De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Men kijkt ook tegen Ajax op, dat is het hele probleem. Ik zeg toch exact hetzelfde over Twente, Madrid, Juventus en Bayern? Dat heeft toch ook niets met arrogantie te maken (aangezien ik geen van die clubs aanmoedig)? Ik probeer op een zo logisch mogelijke wijze uit te leggen waarom men een hekel aan Ajax heeft.

Probeer jij het anders eens te verklaren.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben Suarez? *)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Beste spits (speler) van de Eredivisie ja.

4. Munnie

Munnie Guest

Dat is Ruiz al. *)

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee dat is ie niet. :+

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  6. Munnie

Munnie Guest

Waarom Suarez wel? Hij scoort meer? Ruiz heeft lang niet zoveel kansen als Suarez gehad maar hij scoort ong. 9/10 ;). Dat is bij Suarez niet zo. Suarez neemt dan ook nog de penalty's waarmee hij er 6/7 scoort? En Ruiz maar 1 (Panenka) _O_

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind Suarez ook zeker de betere voetballer. Heeft meer techniek, heeft meer oog voor de bal, veel meer gedreven, groter doorzettings vermogen. Enige nadeel is dat hij de 'vallende ziekte' heeft. In het totaal is hij een veel completere voetaballer.

En de kansen die Ruiz krijgt moet Suarez veelal zelf creëren.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar die vallende ziekte is toch ook aan de beterende hand? Volgens mij is het lang niet zo erg meer als dik een jaar geleden

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Suarez en Ruiz vergelijken.. =(

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker en hij heeft toch al een opvolger. Die Vleminckx van NEC. :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is ook. Mede doordat de meeste scheidsrechters het door hebben.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken. Het is niet zozeer Ajax waar ze zich tegenaf zetten, maar tegen 'Holland'. De randstad dus. Ajax wordt gezien als 'die club uit de randstad' en dat ligt veel mensen in bijvoorbeeld Brabant (en ik denk ook Twente) niet. Moeilijk uit te leggen aan mensen die zelf niet uit die streken komen. Het is zelfs moeilijk uit te leggen aan Ajacieden die in Brabant e.d. wonen. :9

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het ergste is nog dat veel mensen ajax supporters denken te zijn maar helemaal niks met Amsterdam omgeving te doen hebben. Dat mensen uit omgeving Amsterdam Ajax supporter zijn, tuurlijk.. maar mensen buiten omgeving Amsterdam? Supporten die ook Spanje of Italië op het WK voetbal ofzo? Support your locals!

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is echt nogsteeds de grootste bullshit.
    Ik ben Ajacied sinds ik klein was en Jari Litmanen e.d. zag voetballen. Ik kom niet eens uit de buurt van Amsterdam en mijn vader en broers zijn Feyenoord fan..

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik noem mensen pas supporter als ze in het stadion de wedstrijd zitten te kijken. Eerder niet.

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dus je support op het WK ook Argentinië omdat Messi zo'n geweldige voetballer is ofzo? of hoe moet ik dat zien? Of is het dan opeens wel gevoel van afkomst, trots op je land??

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :x:emo:

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Dus ik mag geen ajacied zijn omdat ik niet uit Amsterdam kom. :lol:

Bij mij is het er met de paplepel ingegoten, vanaf jongs af aan ajacied, mee het stadion in etc. Ik kom echter niet uit Amsterdam, maar uit Ede. Moet ik dan voor Blauw-geel zijn?! DTS?! Schei toch uit.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij reageert wel heel overdreven inderdaad, maar ik ken genoeg 'fans' van clubs die nog geen 2 mensen uit de selectie weten te noemen. Dan denk ik van: rot toch een eind op, je bent geen fan.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is ook meteen het andere uiterste ;)

Ik ga echter vaak genoeg naar het stadion, heb dit seizoen ook niet 1 wedstrijd gemist, zij het op tv, zij het in het stadion.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina