is timen wanneer de shield weg is en zorgen dat je een granaatje tussen z'n voeten plaatst. Ik had ook een keer geprobeerd om iemand van achter te bashen maar dat had weinig succes 8).

    Weapons:
    Ik heb niet met alle wapens voldoende gespeeld. Niet alles wat ik zeg hoeft dan ook waar te zijn... Als ik iets verkeerd heb zeg het maar tegen me dan leer ik ook weer iets ;)

    Mijn favo zijn de DMR en NeedleRifle. Ik heb geen flauw idee welke atm beter is. Ik merk dat ik met een BMR makkelijker kills maak. NeedleRifle is misschien iets makkelijker aangezien vijanden ontploffen wanneer je ze een aantal keren raakt. Headshots zijn geen must merk ik. Ik merk dat de DMR meer headshots vereist dat z'n voorganger, de battlerilfe. Maar een pluspunt is dat de BMR sneller schiet en als je n keertje mist is het niet zo erg als bij de BR waar je meteen wordt ge-4-shot in Halo 3 MLG.

    Sniper is ook wel cool maar die ben ik maar 1x tegen gekomen. Ik mis het geluid van de oude sniper, die was echt awesome! Deze klinkt minder indrukwekkend. Er zit ook een hele gare sniper met een soort van straal in de game, dit is imo de meest kansloze wapen van de game. Wat heeft zo'n wapen voor nut als je mensen niet binnen 1/2 schoten kan killen? Elke keer als ik iemand probeer af te maken zoekt de persoon cover... Met dit wapen kan je alleen spartans killen die al veel damage hebben, voor de rest is het wapen behoorlijk nutteloos.

    Needler, nog steeds de meest krachtige wapen in de game, valt me op dat het zo weinig wordt gebruikt. Dit is mijn favo secondary omdat je altijd wint in close combat. Veel beter dan de assaultrifle. Stiekem is het wel de grootste n00b-gun ooit, boeiend :+

    Sword voelt anders aan. Het lijkt wel alsof je minder snel meerdere vijanden er mee kan neerhalen. Want als je slaat, duurt het ff voordat je weer kan slaan. Sword is nu wel een stuk gevaarlijker omdat je in reach wat dichter op elkaar zit. Dit verklaar ook gelijk waarom het wapen een beetje stroever is anders zou het behoorlijk overpowerd zijn.

    Shotgun heb ik nog niet geprobeerd omdat ik er slecht in ben. 8)

    Plasma rifle/pistol is kut omdat je tegenstanders toch wel snel dood gaan of zonder shield rondlopen. Het heeft weinig nut om iemand shield te doden als ie al geen shield meer heeft... Plasma wapens zijn sterk in 1 op 1 combat, helaas kom je die niet tegen in Reach.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb het dus opnieuw gedownload....en nu blijft ie bij matchmaking zeggen....


    Playlist data pending download...


    aaahh...fuck deze onzin maar hoor.


    En nu.....

    This playlist is currently unaivable. Please try another playlist


    En net begon een match eindelijk...maar toen kwamen er weer geen spelers bij....ik geef het op voor vandaag, vind het wel best zo.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb welgeteld 4 potjes kunnen spelen sinds ik de beta heb gedownload, maar nu staat er de hele tijd dat de Halo reach server unavailable is. Ik ga slapen en zie wel of het morgen beter gaat maar zoals het nu lijkt denk ik niet dat dat 13 dagen nog genoeg is voor de Beta...
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me toch wel dat het morgen opgelost zal zijn, ik bedoel...come on, maar ja, we zullen zien. En inderdaad, ze moeten er absoluut een paar dagen bijplakken lijkt mij, maar ja goed.
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb die unable to connect to reach server nog maar 2x gehad, en telkens maar een half minuutje ofzo. En eenmaal je in matchmaking zat was er verder geen probleem meer. Pistol speelt gelukkig ook best wel fijn.
     
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch zeggen dat je goed onderbouwend antwoord geeft, respect:b:
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    AVHAHA, excuse me?
    Sprint nutteloos? Weetje hoe ontzettend vaak ik er mee ben weg gerent op tijd, en hoeveel sneller je rond de map kan rennen. Imo de beste allround AA.
    Verder Beam Rifle nutteloos? Dat is hij absoluut niet. Je kan ez iemand binnen een paar tellen doodbeamen, maar je moet wel goed raken.
    En pistol is juist ontzettend fijn. _O_ Ontzettend sterk én je begint er mee.
    Ik snap dat het jouw mening is, maar toch wil ik er even graag op reageren :p
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geloof me, ik bleef gewoon die onzin krijgen, dus na een tijdje gewoon gestopt ermee. Dus misschien is het nu eindelijk goed, echt te laat nu vind ik...morgen weer een dag. :)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik waardeer het enorm want ik weet ook nog niet alles over de game natuurlijk.

    Sprint heb ik niet echt uitgetest. Als ik het vaker ga gebruiken word ik er misschien ook beter mee. Logisch dat jij het fijn vindt aangezien je er al ervaren mee bent maar toen ik het voor het eerst had wist ik niet wat ik er aan had. Terwijl ik overal mensen over me heen zag vliegen en powershields gebruiken kon ik alleen maar wegrennen. M'n eerste reactie was "fok deze AA" en toen ben ik gaan jetpacken.

    Beamrifle is gewoon kansloos. Weet je wel niet hoeveel die paar tellen zijn in een Halo match? Dude come on 8)... En je valt ook zo lekker op wanneer je aan het schieten bent haha. Dikke grenade douche krijg je wanneer je niet op tijd weg bent.

    Pistol heb ik niet afgekraakt(ik doelde op plasmapistol). De pistol is het beste wapen uit alle Halo games( okee, ik doel dus op de pistol van CE :cool: ). Het is een lekker startwapen maar wanneer ik de kans krijg om een rifle op te pakken doe ik hem weg.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, net een potje gespeeld waarbij ik alleen maar rond was aant sprinten en mensen assassinaten :+. Hoe doe je eigelijk zo'n fancy assassination move?
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    (RB) ingedrukt houden i.p.v. kort in te drukken.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Servers back online, fuck yeah!

    Net een heerlijk potje team slayer gedaan. We stonden achter maar net op het laatst gewonnen met 50-49! DMR+Jetpack pwnt hard ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat hij echt voor het doel gaat, maar DAYYUM!

     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Getting games in the beta;


    So, yup some stuff is on fire here at the office and if the forums are any indication, we were totally unprepared, don't care about our real fans, and should totally give everyone their zero dollars back with a side of free Xbox LIVE. While none of that's the case, our test team just broke away from an epic struggle with some molten server metal and 600,000 players to deliver us some quick tips to help you get games going a little bit faster.

    Don't restart your search, even if load times are long. The initial load for map and game type will take a really long time, which is super lame, but once you've made the connection, the files will be cached to your hard drive and the next time you load to same map/game type, it should be nice and fast.
    Don't reboot or reload the beta. It won't help and it will actually clear your cache, making your wait times much longer.
    Don't leave your party. Since everybody in the party has to load the same files, your wait is tied to other player's download process as well. Stick with the same crew and things should iron out.

    Rest assured that we're working on the issues and as soon as things start to smooth out, we'll let you know. Thanks for your patience.


    http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=26069
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Beste startpost ooit_O_
    Halo 3 was ik tot 2 dagen na de release nooit van plan te gaan kopen.
    Hier heb ik ook nooit over nagedacht maar na die teaser/trailers gaat het hem toch weer worden!! Gelukkig ben ik niet iemand die per se de Beta wil checken of meteen zonder iets te horen de Campaign wilt uitspelen op Legendary, maar ik heb Halo3 misschien wel over de 1000 uur gespeeld, no kidding.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    WTF je kan healen??? 8)

    Eindelijk weet ik nu waar de rocket/grenade launcher liggen. Handig filmpje!

    Weet iemand trouwens wat Commendations zijn?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina