De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer ga je naar Zuid Afrika?

2. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bullshit. Waarom zou ik een team moeten supporten uit een regio waar ik niet vandaan kom, ik geen band mee heb en totaal niks voor voel. Ik heb door het hele land gewoond. Zou ik dan supporter moeten zijn van FC Utrecht, NEC, NAC Breda, BV Veendam, FC Groningen of FC Emmen? Omdat ik daar op dat moment toevallig in de buurt van woon? Nee, dat is onzin.

Ik noem mijzelf supporter van Ajax sinds een periode waar Ajax achtereenvolgend zesde en vijfde werd in de competitie. En de liefde is alsmaar sterker geworden. Als ik kan bezoek ik mijn cluppie, wat mij een sloot geld kost aan alleen al een wedstrijdticket en trein. Het kost mij elke keer vijf uur aan reistijd in totaal. En dat om mijn Ajax jaar in, jaar uit te zien falen in alle verwachtingen. Maar toch blijf ik gaan, want het blijft mijn club en dat zal altijd zo blijven.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat jij je hier nog durft uit te laten over supporten, als zogenaamde "supporter". Helemaal nadat je dit weekend lekker aan het juichen was omdat Vitesse achter stond en dat goed was voor je Toto. :emo:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat een onzin zeg, dit zeg je alleen maar omdat je 'trots' bent dat je uit Arnhem komt.
    Volgens jouw redenatie betekent het dus dat er maar 4 miljoen fans mogen zijn ofzo, want de rest hebben geen locals (ik kom uit Leiden, hup UVS! :emo:)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Moet je daar trots op zijn? Dat je uit Arnhem komt? :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Note the quotation marks.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT, als er hier 1 een nep supporter is dan is het Aernhem wel.. tering zeg. :):

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt de eerste 18 toch wel in gebieden opdelen :+
    En eventueel de 2e 19 daarbij.....

:D:D:D geen ekte :mad:

KLOTE vitesse idd nu je het zegt beter hadden ze verloren nu geld misgelopen :mad: :mad:

Als je Nederlander bent en je gaat verhuizen naar duitsland/zwitserland/italië blijf je toch ook gewoon voor Nederland op het WK :+ Het is waar je vandaan komt, niet waar je woont.

Ooo nee ik ben niet geliefd op het voetbalforum want ik ben niet voor Ajax, heb een andere mening over zowel voetbal als randzaken.. wat is het zwaar om niet bij de massa te horen :'-(

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit keer kan ik helaas niet. Ben bij de vorige WK's en 2 EK's geweest...

Daarnaast heb ik nooit gezegd dat ik supporter van Oranje ben :emo:

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ben je er zo eentje. Wat dingen roepen, vervolgens je eigen argumenten onderuit halen, om vervolgens weer wat te roepen. Allemaal om niet bij de massa te horen. :emo: Je bent niet leuk/stoer/grappig/gaaf, maar gewoon een irritant joch.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juist! Ik kom uit Nederland, dus mag supporter zijn van iedere ploeg uit Nederland. Niet alleen van PSV, omdat ik toevallig dicht bij Eindhoven woon.. want waar je woont maakt niet uit volgens jou. _0/

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Waar heb ik mijn eigen argumenten onderuit gehaald dan?
    Heel makkelijk; ik zeg; support local. Massa zegt: nee.
    Ik zeg; relletje moet kunnen. Massa zegt: nee.
    Ik zeg; trainingsveld op lopen met meededeling moet kunnen. Massa zegt: nee.
    Ik zeg; anti ajax. Massa zegt; pro ajax
    derde ster huillie huillie

Punt. Feit is gewoon dat ik het prachtig vind dat Ajax geen kampioensschap heeft en dat is ook de primaire reden van de reacties hier. Tsja.. ik het doet me echt pijn :'-(

Ehm, ik weet niet wat er bij jou staat op je identiteitsbewijs/paspoort bij "geboorteplaats" maar bij mij staat toch echt geen Nederland :+
    (en zo strict wil ik het niet eens nemen, van mij part ben je geboren in rotterdam maar opgegroeid in Amsterdam.. dan kan ik nog wel begrijpen dat je een Ajaxcied bent).

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent echt een raar kind weet je. Vind het eigenlijk wel schattig maar ook zielig. Zeker als je al 21 bent.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Kijk de post boven je Aernhem, daar word je hard onderuit gehaald namelijk.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Serieus, Aernhem. Wat ben jij een regelrechte idioot. Ik heb er geen andere woorden voor. Krijg je hier een kick van? Voel je je eigen dan voor een dag de Koning te rijk? Ook al leeft iemand in Friesland kan deze nog voor Feyenoord zijn. Als de idealen en principes van een club hem aanspreken is dat toch genoeg. Ikzelf ben voor NAC Breda en Liverpool /care

Hoe dan ook, 10+ pagina's over het verloren Kampioenschap en over IK BEN VOOR, vul maar in ... is nu onderhand wel voldoende geweest.

Ajax is 2e. Twente is 1e. Ajax komt verder in de Champions League ... Volgend seizoen beter!

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk hij vat het goed samen:

[yt]2TC1iITxsBM[/yt]

18. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik vond dit altijd wel een leuke thread; ik hou van voetbal en er waren meestal wel interessante discussies/ervaringen enzovoort te vinden. ik vind het alleen nu niet zo boeiend meer. zullen we gewoon proberen Aernhem en Gforce te negeren. dus als ze wat posten om discussies uit te lokken gewoon daadwerkelijk niks van hun te quoten. dan krijgen we weer een leuk thread met interessante discussies met af een toe een opmerking van een van de twee waar we dan gewoon allemaal overheen lezen en verder gaan. ik ben het ook niet eens met Aernhem en Gforce maar zie gewoon in dat ze alleen maar reacties willen uitlokken waar we elke keer weer intrappen.

om mijn statement een beetje kracht bij te zetten post ik maar is een tussenstand van een wedstrijd op dit moment:

Etoile FC - Beijing Guoan Talent FC 0-0:p

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wauw, het IQ van een stopnaald die vent. Die had gestrekt gegaan als hij in m'n gezicht had lopen tuffen. Nutteloos figuur. Wat een vocabulaire ook. Een volwassen kerel ... leuk om te zien wie jou voorbeeld is :emo:

@MCBBVB
    Goed idee :)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Waarom vat hij het goed samen? Want dat filmpje slaat echt nergens op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina