Ik mis niks. Ga nog steeds van tijd tot tijd naar concerten en drink fanta of water daar. Heb geen drank nodig om een goede tijd te hebben. Ik train 4x in de week en heb verder nog genoeg tijd om te gamen, filmpje te pakken, naar festivals e.d. te gaan.
Naast me eigen trainingen heb ik dus paar keer in het jaar een soort bijeenkomst met gasten om dan sociaal te trainen en van gedachten te wisselen en technieken e.d. En strongman trainingen zijn ook altijd wel gezellig en leerzaam tussen het harde werk door. Dus kan niet zeggen dat me sociaal leven er onder lijd. Het is immers altijd het geval dat je omgaat met mensen die soort gelijke interesses hebben. Dus het is totaal niet erg dat ik niet om ga met piano spelers ofzo, want daar heb ik niks mee hehe.
Qua eten ook geen problemen mee. Als er wat te vieren valt is er altijd gourmet of bbq bij mijn ouders. Die slaan dan gewoon meer vlees in dan normaal omdat ze toch weten dat het op gaat. Een vriendin vraagt wat ze klaar moet maken voor het avond eten als ik langs kom. Maar het gebeurd ook wel eens dat we gewoon totaal andere dingen eten zolang we maar tegelijkertijd eten maakt het niet. In een restaurant is het ook gezellig terwijl iedereen wat anders eet, dus waarom thuis opeens niet?
Bulken vind ik niks. 6000-7000kcal elke dag moeten eten gaat na een tijdje enorm tegen staan. Cutten is het andere uiterste wat ik ook niet kan uitstaan. Maandag viel ik bijna flauw van de honger terwijl ik "maar" 3600kcal at. Dus gewoon ergens er tussenin zitten vind ik het prettigst hehe.
Op het werk zit ik met groot deel collega's die me ook regelmatig om info vragen en kijken niet meer op van het voedsel dat ik weg werk. Er wordt regelmatig over eten gepraat en morgen neemt er 1 een grote plaat mee om lading sushi te gaan maken tijdens lunch. Stuk relaxter dan me vorige werk plaats waar men de hele tijd domme bijdehante opmerkingen aan het maken waren. Op deze werk plek heb ik een week voor me wedstrijd zelfs nog getraind met producten die we inkopen en verkopen en een vrachtwagen chauffeur liet mij zijn vrachtwagen vooruit trekken als training. Voel me daar perfect op me plaats
Qua relaties is het wel lastig. Mijn instelling is dat mijn sport voor alles komt. Werk en een relatie komen daarna pas. Als een vriendin gaat klagen dat ik minder moet trainen of eten en dat zij me anders verlaat dan is mijn keus simpel...zij gaat de deur uit. En er zijn weinig vrouwen die dat kunnen accepteren.
Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2010